Hvalen Valborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Neej kl 10.. .. mærkeligt hun ikke kommer?! . Gad vide om der er sket noget?.. 

Hun siger at det er fordi at hendes SP kommer kl 9.30 den dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Nej altså tænker på Malene

Anmeld

11. juni 2010

Low

Low skriver:

Eller tænkte du at der var underligt at Malene ikke kom?

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Nej altså tænker på Malene

Nåe hehe ja .. det er lidt underligt, men nu må vi se

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hi hi... Og du skal bare ha lov til at brokke dig alt det du vil jeg er også rigtig led og ked af min krop... Maven, strækmærkerne osv kan jeg overleve for jeg har vænnet mig til mor skavankere efter første graviditet. Men jeg hader mine æblekinder, dobbelthage, fede lår, store overarme og mine bryster der nu igen er så tunge at der skal en seriøs bh til at hive dem op. Jeg lukker mine øjne når jeg går forbi et spejl og hader når folk tar billeder af mig. Og jeg hader at vægten siger 20+ MEN jeg ved fra sidst at jeg kan tabe mig igen ìg glæder mig over, at der nu kun ernorme uger til vægten kan begynde at gå nedad igen

Ja det kender jeg alt for godt det med flygte fra billeder og vinduer.. ! Men du har helt ret søde, om ganske få uger er det værste forbi og så er vi med garanti total ligeglade med de æblekinder, hænge bryster osv.. 

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Jeg håber du har glemt alt om strækmærker når Clara er kommet...

Det bliver da lidt spændende, det kan jo næsten blive når som helst, men mon ikke det bliver før mere end siden - det tror jeg, men håber nu i får hver jeres fødselsdag

Hmm, nej der er vidst ikke så meget at opdatere om, vi er jo på økometodden, så det er jo for det meste gætterier. Jeg tror jeg lige har haft ægløsning, så der er blevet arbejdet i soveværelset, og så må vi se....

Det hele er blevet lidt mærkeligt, for jeg har store forventinger fordi jeg lige har være gravid, og jeg håber at hvis det ikke er lykkedes med mit øko-æg at vi så kan nå en omgang med IVF inden deres sommerferie, men samtidig orker jeg slet ikke hormoner, scanninger med mere - var ude for at få taget blodprøve ang. HCG i dag (den var på 4 for en uge side, så den er forhåbentligt i 0 nu) og bliver helt modløs hver gang jeg skal der ud - er TRÆT af sygehus. Nå det blev langt selvom der ikke var noget at opdatere om

Ja håber også lige på at få min fødselsdag i fred og så må hun ellers gerne melde sin ankomst hurtigt.. hehe! 

Ih der er da masser at opdatere med alligevel! Det er super spændende og så vildt at i er gået i gang med projekt økobaby ! Husk endelig at give den GAS med arbejdet i soveværeslet  så vi snart kan se en lille smuk mini-mia-maja ! 

Det er da klart at du har store forventninger ! Man kan jo sige at det positive var at du blev gravid og at det kan lade sig gøre .. Så selvfølgelig har du høje forventninger! Alt andet ville da være mærkeligt.. Ih kan slet ikke sætte mig ind i alle de sygehus besøg, det må satme være kedeligt på den dårlige måde.. Håber virkelig for jer at der gevinst igen meget snart ! Hvornår har du test dag?

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Ja håber også lige på at få min fødselsdag i fred og så må hun ellers gerne melde sin ankomst hurtigt.. hehe! 

Ih der er da masser at opdatere med alligevel! Det er super spændende og så vildt at i er gået i gang med projekt økobaby ! Husk endelig at give den GAS med arbejdet i soveværeslet  så vi snart kan se en lille smuk mini-mia-maja ! 

Det er da klart at du har store forventninger ! Man kan jo sige at det positive var at du blev gravid og at det kan lade sig gøre .. Så selvfølgelig har du høje forventninger! Alt andet ville da være mærkeligt.. Ih kan slet ikke sætte mig ind i alle de sygehus besøg, det må satme være kedeligt på den dårlige måde.. Håber virkelig for jer at der gevinst igen meget snart ! Hvornår har du test dag?

Ja, det kan jeg godt forstå, men tror ikke det varer længe, der har jo ikke på noget tidspunkt været tegn på du skulle gå over tid, men godt hun alligevel endte med at blive derinde helt til nu

Ja, det var der vidst, når jeg først kommer igang

Det har også været hårdt, og samtidig er min gigt gået lidt amok, så vil gerne bare være gravid (der "forsvinder" gigten) - ja både fordi jeg inderligt ønsker mig en lille guldklump og fordi min krop er ved at være mærket, både at hormoner og ikke at få medicin. 

Men er glad for du siger det er helt naturligt med de høje forventninger, det letter på humøret - og testdag - hmm tror jeg tester d. 24., det er dagen før min dimension og efter alle mine eksamener...

Knus

Anmeld

12. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå, men tror ikke det varer længe, der har jo ikke på noget tidspunkt været tegn på du skulle gå over tid, men godt hun alligevel endte med at blive derinde helt til nu

Ja, det var der vidst, når jeg først kommer igang

Det har også været hårdt, og samtidig er min gigt gået lidt amok, så vil gerne bare være gravid (der "forsvinder" gigten) - ja både fordi jeg inderligt ønsker mig en lille guldklump og fordi min krop er ved at være mærket, både at hormoner og ikke at få medicin. 

Men er glad for du siger det er helt naturligt med de høje forventninger, det letter på humøret - og testdag - hmm tror jeg tester d. 24., det er dagen før min dimension og efter alle mine eksamener...

Knus

Det kunne jo være total ironisk hvis jeg går over tid og skal sættes igang nu hvor hun ville ud så tidligt før.. 

Arh det dumme gigt.. Du må slet ikke tage noget medicin bare imens i prøver den naturlige måde? .. 

Ih hvor spændende med eksamener , har du været oppe endnu? Og hvad er det egentlig du læser ? 

Anmeld

12. juni 2010

Corn

Risen skriver:

Håber på at det er nogle af de sidste mave billeder jeg smider ind.. ..  

Jeg synes din mave er begyndt at "hænge" ligesom min, så det lysner..

Hurra for hængevom, strækmærker og alle de andre graviditets-charmer

Anmeld

12. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Det kunne jo være total ironisk hvis jeg går over tid og skal sættes igang nu hvor hun ville ud så tidligt før.. 

Arh det dumme gigt.. Du må slet ikke tage noget medicin bare imens i prøver den naturlige måde? .. 

Ih hvor spændende med eksamener , har du været oppe endnu? Og hvad er det egentlig du læser ? 

Hmm, ironisk eller tragisk - det kan er vidst lige der omkring

Nej det må jeg ikke, kun paracetamol (panodiler og lignende), så kortvirkende smertestillende. Jeg var jo på noget langtidsvirkende inden, og der skal gå 4 mdr efter det før man må blive gravid. Men jeg må bare skynde mig at blive gravid

Jeg fik jo udsættelse på hovedopgaven, så den afleverede jeg i torsdag, og så skal den forsvares d. 21., så har jeg 2 prøver jeg skal op i fordi jeg har været besværlig og tager en tilsvarendes overbygning istedet for den umiddelbare. Jeg bliver færdig som finansøkonom og fortsætter så på International handel og markedsføing (professionsbachelor), jeg synes også det er svært lige at holde styr på hvad folk læser. Skal du i gang med at læse efter barsel eller hvordan?

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.