Hvalen Valborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

CS

Lækker lækker mave og uuuuhaaaa da da nu er det snart ved at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

LotteGabriella

super flot mave du har

Håber at der snart sker noget

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Mette. skriver:

Sikke en smuk mave! - og i forhold til det sidste billede jeg mindes og kan huske af maven, så er den altså sunket synes jeg! Håber det er tegn på hun snart vil ud derinde fra.

Med hensyn til stærkmærker, de er bare så æv! Jeg fik dem i uge 39+3 og der nåede bare at komme så mange inden jeg fødte i 41+1. I dag er det godt 6 uger siden jeg fødte og nu er de kun svagt lyserøde. De var ildrøde og virkelig tydelige lige da jeg havde født og maven var helt slasket.. Så fat mod Der er altså gode udsigter til de bliver meget mere utydelige hurtigt.. Jeg har hvertfald lært at leve med mine nu efter de er blevet meget mere utydelige og jeg har også ladet mig fortælle de om længere tid bliver helt lyse som huden omkring

Og tro mig , når prinsessen er ude, så glemmer man aaalt om stærkmærker rigtig hurtigt. Hvergang jeg bliver ked af dem, kigger jeg på Emilie og tænker det er det hele værd!

Tak   .. Ja det er sjovt du siger det for synes faktisk også selv den er sunket ret så meget.. Kan mærke den på lårene når jeg sidder ned.. hehe Plejer jeg ikke at kunne..

Ja det er bare SÅ æv! Hader dem, men som du selv skriver bliver de jo heldigvis noget mindre tydelige.. Lige nu er de simpelthen så røde og lilla.. .. 

Ih du er så heldig at have fået din lille Emilie! Det må gøre det meget nemmere..  

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Hvad skønnede hun din pige til at veje i dag?

Hele 3 kilo.. Altså 500 gram siden sidst.. .. 

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Hele 3 kilo.. Altså 500 gram siden sidst.. .. 

Så hun skulle tage taget 500g på på en uge ? hehe.. og min 800g på en uge hehe. Det bliver spændene at se hvem der har ret. Jeg tror faktisk lidt mere at hende damen i dag har mere ret for det virker til at hun har været i faget i længere tid end vores normale JM.

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Anne85 skriver:

Hvor er du bare smuk og du skal ikke være ked af din krop... Jeg tog også så meget på som dig første gang (og har gjort det igen denne gang)... Men jeg synes da jeg endte med at blive ganske pæn igen Selvfølgelig har man ikke den krop man havde før... Men elt ærligt så synes jeg bare det klæder een at kroppen bliver lidt mere kvindelig efter man har født.

Tusinde tak .. Nej ved godt det er det hele værd i sidste ende, men har bare rigtig svært ved at vænne mig til at der er sket så store forandringer med kroppen.. Får aldrig en lille smækker ungpige krop igen og det er selvfølgelig både positivt og negativt, men jeg kan først forholde mig til det positive når jeg får min prinsesse.. Lige nu vil jeg bare have lov til at vær sur irriteret og indebrændt over de strækmærker.. 

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Så hun skulle tage taget 500g på på en uge ? hehe.. og min 800g på en uge hehe. Det bliver spændene at se hvem der har ret. Jeg tror faktisk lidt mere at hende damen i dag har mere ret for det virker til at hun har været i faget i længere tid end vores normale JM.

Ja ret vildt.. hehe! .. Ja jeg ved det godt nok ikke.. Tager ikke de der skøn alt for alvorligt .. Så længe det bare er i den høje ende så er det jo perfekt.. hehe.. 

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja ret vildt.. hehe! .. Ja jeg ved det godt nok ikke.. Tager ikke de der skøn alt for alvorligt .. Så længe det bare er i den høje ende så er det jo perfekt.. hehe.. 

Ja, jeg har det også på samme måde

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Ja, jeg har det også på samme måde

Fik du noget at vide om Mia og igangsættelse egentlig?

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Fik du noget at vide om Mia og igangsættelse egentlig?

Hun sagde bare at hun måske skulle sættes igang hvis hun gik for længe over tid fordi hoved ikke stod fast. Det sagde hun lige inden jeg skulle ind og så kunne jeg ikke lade vær med at spørge JM om det havde nogle betydning at min knægt ikke stod fast og så sagde hun at det ikke betød noget for han stod næsten fast og hun kunne kun rokke hans hoved lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.