Mette. skriver:
Sikke en smuk mave! - og i forhold til det sidste billede jeg mindes og kan huske af maven, så er den altså sunket synes jeg!
Håber det er tegn på hun snart vil ud derinde fra.
Med hensyn til stærkmærker, de er bare så æv! Jeg fik dem i uge 39+3 og der nåede bare at komme så mange inden jeg fødte i 41+1. I dag er det godt 6 uger siden jeg fødte og nu er de kun svagt lyserøde. De var ildrøde og virkelig tydelige lige da jeg havde født og maven var helt slasket.. Så fat mod
Der er altså gode udsigter til de bliver meget mere utydelige hurtigt.. Jeg har hvertfald lært at leve med mine nu efter de er blevet meget mere utydelige og jeg har også ladet mig fortælle de om længere tid bliver helt lyse som huden omkring 
Og tro mig , når prinsessen er ude, så glemmer man aaalt om stærkmærker rigtig hurtigt. Hvergang jeg bliver ked af dem, kigger jeg på Emilie og tænker det er det hele værd! 
Tak
.. Ja det er sjovt du siger det for synes faktisk også selv den er sunket ret så meget.. Kan mærke den på lårene når jeg sidder ned.. hehe Plejer jeg ikke at kunne.. 
Ja det er bare SÅ æv! Hader dem, men som du selv skriver bliver de jo heldigvis noget mindre tydelige.. Lige nu er de simpelthen så røde og lilla..
..
Ih du er så heldig at have fået din lille Emilie! Det må gøre det meget nemmere.. 
Anmeld