Risen skriver:
Ja håber også lige på at få min fødselsdag i fred og så må hun ellers gerne melde sin ankomst hurtigt.. hehe!
Ih der er da masser at opdatere med alligevel!
Det er super spændende og så vildt at i er gået i gang med projekt økobaby
! Husk endelig at give den GAS med arbejdet i soveværeslet
så vi snart kan se en lille smuk mini-mia-maja ! 
Det er da klart at du har store forventninger ! Man kan jo sige at det positive var at du blev gravid og at det kan lade sig gøre .. Så selvfølgelig har du høje forventninger! Alt andet ville da være mærkeligt.. Ih kan slet ikke sætte mig ind i alle de sygehus besøg, det må satme være kedeligt på den dårlige måde.. Håber virkelig for jer at der gevinst igen meget snart ! Hvornår har du test dag?

Ja, det kan jeg godt forstå, men tror ikke det varer længe, der har jo ikke på noget tidspunkt været tegn på du skulle gå over tid, men godt hun alligevel endte med at blive derinde helt til nu
Ja, det var der vidst, når jeg først kommer igang
Det har også været hårdt, og samtidig er min gigt gået lidt amok, så vil gerne bare være gravid (der "forsvinder" gigten) - ja både fordi jeg inderligt ønsker mig en lille guldklump og fordi min krop er ved at være mærket, både at hormoner og ikke at få medicin.
Men er glad for du siger det er helt naturligt med de høje forventninger, det letter på humøret - og testdag - hmm tror jeg tester d. 24., det er dagen før min dimension og efter alle mine eksamener...
Knus
Anmeld