Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du på nuværende tidspunkt, fået det antal børn, som du ønsker dig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm...jeg har stemt jeg er igang jeg vil helt sikkert gerne have mere end 1 barn. jeg kan slet ikke forestille mig at have mindre end 2, men udover dem er vi ikke afklaret omkring hvor mange vi vil have. vi hældte egentlig til 3 da vi startede, men nu hvor det har vist sig at være en prøvelse at få bare det ene, så er vi ret meget nået til det punkt hvor vi tager alle dem som kommer - med mindre vi når et urealistisk højt tal eller min krop siger fra
Vi har fået en, men vil bestemt have en mere.. Lige nu diskuterer vi (lidt i sjov) om vi skal have 2 eller 3. Min kæreste er til 2 børn, og jeg er til 4, men så prøver jeg om jeg ikke kan få lokket ham vil et kompromis, så det hedder 3
Marikka, mor til Nicoline på snart 4 uger..
Hejsa:0)
Jeg har min datter med en mand, så mødte jeg Kenny og fik min dejlige bonus søn med i købet. Sammen har vi lige fået Anton, men vi vil da gerne have en mere:0) Eller 2 mere:0)
One down, two to go!
Gerne 3 stk til os, og gerne med et par os mellemrum, så de har god glæde af hinanden
Jeg har selv stemt : "Hmm....jeg er endnu ikke helt afklaret med, hvor mange jeg vil have..."
For jeg har 2 børn (piger) nu, og er faktisk helt godt tilfreds.Altså HVIS NU der ikke kommer flere, så er jeg bare lykkelig for, at have fået de to, som jeg har....Samtidig så kan jeg heller ikke med sikkerhed sige, at jeg ikke vil ha flere.Jeg ved det ikke med sikkerhed på nuværende tidspunkt.Det afhænger også af flere ting, som skal gå hånd-i-hånd, såsom fremtidig indkomst, kvadratmeter (hvis vi skal have flere børn, så skal vi flytte i et større hus) og vores mentalte overskud i familien.
Jeg har svaret at jeg ikke helt er afklaret med hvor mange børn vi skal have... der er 1 på vej, og vi skal da ihvertfald lave en mere. Så tror jeg vi tager det derfra... ligenu er jeg dog rimelig sikker på at jeg også er klar på en nr. 3...
Jeg er ikke helt afklaret endnu
Jeg havde en frygtelig graviditet og vores datter er syg så det har skræmt mig lidt, men det kan jo være jeg "glemmer" det lidt om 2-3 år
Jeg har stemt blank, da vi startede ud med ønske om 4, og da vi nåede nummer 2 var jeg klar til at stoppe.. Men så kom skrukken igen og vi venter nu nummer tre, og jeg vil nok egentlig stadig gerne have fire...
Manden er så klar på at stoppe nu... Meen mon ikke han er ligeså nem som de andre gange....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128