Brug for mening om dp ( LAAAAAAANG )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juni 2008

Tikki

Joan ( Smallie ) skriver:

hvordan finder man en privat dp??

Hvad med kommunens hjemmeside? Her i København har kommunen sådan en opslagstavle på deres hjemmeside, hvor man kan finde private passere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Joan ( Smallie )

Tror måske bare lige jeg skal passe lidt på for er jo gravid igen og der er godt nok homoner i luften;)

Der skal så lidt til før jeg syntes det er helt galt og det gør det da heller ikke bedre at Niels lige har været på sygehuset.

Måske jeg bare er for overbeskyttende over for min lille dreng der bliver så stor så hurtig(L)

Men var lige ved at høre manden ad. Han siger han ikke er vild med hende som person men derfor kan hun jo godt være dygtig nok som dp. Og det vil jeg give ham ret i, for jeg har det på samme måde.

Men vil ringe til komunen i morgen og snakke med dem..

Takker tøser i er bare dejlie(L)

Anmeld

19. juni 2008

BellaT

Hejsa.

Jeg starter op som privat dagplejer og skal også passe min egen dreng.

Jeg synes det lyder lidt mærkeligt at hendes egen dreng fræser rundt mens de andre spiser, samt at han får en bolle mens de andre spiser rugbrød. Og også at der ligger et batteri på badeværelsesgulvet(?).
Men du ved vel ikke hvad der er gået forud for det? Eller hvad?
Men det duer bare ikke hvis hun forfordeler sin egen søn.:(!

Jeg ville spørge hende om de ting der irriterer dig. Måske er der en logisk forklaring på det hele. Bortset fra det med ildrageren! Den skal da bare væk! Yiiaks.

Ved ikke om der er nogle i dit område, men her kan søges efter private dagplejere: http://www.privatedagplejere.dk/news.php

Knus fra Helle...

Anmeld

19. juni 2008

Nadi

Hej Joan! Min første reaktion og tanker er ta ham ud NU!! Det lyder slet ikke forsvarligt det der, og jeg ville personligt ikke bryde mig om at Oliver's dp passede hendes søn derhjemme. Jeg ville heller ikke bryde mig om at der lå et AA batteri på gulvet. Hvis jeg var dig så ville jeg ringe til kommunen og spørge om det kan være rigtigt. Og jeg ville helt klart også uden tøven "fjerne" ham fra den dp, for selv om det godt kan forvirre de små pus så ville jeg mene dét er bedre end at han muligvis bliver forgiftet af et batteri, får en ildrager i øjet eller ikke får nok/noget mad fordi dp'en har travlt med sin egen søn. Håber du finder en løsning! Forresten hvor har Niels dp henne? -Nadia

Anmeld

20. juni 2008

Joan ( Smallie )

Han er i dp ude i folum og hun er så den eneste der ude. Og vi skal til viborg med ham hvis vi ikke skal i privat dp.
´
Åhh ved ikke hvad jeg skal. For hvis vi skal i privat dp så når hun skal have fri så bliver det mig der skal tage fri. For det har manden ikke mulighed for. Og igen hvis hun er syg så er det igen mig der må blive hjemme.

Det jeg så heller ikke kan forstå er at hun har været igang i ½ år og har haft 6 børn til indkøring så må der da være noget galt der også(?)

(H) Joan som er meget forvirret

Anmeld

20. juni 2008

ivfmarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Det jeg så heller ikke kan forstå er at hun har været igang i ½ år og har haft 6 børn til indkøring så må der da være noget galt der også(?)

(H) Joan som er meget forvirret

Ja, så ville mine alarmklokker altså også ringe! Jeg er ellers meget overbærende, og tænkte da jeg læste dit første indlæg at du bare lige skulle se tiden an. Men 6 børn på ½ år.... så er der noget galt.

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.