Har du fået det antal børn, som du ønsker ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

wamse

Jeg har fået mine 3 vidunderlige børn og vil ikke have flere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juni 2010

Trolde_mor

Har tilladt mig at stemme: Jeg er igang....har fået, men ikke nok ;-)

Jeg har jo min søn i maven endnu, men ham har jeg jo "fået" i maven.

Kæresten og jeg er i gang og enige om at vi gerne vil have 3

Anmeld

12. juni 2010

june1987

jeg har to dejlige piger, som var mit mål

men måske om ti år vil jeg have en lille efternøler man ved aldrig med mig..tøserne er begyndt at tigge eheh

men har det fint med to pt 

Anmeld

12. juni 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Som udgangspunkt vil vi gerne "nøjes" med 2 børn, men jeg skal ikke kunne udelukke at der på et tidspunkt kommer et tredje barn. Dog vil det komme til at betyde, at vi skal sælge vores hus, og samtidig må sige farvel til nogle af de behov og drømme vi selv har - hvilket blandt andet er, at rejse og få set en masse af verden. Det er sværre med 3 børn, fremfor 2, da det koster betydeligt mere. Men lad os nu se - lige nu glæder vi os til at lillesøster kommer til verden om kun 14 dage

Anmeld

12. juni 2010

Kb

Jeg har to børn og syntes at der er mere en rigeligt arbejde i de to...

Blev jeg spurgt inden jeg fik børn, hvor mange jeg ville ha, havde jeg nok sagt 3, men men men..... Er nok blevet lidt klogere. 

Syntes der er meget arbejde i to små, så tanken om nummer 3 gør mig pænt træt... Jeg siger Nej tak til flere storkebeøg, men har jo også én af hver slags, det hjælper jo en hel del.

Kan da godt i små øjeblikke savne en lille baby at snuse lidt til, men så er det jo godt der er veninder der producere i massevis, så låner jeg bare en der og glædes over jeg kan aflevere den tilbage når den skriger.

Manden ville faktisk godt have tre - hvis det var, men tror faktisk han er helt glad for jeg har det som jeg har. Kender mange hvor manden kun vil have 2 og konen 3 eller flere og det til sidst ender med en masse diskussion og uvenskab. Tror faktisk nogen kvinder mere elsker tanken om at få børn end de elsker den mand de får dem med....

Anmeld

12. juni 2010

Maria.

Vi har 2 skønne børn! En dreng og en pige. Og som det ser ud nu, ønsker vi ikke flere, da vi skal i behandling for at få børn, men skulle der komme én af sig selv, skal den være mere end velkommen!

Anmeld

12. juni 2010

TbCp

Jeg er ikke helt afklaret endnu....
Har "kun" 1 og de fleste dage har jeg ikke lyst til flere.... men indimellem dukker tanken om en mere da op

Anmeld

12. juni 2010

Lone Jakobsen

jeg har skrevet "har fået flere end jeg først troede jeg sku ha" eller hvad det nu lige var der stod.

har altid troet jeg sku ha 2 eller 3 børn. men da manden ønskede endnu en (han havde kun 1 fra tidligere) så blev jeg tændt på ideen, og nu ville jeg slet ikke undvære nogle af mine dejlige guldklumper.

jeg er endda så skruk at jeg gerne ville ha haft nr. 5, men vi stopper her

Anmeld

12. juni 2010

MoarTil4

jeg havde tidligere forestillet mig 2 maks. 3 børn...men nu skal vi altså have nr. 4......dejligt.

Anmeld

12. juni 2010

Svei

Ud fra den måde jeg lever på og ønsker at leve på så har jeg de børn jeg skal have...jeg har altid vidst at jeg i hvert fald ville have 3 børn og gerne flere og nu hvor jeg har tre børn så er det nok...jeg gider simpelthen ikke at have flere unger, jeg vil gerne nyde freden og friheden nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.