ih nej altså (om graviditet..bare så nogen kan sortere ;o))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2009

linemus

Øv, Jeanette, hvor er det synd, at du nu skal bekymre dig om dette. Kan du huske en inde på NB fra vores juligruppe, der ventede tvillinger - hun fik tallet 1:10 på den ene, fik en "second opinion", hvor tallet var meget større, og hun fik to fine drenge.

Jeg er sikker på, at lillesøster/bror er lige så fin og dejlig som Iza, og jeg krydser fingre for jer på onsdag

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2009

Mie A

linemus skriver:

Øv, Jeanette, hvor er det synd, at du nu skal bekymre dig om dette. Kan du huske en inde på NB fra vores juligruppe, der ventede tvillinger - hun fik tallet 1:10 på den ene, fik en "second opinion", hvor tallet var meget større, og hun fik to fine drenge.

Jeg er sikker på, at lillesøster/bror er lige så fin og dejlig som Iza, og jeg krydser fingre for jer på onsdag

Knus Line

Jeg har et hint til quizzen du vil lave til Kalahas fest... Jeanette har allerede født

Anmeld

1. marts 2009

linemus

Mie A skriver:

Jeg har et hint til quizzen du vil lave til Kalahas fest... Jeanette har allerede født

Hvor forvirret kan man lige blive??? F... jeg føler mig dum ligenu Så skal man lade være med at skrive indlæg efter midnat...

Hahaha, jeg fattede ingenting af det du skrev, for jeg kunne jo godt se, at jeg kendte hendes profilbillede, men hvad... det kunne jo ikke passe... Arg... mon man kan få slettet sit indlæg bare pga. dumhed?

Undskyld Jeanette, der havde jeg ikke lige hovedet med mig

Anmeld

1. marts 2009

Rasmine

linemus skriver:

Hvor forvirret kan man lige blive??? F... jeg føler mig dum ligenu Så skal man lade være med at skrive indlæg efter midnat...

Hahaha, jeg fattede ingenting af det du skrev, for jeg kunne jo godt se, at jeg kendte hendes profilbillede, men hvad... det kunne jo ikke passe... Arg... mon man kan få slettet sit indlæg bare pga. dumhed?

Undskyld Jeanette, der havde jeg ikke lige hovedet med mig

Loooooooooool.......
DET er fanme årets største kvajebajer!!!
En hel fustage vist!

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

Mebach skriver:

Loooooooooool.......
DET er fanme årets største kvajebajer!!!
En hel fustage vist!

HAAAAARHHHH!!!!!

Anmeld

2. marts 2009

Tikki

hi hi hi hi hi hvor skønt. Det er da også vildt..og underligt... at sådan et gammel indlæg bliver trukket frem igen.....eller er det mig, der er fesen

Anmeld

2. marts 2009

Tynen

Jeanette skriver:

hi hi hi hi hi hvor skønt. Det er da også vildt..og underligt... at sådan et gammel indlæg bliver trukket frem igen.....eller er det mig, der er fesen

Gad vide om vedkommende bare har søgt på NF?!

Men fuck - Det er altså en klasse hjerneblødning Line lavede

Anmeld

2. marts 2009

Plysbjørnen

jeg synes også det er underligt, især fordi vedkomne der gjorde det havde en ny oprettet profil... Og sjovt nok startede med at skrive i dette indlæg...

og stadig ikke har skrevet andre inlæg...

Anmeld

2. marts 2009

Susan1978

eii okay, så det var ikke mig der havde overset noget meget vildt...

jeg tænkte virkelig - "sig mig er Jeanette gravid igen allerede..." men jeg skulle ikke ha spurgt.. - sådan går det når man ikke følger med..

Susan

Anmeld

2. marts 2009

linemus

Men fuck - Det er altså en klasse hjerneblødning Line lavede

Og hun er stadig temmelig pinligt berørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.