Pigetøj til salg i str. 62-86. OBS NYT FRA 2011

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
29. oktober 2010

Muhmi

Maise skriver:

Du kan jo bare skrive når du har været til kønsscanning, jeg lægger varer på hele tiden løbende. Hvor lnagt er du henne?? og tillykke

16+5 så skal snart til misdannelses-scanning, men først d. 29 nov. Tror dog jeg vil ringe og rykke den frem fordi, jeg går ind i uge 22 dagen før og det synes jeg er liiiidt sent at finde ud af om der er noget galt for så kan den faktisk næsten overleve en for tidlig fødsel... Men jeg holder sikkert et skarpt øje med tråden her, hvis det bliver en pige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2010

Maise

Muhmi skriver:

16+5 så skal snart til misdannelses-scanning, men først d. 29 nov. Tror dog jeg vil ringe og rykke den frem fordi, jeg går ind i uge 22 dagen før og det synes jeg er liiiidt sent at finde ud af om der er noget galt for så kan den faktisk næsten overleve en for tidlig fødsel... Men jeg holder sikkert et skarpt øje med tråden her, hvis det bliver en pige

ja det er da lidt szent. jeg blev scannet i uge 19. krydser fingre for dig ja hold endelig øje

Anmeld

21. november 2010

Maise

21. november 2010

oo

hej maise, nu har jeg ikke været alle siderne igennem, så jeg ved ikke hvad du har tilbage, men hvad skal du have for billed 1 og sidste billede? altså den farverige kjole og de røde smækbukser?

Anmeld

21. november 2010

Maise

Tjuhl skriver:

hej maise, nu har jeg ikke været alle siderne igennem, så jeg ved ikke hvad du har tilbage, men hvad skal du have for billed 1 og sidste billede? altså den farverige kjole og de røde smækbukser?

jamen alt hvad du ser er tilbage, da jeg løbende sletter det. jamen nypris for kjole er 349-, og er kun brugt 1 gang, så tænker 75-, nypris for bukser er 299-, og er aldrig brugt. så tænker 75-, for disse så 150pp. hvad siger du til det??

Anmeld

21. november 2010

oo

Maise skriver:

jamen alt hvad du ser er tilbage, da jeg løbende sletter det. jamen nypris for kjole er 349-, og er kun brugt 1 gang, så tænker 75-, nypris for bukser er 299-, og er aldrig brugt. så tænker 75-, for disse så 150pp. hvad siger du til det??

det er cool, du sender du en pb med konto osv?

Anmeld

3. december 2010

Maise

ooooooop

Anmeld

6. december 2010

Maise

50% piger. Alt skal væk

Anmeld

17. december 2010

Maise

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP

Anmeld

22. december 2010

Maise

Alt skal væk  og jeg giver mængde rabat.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.