Niels er jo startet i en ny dp fordi den gamle ikke kunne holde til det i ryggen.
Han startet sidste mandag. Og han har for første gang grædt når han er blevet afleveret. Det gjorde han aldrig med den anden. Men det kan jo også bare være fordi der først kommer en reaktion nu, så det tager jeg ikke så tungt.
Men hun passer sin egen søn på 1½ også, ikke at jeg ville syntes der er noget problem i det, men da jeg så kom og hentet niels igår løb han rundt med en ild rager til pejsen, han fik at vide den skulle på plas, men det måtte hun selv gøre, 2 sek senere løb han rundt med den igen. De andre 2 børn sad ved bordet og spiste endnu, eller prøvet på for det er jo ikke let når der fiser en rundt og leger. Dp børn får rugbrød og kan så se at hendes egen barn får en grovbolle i stedet(?)
Så idag da jeg hentet ham til middag skifter jeg ham lige inden vi skal hjem og ser at ude på badeværelset der ligger et AA batteri og flyder på gulvet. Kan så ikke lade være med at tænke på hvad der vil sek hvis en af børnene bider i det.:(
Syntes måske hendes eget barn har lidt for mange fordele ved at være hjemme men vil også have det skidt med at skulle flytte Niels igen.:S
Hendes barn er meget voldsom smider meget med ting og kan se Niels tager ved lære af det bare efter en uge.
En helt anden ting er jo så at han stadig får maske, skal han have ind til på mandag, Igår sendte jeg den ikke med ofr jeg er jo hjemme og hun kan bare ringe hvis der bliver noget. Men da jeg så kom og hentet ham mente hun at hun havde skulle bruge den 2 gange ( Jeg kom selv til middag for at vise hende hvordan det skulle gøres) men vi har slet ikke haft problemer her hjemme.
Idag jeg kom havde hun givet ham allerrede 10,30 hvor han skulle have haft til middag.
Kan jo ikke lade være med at tænke om det er noget ved hende han ikke kan tåle eller hun bare ikke kan se hvornår han har brug for det.
Ej for en masse ævel. Men kunne altså godt lige bruge jeres mening tøser.
(H) Joan
Anmeld