Update efter besøg hos gynækolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Åhh jeg kender godt til det der med at bøvle med overvægt.....det kan bare ødelægge så mange ting for en. Før jeg tabte mig havde jeg mange problemer med min cyklus. Jeg blødte flere uger i træk, og så kraftigt at jeg faktisk kom i blodmangel på et tidspunkt. Jeg tror faktisk ikke jeg havde ordentlige ægløsninger. Så tabte jeg mig, og lige så stille fik jeg en cyklus på 28 dage og en normal længde på min mens. Kunne mærke mine øgløsninger igen. Overvægt kan desværre gøre noget ved ens hormonbalance.

Jeg mangler stadig at tabe mig 15 kilo. Men ihh hvor er det en kamp at tabe sig. Men det er kampen værd, og det skal nok lykkes dig

Ja, det er utroligt som det kan påvirke hele kroppen!

Jeg går på kur igen, når jeg har mere ro i mit hovede og i min hverdag. Det kræver utrolig meget af mit overskud og min energi, at være på kur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Ja, det er utroligt som det kan påvirke hele kroppen!

Jeg går på kur igen, når jeg har mere ro i mit hovede og i min hverdag. Det kræver utrolig meget af mit overskud og min energi, at være på kur

Ja for kroppen hungrer jo efter det den før fik. det stresser helt enormt, så er det jo klart det påvirker humøret

Jeg kan huske jeg tog en kold tyrker....jeg havde det ad H til de første mange dage, men så fik jeg det bedre.

Man skal helt sikkert være 100 % klar oppe i sit hoved, inden man prøver på at ændre på kosten, ellers kan det kun blive en fiasko.

Anmeld

3. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ja for kroppen hungrer jo efter det den før fik. det stresser helt enormt, så er det jo klart det påvirker humøret

Jeg kan huske jeg tog en kold tyrker....jeg havde det ad H til de første mange dage, men så fik jeg det bedre.

Man skal helt sikkert være 100 % klar oppe i sit hoved, inden man prøver på at ændre på kosten, ellers kan det kun blive en fiasko.

Ja, det er lige netop dét! Det er det samme med rygestop. Man skal være helt klar til det, og have overskud til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.