Update efter besøg hos gynækolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Dinna88

kitty skriver:

Indlægget er fra 14 juni, 2010...

Haha, lol.... Så blev man da lige dagens joke! Go'måååååååååååååårn!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

CmarianN

Louisiana28 skriver:

Hej alle jer der følger med 

Så har jeg været hos gynækolog. Hun scannede mig og kunne se, at mine æg er gået i dvale, derfor ingen mens. Og grunden til, at de er gået i dvale, er pga ubalance i hormonerne, og dét pga overvægt 

Så skal tabe mig 15 kg...! Det er bare skide svært for mig, at tabe mig, for har sindsygt dårlig ryg, så alt hvad der hedder løbeture, cykelture og alt det dér, det kan jeg slet ikke... Det er pga dårlig ryg, at jeg overhovedet har taget på. Suk, det kommer til at tage lang tid.

Tak for du læste med 

Tillykke til alle der er blevet gravide og  for jer der forsøger!

Ej det er jeg ked af at høre 

Håber du kan finde styrken til, at tabe dig, trods forhindringerne 

Anmeld

1. marts 2011

CmarianN

Dinna88 skriver:

eeeeeeeeej det havde jeg heller ikke lige set  D O H !!!!!!!

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

CmarianN skriver:

eeeeeeeeej det havde jeg heller ikke lige set  D O H !!!!!!!

Så kan alle, minus os, få dagens grin på vores bekostning!  Haha. Men jeg er glad for at jeg ikke skal føle mig dum alene!

Anmeld

1. marts 2011

Anaglad

Louisiana28 skriver:

Hej alle jer der følger med 

Så har jeg været hos gynækolog. Hun scannede mig og kunne se, at mine æg er gået i dvale, derfor ingen mens. Og grunden til, at de er gået i dvale, er pga ubalance i hormonerne, og dét pga overvægt 

Så skal tabe mig 15 kg...! Det er bare skide svært for mig, at tabe mig, for har sindsygt dårlig ryg, så alt hvad der hedder løbeture, cykelture og alt det dér, det kan jeg slet ikke... Det er pga dårlig ryg, at jeg overhovedet har taget på. Suk, det kommer til at tage lang tid.

Tak for du læste med 

Tillykke til alle der er blevet gravide og  for jer der forsøger!

Hej,

Det var da træls med de ekstra kg.. Kan du ikke gå en lang tur, når du nu ikke kan løbe eller cykle?

Jeg tror sagtens du kan tabe dig, selvom du ikke kan løbe/cykle. Nr. 1 er jo kosten.. så hvis du får lidt vejledning i at skære ned på det rigtige vil du da tabe dig. Har du fået lidt vejledning fra den gynaekolog du så?

Held og lykke med dig. Er det 3. barn I vil prøve på? Jeg venter mit første her i april.

Anmeld

1. marts 2011

CmarianN

Dinna88 skriver:

Så kan alle, minus os, få dagens grin på vores bekostning!  Haha. Men jeg er glad for at jeg ikke skal føle mig dum alene!

haha nej vi er slet ikke ene om det 

Godt så 

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

NEVERMIND!

Mega fail

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

EJ også mig! For helvede da 

Anmeld

1. marts 2011

Dinna88

Secrets skriver:

EJ også mig! For helvede da 

Hahahahaha! Åha... Hvor er det bare godt! Jeg sad og følte mig SÅ dum da jeg lige havde gjort det, men godt, at jeg ikke en er ene om det!

Anmeld

1. marts 2011

Frøken J.

Dinna88 skriver:

Hahahahaha! Åha... Hvor er det bare godt! Jeg sad og følte mig SÅ dum da jeg lige havde gjort det, men godt, at jeg ikke en er ene om det!

Så kan vi lære at være vågne! Men klokken er også mange (eller...) så det er jo svært 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.