Update efter besøg hos gynækolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2011

Dinna88

Secrets skriver:

Så kan vi lære at være vågne! Men klokken er også mange (eller...) så det er jo svært 

Du er bedre undskyldt end mig i så fald - jeg skrev herinde kvart i tolv! Men jeg tjekker altså ikke dato når en tråd er på forsiden!  Det må jeg da gøre for eftertiden..

men du har ganske ret! klokken er såååååå mange....  (den gaber, siger vi bare &nbsp Godt undskyldt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2011

Louisiana

Tak for alle gode råd - bedre sent end aldrig, ikke sandt  

Anmeld

2. marts 2011

ønskebørn74

Louisiana28 skriver:

Hej alle jer der følger med 

Så har jeg været hos gynækolog. Hun scannede mig og kunne se, at mine æg er gået i dvale, derfor ingen mens. Og grunden til, at de er gået i dvale, er pga ubalance i hormonerne, og dét pga overvægt 

Så skal tabe mig 15 kg...! Det er bare skide svært for mig, at tabe mig, for har sindsygt dårlig ryg, så alt hvad der hedder løbeture, cykelture og alt det dér, det kan jeg slet ikke... Det er pga dårlig ryg, at jeg overhovedet har taget på. Suk, det kommer til at tage lang tid.

Tak for du læste med 

Tillykke til alle der er blevet gravide og  for jer der forsøger!

Øv søde, kender det for godt... Synd du bor så langt væk... Ellers havde jeg slæbt dig med i svømmehallen.... Er også igang med at smide en masse...

Lene

Anmeld

2. marts 2011

Louisiana

ønskebarn74 skriver:

Øv søde, kender det for godt... Synd du bor så langt væk... Ellers havde jeg slæbt dig med i svømmehallen.... Er også igang med at smide en masse...

Lene

Lød ellers som en god idé

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Hej alle jer der følger med 

Så har jeg været hos gynækolog. Hun scannede mig og kunne se, at mine æg er gået i dvale, derfor ingen mens. Og grunden til, at de er gået i dvale, er pga ubalance i hormonerne, og dét pga overvægt 

Så skal tabe mig 15 kg...! Det er bare skide svært for mig, at tabe mig, for har sindsygt dårlig ryg, så alt hvad der hedder løbeture, cykelture og alt det dér, det kan jeg slet ikke... Det er pga dårlig ryg, at jeg overhovedet har taget på. Suk, det kommer til at tage lang tid.

Tak for du læste med 

Tillykke til alle der er blevet gravide og  for jer der forsøger!

Ej hvor er det dog en nedslående nyhed for dig at få  

Men det kan faktisk godt lade sig gøre, at tabe sig uden motion. Jeg har jo sclerose og går ikke så godt, så jeg kan bestemt ikke motionere. Jeg tabe mig 30 kilo blot ved at ændre kosten og nul motion. Det tager nok bare lidt længere tid, men det kan lade sig gøre.

Jeg håber det lykkes dig at få tabt de dumme kiloer, så du kan få dit ønskebarn

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

kitty skriver:

Indlægget er fra 14 juni, 2010...

Haha og der plumpede jeg så også i

Anmeld

2. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Ej hvor er det dog en nedslående nyhed for dig at få  

Men det kan faktisk godt lade sig gøre, at tabe sig uden motion. Jeg har jo sclerose og går ikke så godt, så jeg kan bestemt ikke motionere. Jeg tabe mig 30 kilo blot ved at ændre kosten og nul motion. Det tager nok bare lidt længere tid, men det kan lade sig gøre.

Jeg håber det lykkes dig at få tabt de dumme kiloer, så du kan få dit ønskebarn

Tak for dit svar - selvom det er et 8 måneder gammelt indlæg

Jeg skal til en MR-scanning i næste uge (med ryggen), og derefter skal jeg prøve med Pergotime igen, så jeg håber virkelig det lykkes for os med dem!!  Vi har også forsøgt i 1½ år nu - det er utroligt som tiden den går!

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Tak for dit svar - selvom det er et 8 måneder gammelt indlæg

Jeg skal til en MR-scanning i næste uge (med ryggen), og derefter skal jeg prøve med Pergotime igen, så jeg håber virkelig det lykkes for os med dem!!  Vi har også forsøgt i 1½ år nu - det er utroligt som tiden den går!

Hehe jeg fandt også bagefter ud af, at indlægget var gammelt. Man er jo slet ikke vant til at SÅ gamle indlæg, pludselig dukker op igen herinde haha

Jeg håber virkelig at den behandling vil hjælpe jer. Det må altså være hårdt at kæmpe så længe. Havde du samme problemer med at blive gravid med din søn?

Anmeld

2. marts 2011

Louisiana

Carina1977 skriver:

Hehe jeg fandt også bagefter ud af, at indlægget var gammelt. Man er jo slet ikke vant til at SÅ gamle indlæg, pludselig dukker op igen herinde haha

Jeg håber virkelig at den behandling vil hjælpe jer. Det må altså være hårdt at kæmpe så længe. Havde du samme problemer med at blive gravid med din søn?

Det undrede mig også, da jeg så, at der var skrevet et indlæg i tråden. Der er en der har fundet det frem fra gemmerne  Egentlig meget rart, for der er en masse søde piger der har givet nogle gode råd - inklusive dig og hende der har fundet tråden frem

Jeg håber virkelig, virkelig også, at den behandling virker!!

Min søn var ikke planlagt, så ved faktisk ikke om jeg havde besvær med at få ham  Men grunden til at jeg har svært ved det nu er, at jeg vejer dobbelt så meget nu (), som dengang

Anmeld

2. marts 2011

Carina1977

Louisiana28 skriver:

Det undrede mig også, da jeg så, at der var skrevet et indlæg i tråden. Der er en der har fundet det frem fra gemmerne  Egentlig meget rart, for der er en masse søde piger der har givet nogle gode råd - inklusive dig og hende der har fundet tråden frem

Jeg håber virkelig, virkelig også, at den behandling virker!!

Min søn var ikke planlagt, så ved faktisk ikke om jeg havde besvær med at få ham  Men grunden til at jeg har svært ved det nu er, at jeg vejer dobbelt så meget nu (), som dengang

Åhh jeg kender godt til det der med at bøvle med overvægt.....det kan bare ødelægge så mange ting for en. Før jeg tabte mig havde jeg mange problemer med min cyklus. Jeg blødte flere uger i træk, og så kraftigt at jeg faktisk kom i blodmangel på et tidspunkt. Jeg tror faktisk ikke jeg havde ordentlige ægløsninger. Så tabte jeg mig, og lige så stille fik jeg en cyklus på 28 dage og en normal længde på min mens. Kunne mærke mine øgløsninger igen. Overvægt kan desværre gøre noget ved ens hormonbalance.

Jeg mangler stadig at tabe mig 15 kilo. Men ihh hvor er det en kamp at tabe sig. Men det er kampen værd, og det skal nok lykkes dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.