Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. december 2010

dorthemus

Maise skriver:

nå ja du var souchef før ikke ?? ja tror også på at det giver en anden træthed og rytme. er klar over at der kan bliver noget opstartsrod med både søvn, mad osv, helt ok. bare natteroderiet stopper. hun hun er jo ikke syg, ked har ondt, nej nej hun inviterede mig til at lege. stod og råbte og klappede inden i sengen og kastede sig ned og grinede, svært at holde maske og jeg vrælede jeg til sidst.

ja nemesis synes åbenbart selv den er vores ven for tiden. for når man starter job kan man jo ikke holde til det og jeg skal op kl. 5 indtil de får rykket afdelingen tilbage, hvornår det så end bliver.

men dog fantastisk at det går jer bedre, man skal åbenbart bare igennem nogle faser. Hvor mange gange på et år er det at man må have barn syg to dage i tæk?? ved du det. er der ikke et loft på det ??

Jo jeg var souschef, men det er der jo ikke noget der hedder i Københavns Kommune længere pr. 1. januar.

Jeg ved faktisk ikke hvor mange man får..men det ved din fagforening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2011

Maise

OPPPPPPPPPPPPPPPPPP

Anmeld

20. januar 2011

Maise

oooooooooop

Anmeld

28. januar 2011

Maise

OP nye varer

Anmeld

28. januar 2011

132319

Maise skriver:

11: Hjemmesyet bukser str 68, pæn men brugt

13: Hollys bukser str 74, multicolor -  pæn men brugt.

24. Ubang snakke bluse, aldrig brugt ( nypirs 325-,) sælges for 175-, str 1 år

Pris inkl. porto?

Anmeld

29. januar 2011

Maise

Tutten skriver:

Pris inkl. porto?

ja altså snakkeblusen er mindste prisen 175-, pga nyprisen og den aldrig er brugt og ellers 35-, for de hjemmesyet og 45 for hollys bukserne og 33 i maxibrev og b-post. så det ville blive 288 inkl. hvad siger du til det ?? mvh Maise 

Anmeld

29. januar 2011

Lou87

Hej er natdragterne i str 68 på billede 3 solgt ?
Pris ?

Anmeld

29. januar 2011

Maise

Lou87 skriver:

Hej er natdragterne i str 68 på billede 3 solgt ?
Pris ?

alt hvad der stadig er billeder og tekst af er ikke solgt, jeg redigerer det hele tiden. Hvad siger du til 20-, pr. stk. plus porto ?? de er aldrig brugt. det ville for alle fem blive 140.50. sendt som maxibrev og b-post.

mvh maise

Anmeld

29. januar 2011

Oliver,Troia&Wictor

11 og 17 inkl porto

Anmeld

29. januar 2011

Lou87

Maise skriver:

alt hvad der stadig er billeder og tekst af er ikke solgt, jeg redigerer det hele tiden. Hvad siger du til 20-, pr. stk. plus porto ?? de er aldrig brugt. det ville for alle fem blive 140.50. sendt som maxibrev og b-post.

mvh maise

140,50 er en aftale, men kan jeg li for en sikkerhedsskyld få dig til at måle skridt til fod og hals til skridt ??
Bare da jeg har erfaring med nogle str er små i det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.