Har du fået det antal børn, som du ønsker ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har en drøm om 4'er. Men uden mand (ønsker ikke at være alene med 4 børn) vil jeg klart gerne have de sidste 3. Men ellers har jeg bestemt mig for bare at nyde Astrid som jeg er fuld ud tilfreds med, og simpelthen bare nyde hende og gi hende al min opmærksomhed.
Så jeg har stem, er igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Silvermist1

Jeg har stemt "ikke helt afklaret endnu"  Jeg har 2 skønne dejlige piger på 3 år og 8 måneder og dem vil jeg bare nyde. På nuværende tidspunkt føler jeg, at jeg har fået det antal børn jeg ønsker, men om følelsen er den samme om nogle år, det tør jeg ikke sige endnu.

Anmeld

13. juni 2010

lotte32

Jeg har to skønne unger fra tidligere forhold, og troede egentlig at jeg var færdig men men men, så mødte jeg jo   manden i mit liv  suk, han har ingen børn, og da min yngste så også var ved at være skoleklar, ku jeg bare mærke at jeg da slet ikke var færdig med små babyer heldigvis var manden også helt klar  og vi var enige om at vi gerne ville have to mere   men desværre er det, efter snart 2 år, stadig ikke lykkes  så nu vil vi blive lykkelige for bare en lille bitte bebs

knus Lotte

Anmeld

13. juni 2010

Mathilde

Jeg har svaret at jeg ikke er afklaret endnu mht hvor mange børn jeg gerne vil have...

Jeg har Celina på 11 mdr og vil meget gerne at hun skal være storesøster engang i fremtiden. Jeg synes det er vigtigt at have søskende, både at vokse op med, men også den dag forældrene ikke er der længere...

Jeg var selv enebarn til jeg blev 10 år og det eneste jeg ønskede mig, var en lillebror eller lillesøster. Min far har kun mig og jeg føler mig tit alene og føler at jeg mangler en at snakke med, da han er alkoholiker og har været ved at dø af det flere gange. SÅ føler jeg mig alene!

Så 1 eller 2 mere til mig, men først om 5 år når jeg er færdiguddannet. Tror også Celina har brug for at være enebarn et godt stykke tid endnu.

Manden siger 2 børn ialt, men at det også afhænger af hvor meget plads vi har til den tid...

Anmeld

13. juni 2010

karina1980

jeg ville godt have haft flere har altid ønsket 3 børn.

men manden kom jo med en fra tidligere og det havde jeg også og så fik vi jo prinsessen sammen.

og med de delebørn hvor samarbejdet bare ikke fungere ja så skal vi ikke have flere, det er simpelthen for hårdt og ødelæggende for børn både i og udenfor.

så jeg er strereliseret da jeg bliver gravid af at vaske hans undertøj men derfor har drømmen og tanken da strejfet et par gange(kan jo betale os ud af det)

men når fornuften sætter ind så er det nu meget lettere som det er nu, hvor de alle kan en masse selv.

ellers må jeg jo låne mig til en baby hos min søster og bror(så bliver jeg hurtigt kureret)

Anmeld

13. juni 2010

misslea

Jeg har svaret "er igang - men er ikke færdig"!!!

Vi venter en MEGET velkommen lille pige i starten af okt - og vi ved begge 2 at vi skal have flere!! MINDST 1 mere... og så tager vi den derfra!! Vi har en stor lejlighed med plads til at i hvert fald 4 børn kan have eget værelse, og vores store Opel kan rumme 7 pers. når man sætter de 2 ekstra sæder op bagerst!!! Så ingen problemer med pladsen....  Men lad os se, hvordan overskuddet og økonomien har det efter de 2, som vi i hvert fald skal have...

mange hilsner fra Lea

Anmeld

13. juni 2010

Karo

Jeg har de to guldklumper som jeg altid har ønsket mig

Anmeld

13. juni 2010

Maise

er bestemt igang, har fået en, og vi ønsker begge 1 og måske flere med tiden.

Anmeld

13. juni 2010

FruEllingsen

Vi har Marcus på 7 uger. og han skal da bestemt ikke være enebarn. så vi skal have en mere på et tidspunkt. og så må vi se hvad fremtiden bringer

Anmeld

13. juni 2010

Louisemor

Jeg har 3 dejlige børn og venter nummer 4, har altid gerne vil have 3 børn også blev jeg lige gravid med nummer 4 og det barn er så velkommen, men tror det bliver sidste. (: griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.