Jeg er virkelig ked af det lige nu... Var ude at gå med min mor i eftermiddags og så snakkede vi om, om Dennis og jeg skal have flere børn. Grunden til at vi snakkede om dét er fordi her i forbindelse med min svigermors død, har jeg fundet ud af at den sygdom hans far havde var [k]Hontingtions Korea[/k], og hvis enten din mor eller far har denne sygdom så er der 50% ririko for at man selv får den. Det vil sige at Dennis enten har det eller ikke har det, og hvis han har det, ja så har Oliver også de samme odds mod sig :'( Det knuser mit hjerte at tænke på at min mand og søn måske har denne forfærdelige sygdom! For det er virkelig en forfærdelig sygdom.
[blå]Til jer der ikke kender til sygdommen så kan jeg fortælle at det er en demens sygdom, hvor man bliver svagere og svagere og man får ufrivillige, meget stive, bevægelser. Man ændre fuldstændig personlighed og man kan ikke overskue noget. Det går kun ned ad bakke og den eneste fremtidsudsigt der er er at dø![/blå]
Jeg selv har muligvis et gen, der gør at jeg har 80% risiko for at udvikle brystkræft! Og hvis jeg har genet ja så kan jeg jo også give det videre til mine børn, så vores børn/barn er faktisk udsat for hele to sygdomme som er livstruende :(
Jeg aner ikke mine levende råd, for jeg vil [f]aldrig[/f] gøre mine børn ondt! Ja jeg er i syvsind om hvordan fremtiden skal se ud, og hvad den bringer.
Vi vil jo gerne begynde på barn nr. 2 om et års tid, men nu er alt det her dukket op til overfladen, og det gør bare hele situationen og tanken om nr. 2 (3 og 4 ;)) trist og kedelig :S Istedet for lykkelig og spændende...
Ja jeg vil gerne høre jeres mening for kan slet slet ikke samle tankerne og tænke klart lige nu. Så hvis I har læst med så lang og har lyst til a afgive en stemme, så vil jeg blive rigtig glad. I behøver ikke at skrive hvad I har stemt eller skrive noget overhovedet :)
På forhånd tak (L)
-Nadia
Anmeld