[citat][f][småt]Jeanette skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Nadi skriver:[/småt][/f]
Hej Jeanette!
Jeg ved lige nøjagtig hvordan du har det... Oliver's nakkefold var 2,5 mm og det er lige der grænsen går, risikoen for at han havde downs syndrom var 1:474. Dine er dog noget lavere, desværre :( Men man kan jo heldigvis få vished om det :)
Vi fik tilbudt en forstervandsprøve, men takkede vi nej til da der jo også er ririko for at man arbortere efter sådan en. Og både Dennis og jeg var indstillet på at få det her barn lige meget om det var mongol eller ej!
Og fordi vi takkede nej blev han's hjerte scannede to gange, og alt var bare i tip top og ririkoen blev ændret til 1:887 eller sådan noget.
Har du tænkt over hvad der skal ske hvis det viser sig at der er et kromoson mere end der skal være, for jeg går ud far at en moderkagebiopsi og en fostervandsprøve viser det samme (?) Eller har jeg fuldstændig midforstået noget?
Jeg håber det bedste for dig og den lille bebs...
-Nadia[/citat]
Ja, det er det samme.......og ja, vi har tænkt det igennem grundigt, da vi skulle have Iza og vi har det på samme måde denne gang. Men jeg vil helst gerne undlade den diskussion her i denne tråd...hvis du forstår :S....for det er et meget følsomt emne, synes jeg.
Jeg må bare skyde det lidt væk, tror jeg, for lige meget hvad jeg tænker og stopper ind i mit hoved af tanker, så ændrer det ikke resultatet på torsdag ;), siger min så fornuftige mand :) Og han har jo ret.
[/citat]
Forstår jeg udemærket godt, ville også bare høre om I havde snakket ordentligt om det eller om I ville vente med at ta diskutionen efter torsdag.
Lige for god ordens skyld vil jeg gerne sige (og det er til alle, ikke kun dig) at man jo selvfølgelig har et valg. Og man skal tænke sig godt om inden man sætter et barn i verden med et specielt behov, hvis man ved det på forhånd.
Nej du kan ikke ændre på resultatet, men du kan forberede dig på det ene eller det andet svar. Der er jo kun to muligheder...
Men jeg ønsker jer alle held og lykke!
(H)
Anmeld