Har du fået det antal børn, som du ønsker ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

Christina31

Jeg er gravid med barn nr 3, og min kæreste og jeg har egentlig snakket om, at det er nok med 3 børn. Der skal jo en ekstra stor bil til med 4 børn samt det er dyrt med vuggestue- og børnehaveplads samt privat skole.

Men jeg er ret sikker på, at lysten til at få et barn mere, melder sig igen for mit vedkommende. Måske en lille efternøler om nogle år.  Hvis overskudet og økonomien er der. Jeg synes virkelig, det er svært at acceptere, at dette skulle være min sidste graviditet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Lone Jakobsen

Christina28 skriver:

Jeg er gravid med barn nr 3, og min kæreste og jeg har egentlig snakket om, at det er nok med 3 børn. Der skal jo en ekstra stor bil til med 4 børn samt det er dyrt med vuggestue- og børnehaveplads samt privat skole.

Men jeg er ret sikker på, at lysten til at få et barn mere, melder sig igen for mit vedkommende. Måske en lille efternøler om nogle år.  Hvis overskudet og økonomien er der. Jeg synes virkelig, det er svært at acceptere, at dette skulle være min sidste graviditet.

kender det godt

Anmeld

12. juni 2010

Ann.

Hej

Jeg har stemt at jeg er igang Vi har en dejlig datter - men går igang med at lave nr. 2 om 3-4 måneder 

Og så skulle der gerne komme en mere senere hen - men dette er slet ikke planlagt endnu da

Anmeld

12. juni 2010

Lullaby

Vi har 2. Men om et par år begynder vi på den næste og alt efter kønnet skal vi have en 4

Anmeld

12. juni 2010

ekzunz

Jeg har også svaret at jeg har fået flere end jeg havde troet. Det er jo ikke heeelt rigtigt, for JEG har jo kun fået 2, men eftersom Per havde 4 i forvejen og de 3 bor her, så har jeg jo 5 børn (den sidste er stooor) - det havde jeg aldrig troet at jeg skulle have. Men samtidig kan jeg godt mærke at havde jeg mødt en mand uden børn, så havde jeg ikke været færdig efter nr. 2

Anmeld

12. juni 2010

JustAnotherName

Spændende at høre alle Jeres forskellige svar... 

Anmeld

12. juni 2010

CiSo

jeg har stemt: Nej, jeg har (endnu) ikke fået de børn jeg ønsker, da jeg er single og/eller ikke klar til at gå igang endnu...

Først skal jeg jo lige have min lille prinsesse som kommer til oktober, og efter hende vil jeg først finde den helt perfekte mand og få resten med, da jeg ikke ønsker 15 forskellige fædre til min børn.. Men altså jeg har et ønske om en 5 stykker, men lad os nu se, og spørg mig igen når min datter er kommet til verden, så kan det være jeg har ændret mening.  

Anmeld

12. juni 2010

isimaven

Jeg har stemt er i gang venter nr. 3 og er slet ikke afvisende over for tanken om en 4rer om 3-4 år vi har altid gerne villet have mange børn og vores 2 er superskønne og jeg har sandelig også høje forventninger til lille spunk i maven men så tror jeg også vi holder for jeg har en ide om at jeg ikke vil have børn efter jeg fylder 35

Anmeld

12. juni 2010

Muffinmus

har fpet 2 men vil gerne have 3, manden skal også bare ved med i beslutningen jo

Anmeld

12. juni 2010

N&J

JustAnotherName skriver:

Jeg har selv stemt :
"Hmm....jeg er endnu ikke helt afklaret med, hvor mange jeg vil have..."

For jeg har 2 børn (piger) nu, og er faktisk helt godt tilfreds.
Altså HVIS NU der ikke kommer flere, så er jeg bare lykkelig for, at have fået de to, som jeg har....

Samtidig så kan jeg heller ikke med sikkerhed sige, at jeg ikke vil ha flere.

Jeg ved det ikke med sikkerhed på nuværende tidspunkt.
Det afhænger også af flere ting, som skal gå hånd-i-hånd, såsom fremtidig indkomst, kvadratmeter (hvis vi skal have flere børn, så skal vi flytte i et større hus) og vores mentalte overskud i familien.

Jeg valgte den samme, jeg vil være fuld ud tilfreds med at være mor til en, men skulle jeg møde en fantastisk mand og han gerne vil have flere så er jeg da bestemt åben for muligheden.. 

Men har jo allerede fået guldklumpen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.