hmmmm, jeg har læst, og nægter at stemme...og her har du min forklaring.
hvordan i vælger at planlægge jeres liv, er helt op til jer, og hvad enten i vælger, vælger i fordi det er det rigtige for jer og jeres barn/børn!
Når det er sagt, så vil jeg da også lige minde dig om, at du lige nu sidder i en meget slem situation, du har lige haft et dødsfald meget tæt på livet, og bølgerne af sorg har jo slet slet ikke lagt sig endnu, og måske er sådan en beslutning for jer, slet ikke så smart lige nu, for som man kan læse så er du meget optaget af alle de dårligdomme som kan ramme jer.
Kom op til overfladen, få lidt luft, før du beslutter dig, det er mit råd!
man skal altid starte ved roden af det onde, og i kunne jo evt. undersøge om din mand har den sygdom...har han det, er det jo ikke sikkert den går i arv til dine børn.
Du kan jo evt. spørge din mand, om han hellere var livet foruden...og om han mener hans forældre skulle havde valgt ikke at havde fået ham...
og så tror jeg nok du selv har svaret.
Kræft er en modbydelig sygdom, og de kan skræmme alle og enhver fra vid og sans...og selv om du er disponibel for den...ville du så ønske dine forældre havde valgt dig fra???
svarene ligger jo sådan set lige for næsen af dig, men lige nu tror jeg bare du er meget påvirket af situationen.
Kig på lille Olli...og fortæl mig lige om du kunne havde valgt anderledes hvis du havde kendt til sygdommen inden du skulle have ham.
altså...mit svar er enkelt, jeg tror ikke man skal lade sig skræmme af hvad livet kan byde, jo hvis der var 100% aranti for at det gik galt...men ellers ikke.
du får et stort knus...og et ordentlig spark bag i...så i kan få tjekket din mand!
ps/ nadi, det er også farligt at køre i bil...men det fraholder jo ikke folk at gøre det!
pps/ det lyder som om jeg er helt kold her...sorry, det er jeg altså ikke, for det er jo en slem tid, og nogle slemme ting der dukker op.
Men lad dig ikke skræmme væk fra de gode ting i livet ...lov mig det!
Anmeld