Jeg kender det med at have besvær med både at få råd til træning og finde den træning man kan holde til og som er bedst for lige netop én selv.
Jeg har piskesmæld og har i mange år ikke kunnet holde til træning, men lykkedes mig at holde vægten nede og til tider tabt de kilo som jeg ønskede, med sund kost, så jeg håber det kan være motivation til dig.
I dag kan man ikke få en recept på motion, men pga mit piskesmæld, og en henvisning til en fysioterapeut, går jeg nu hos en fys./klinik hvor der også er træningscenter, og på den måde kan jeg træne til halv pris i deres lokaler via henvisningen/behandlingen. Dertil har en træner/anden fys. lavet en træningsplan til mig, i samarbejde med min fys.behandler, så jeg for den helt optimale træning. Så, måske kunne det være muligt for dig med god træning derigennem og fagfolk til at hjælpe dig, og til en overkommelig pris + at der sådanne steder ikke går dem som træner ekstremt osv.
Jeg har selv været sygemeldt i lange perioder, og kender til enorm stram økonomi, men klø på hvis du har chancen og tænk på at det er super godt givet ud, i det lange løb når I evt også tænker på en lille en.
Til sidst så har min mor også problemer med gigt, og går til varmvands-gymnastik. Jeg har også forsøgt, men kunne ikke holde til det. Men til hende er det virkelig et hit, og jeg mener også at gigtforeningen skriver om nogle af holdene, men ellers så undersøg i det område du bor i - evt. svømmehaller, der er garantert noget.
Pøj pøj med det, og håber dette gav inspiration 
Anmeld