Brug for mening om dp ( LAAAAAAANG )

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
25 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Joan ( Smallie )

Niels er jo startet i en ny dp fordi den gamle ikke kunne holde til det i ryggen.
Han startet sidste mandag. Og han har for første gang grædt når han er blevet afleveret. Det gjorde han aldrig med den anden. Men det kan jo også bare være fordi der først kommer en reaktion nu, så det tager jeg ikke så tungt.

Men hun passer sin egen søn på 1½ også, ikke at jeg ville syntes der er noget problem i det, men da jeg så kom og hentet niels igår løb han rundt med en ild rager til pejsen, han fik at vide den skulle på plas, men det måtte hun selv gøre, 2 sek senere løb han rundt med den igen. De andre 2 børn sad ved bordet og spiste endnu, eller prøvet på for det er jo ikke let når der fiser en rundt og leger. Dp børn får rugbrød og kan så se at hendes egen barn får en grovbolle i stedet(?)

Så idag da jeg hentet ham til middag skifter jeg ham lige inden vi skal hjem og ser at ude på badeværelset der ligger et AA batteri og flyder på gulvet. Kan så ikke lade være med at tænke på hvad der vil sek hvis en af børnene bider i det.:(

Syntes måske hendes eget barn har lidt for mange fordele ved at være hjemme men vil også have det skidt med at skulle flytte Niels igen.:S

Hendes barn er meget voldsom smider meget med ting og kan se Niels tager ved lære af det bare efter en uge.

En helt anden ting er jo så at han stadig får maske, skal han have ind til på mandag, Igår sendte jeg den ikke med ofr jeg er jo hjemme og hun kan bare ringe hvis der bliver noget. Men da jeg så kom og hentet ham mente hun at hun havde skulle bruge den 2 gange ( Jeg kom selv til middag for at vise hende hvordan det skulle gøres) men vi har slet ikke haft problemer her hjemme.
Idag jeg kom havde hun givet ham allerrede 10,30 hvor han skulle have haft til middag.

Kan jo ikke lade være med at tænke om det er noget ved hende han ikke kan tåle eller hun bare ikke kan se hvornår han har brug for det.

Ej for en masse ævel. Men kunne altså godt lige bruge jeres mening tøser.

(H) Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

Loggidut

den her tænker jeg lige over mens jeg laver mad, for der må da være noget galt...hmmmm

Anmeld

19. juni 2008

Lene76

Hmmm ja der er da noget helt galt.....

Jeg er selv dp og ska osse ha viktor hjemme, ligesom jeg havde Mille men det er mig der styre festen ik Viktor..... har selv tidligere haft en kollega som osse passede sit eget barn og det ku hun slet ik styre.... så hvis jeg var dig vil jeg snakke med Dagplejelederen/ pædagogiskeleder el hva det nu hedder i dit område.... Håber du får styr på det, inden det går helt galt.

Knus fra Lene

Anmeld

19. juni 2008

Joan ( Smallie )

Lene76 skriver:

Hmmm ja der er da noget helt galt.....

Jeg er selv dp og ska osse ha viktor hjemme, ligesom jeg havde Mille men det er mig der styre festen ik Viktor..... har selv tidligere haft en kollega som osse passede sit eget barn og det ku hun slet ik styre.... så hvis jeg var dig vil jeg snakke med Dagplejelederen/ pædagogiskeleder el hva det nu hedder i dit område.... Håber du får styr på det, inden det går helt galt.

Knus fra Lene

Jo men det hele er jo gået så hurtig at sådan en har vi slet ikke fået endnu(?)

Anmeld

19. juni 2008

Loggidut

Det er sørme da noget galt noget...nu har jeg lige tænkt og tænkt...

allerede den med at hendes barn løber rundt med bolle, mens de andre skal spise rugbrød...det er da galt...>(

self. kan du ikke vide om han har spist godt af rugbrødet først, men altså...man lader ikke et barn løbe foran de andre med sådan en bolle...og hvorfor må han løbe rundt mens de skal sidde kilet til bordet???

det er ikke fair!

den med batteriet??? ja jeg går da ud fra at det er på toilettet hun skal pottetræne dit barn...og hvad fanden kan der ikke ske hvis niels stopper sådan et batteri i munden, og sluger?

jeg havde taget kontakt til kommunen i morgen, og spurgt hvem den pågældende pædagog til din dpér er...for sådan en skal de have, så vidt jeg kan huske!

og så havde jeg fået mig en ordentlig snak med hende!

jeg ville ikke engang gå til dpéren...for jeg tror kun det vil skade både dig og niels mere end det vil gavne, men det kan jeg self. ikke vide med sikkerhed.

men ihvertfald er det ikke en rimelig behandling og forskelsbehandling af børn!

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

åhh den er svær den dr!!
har du oplevet det før eller er det 1. dag han er der??

jegmener jo heller ikke et batteri skal ligge og flyde i børnehøjde, men kommer børnene der ud alene? for hvis de ikke gør, er det jo ikke noget problem;)

detmed bollen, ville jeg nok også undre mig over. men det kan jo være hendes egen havde spist hans rugbrød, eller at han simpelthen ikke kan li andet!

det med at han er voldelig og at niels lærer af det, det tror jeg ikke du kan undgå nogen steder, det tager bare længere tid at lærer nogle steder.... alexander blev passet med ene tøser, og han er en baryl alligevel!!

det med masken er IKKE akseptabelt, og det skal hun ha at vide.

ved godt at det blev et "for dagplejen" indlæg, men jeg ville nok gi hende en chance. og måske snakke med hende om det der undre mig

håber du finder ud af noget. og hvis du er møg træt af at skulle sende ham afsted og usikker på om han har det godt. så kontakt kommunen i morgen:)

håber nu det hele går alligevel

knus

Anmeld

19. juni 2008

Lene76

helt enig med Loggi.... ta kontakt til kommunen imorgen og spørg til hvem pædagogen er, også fortæl hende det hele. men godt råd få det hele skrevet ned inden du ringer til hende/ham. Så er du osse sikker på at du får det hele med.

Pøj pøj med det

Knus fra Lene

Anmeld

19. juni 2008

Joan ( Smallie )

Jo men det kan jo også være jeg opfatter det hele forkert. Fordi den anden dp vi havde havde bare styr på ALT og det har hende her altså ikke. Vil jo også gerne lige give hende en chance, men der er altså et eller andet der ligger og lure i baghovedet på mig. For jeg er da slet ikke sikker på at hvis hendes knægt slår Niels at jeg så får det at vide. Og den eneste måde jeg så vil opdage det på er hvis han har mærker, Hvilket han tit har han her jo en rigtig bandit;) Men er da helt sikker på jeg nok skulle få det at vide hvis det var niles der slog. Åhh jeg er bare så meget i tvivel om det hele. Hun er den eneste i det her område og hvis han skal flytte skal han til viborg igen. Og det vil så blive den 4 dp han skal ind ved:'(

Anmeld

19. juni 2008

ka li ja

ja du skal altså være helt sikker i din sag. for jeg tror også det påvirker ham at skifte rundt så meget.
se tiden an, eller hvis du syntes det er helt forkert at sende ham afsted, så få kontaktet komunen med det samme i morgen

Anmeld

19. juni 2008

Rasmine

Pyha Joan. Sikke et dilemma. JA, det er træls hvis han skulle flytte DP igen, men det skal han nok komme over lynhurtigt, det er vel ikke meget værre end dem som har haft en million milliard gæstedp'ere på kort tid? Synes du skal flytte ham, og få den ro indeni. Tror sgu ikke hun fortæller dig det, hvis hendes egen unge slår Niels. :'( Er det en meget stor omvej for Jer at køre til Viborg? Synes jeg har set nogle annoncer for privat dp i Jeres omrpåde ellers. Maria, et eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.