Hvalen Valborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.295 visninger
39 svar
0 synes godt om
11. juni 2010

Risen

Håber på at det er nogle af de sidste mave billeder jeg smider ind.. ..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Mettemus

Risen skriver:

Hihi - det var da en sød overskrift!

Synes stadig din mave er rigtig flot og rund (og ser ud som om den er sunket nu?), på trods af strækmærker som jeg ved du er rigtig ked af.

Kan du mærke noget anderledes, noget der tyder på at der snart sker noget?

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Mettemus skriver:

Hihi - det var da en sød overskrift!

Synes stadig din mave er rigtig flot og rund (og ser ud som om den er sunket nu?), på trods af strækmærker som jeg ved du er rigtig ked af.

Kan du mærke noget anderledes, noget der tyder på at der snart sker noget?

Tak søtte !  

Ja jeg er bare så ked af de dumme strækmærker.. Du får lige et billede så du kan se hvor vildt min krop er gået amok.. SÅ forstår du hvad jeg mener.. .. 

Nej ikke rigtig nogle tegn pt.. Kan være jeg går over tid.. Men jo synes også det ligner den er sunket..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

11. juni 2010

Mettemus

Risen skriver:

Tak søtte !  

Ja jeg er bare så ked af de dumme strækmærker.. Du får lige et billede så du kan se hvor vildt min krop er gået amok.. SÅ forstår du hvad jeg mener.. .. 

Nej ikke rigtig nogle tegn pt.. Kan være jeg går over tid.. Men jo synes også det ligner den er sunket..

Wauw wauw så lækker! Kan altså helt ærligt sagtens forstå dig - det ville jo være løgn at sige at strækmærker klær nogen (jeg har lidt på mine hofter og jeg er ikke engang sådan rigtig gravid endnu). Hvis det er nogen som helst trøst eller opmuntring så fik min moster rigtig mange strækmærke ved sit første barn.... som i ekstremt mange - bryster, mave, ryg, arme, lår, knæhaser osv osv. De er allesammen usynlige i dag. Jeg ved dog ikke hvor lang tid det tog før de forsvandt, men væk er de i hvert fald.

Er der ikke også noget med at når man er ung, smækker og lækker som du er, at så har huden nemmere ved at trække sig sammen igen?

Men hvor er det alligevel dejligt at din kæreste er så sød og kun ser sin smukke kvinde som bærer hans barn

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Mettemus skriver:

Wauw wauw så lækker! Kan altså helt ærligt sagtens forstå dig - det ville jo være løgn at sige at strækmærker klær nogen (jeg har lidt på mine hofter og jeg er ikke engang sådan rigtig gravid endnu). Hvis det er nogen som helst trøst eller opmuntring så fik min moster rigtig mange strækmærke ved sit første barn.... som i ekstremt mange - bryster, mave, ryg, arme, lår, knæhaser osv osv. De er allesammen usynlige i dag. Jeg ved dog ikke hvor lang tid det tog før de forsvandt, men væk er de i hvert fald.

Er der ikke også noget med at når man er ung, smækker og lækker som du er, at så har huden nemmere ved at trække sig sammen igen?

Men hvor er det alligevel dejligt at din kæreste er så sød og kun ser sin smukke kvinde som bærer hans barn

Ja det er jo det.. kønne er de altså ikke :/.. Men der er bare ikke noget at gøre ved det må lære at leve med det og det er sikkert glemt når lillepigen kommer til.. Det er bare svært lige nu med alle de følelser og intet barn .. Ih håber jeg får det ligesom din moster.. lige nu er de selvfølgelig på det højeste i farven og mærker og det bliver selvfølgelig bedre..

Tak for dit dejlige svar Dejligt optimistisk hehe.. 

Anmeld

11. juni 2010

Daisy

Risen skriver:

Griner Den sang summer i mit hovde hver gang jeg står op om morgenen....føler mig godt nok som en hval.

Dejligt der er ved at være en ende på det for dig

Anmeld

11. juni 2010

Mette.

Risen skriver:

Sikke en smuk mave! - og i forhold til det sidste billede jeg mindes og kan huske af maven, så er den altså sunket synes jeg! Håber det er tegn på hun snart vil ud derinde fra.

Med hensyn til stærkmærker, de er bare så æv! Jeg fik dem i uge 39+3 og der nåede bare at komme så mange inden jeg fødte i 41+1. I dag er det godt 6 uger siden jeg fødte og nu er de kun svagt lyserøde. De var ildrøde og virkelig tydelige lige da jeg havde født og maven var helt slasket.. Så fat mod Der er altså gode udsigter til de bliver meget mere utydelige hurtigt.. Jeg har hvertfald lært at leve med mine nu efter de er blevet meget mere utydelige og jeg har også ladet mig fortælle de om længere tid bliver helt lyse som huden omkring

Og tro mig , når prinsessen er ude, så glemmer man aaalt om stærkmærker rigtig hurtigt. Hvergang jeg bliver ked af dem, kigger jeg på Emilie og tænker det er det hele værd!

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Hvor er du bare smuk og du skal ikke være ked af din krop... Jeg tog også så meget på som dig første gang (og har gjort det igen denne gang)... Men jeg synes da jeg endte med at blive ganske pæn igen Selvfølgelig har man ikke den krop man havde før... Men elt ærligt så synes jeg bare det klæder een at kroppen bliver lidt mere kvindelig efter man har født.

Anmeld

11. juni 2010

Low

Hvad skønnede hun din pige til at veje i dag?

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Den er helt sikkert sunket - du ligner en der er klar til at føde

Jeg synes stadig din mave er smuk - og piiiiiift til strandbilledet. 

Jeg er sikker på du bliver mindst lige så lækker igen, men jeg tror det er lige meget for alle vil kigge på smukke Clara istedet

Ej jeg kan godt forstå dig - det kan jeg virkelig, jeg frygter det også, og kan blive helt ked af det ved tanken om at jeg synes det er sjovt at trække i bikini (selvom jeg godt ved at alle siger at det tænker jeg ikke over). Men alle de følelser kommer jo først efter fødslen, så kan kun forestille mig at det må være hårdt, at føle sig, stor, klodset og usexet - især når man ellers er et lille nips. Mange af de ting er jo væk når du har født, og så er det måske kun strækmærkerne der er tilbage - og så håber jeg ikke det virker som overvældende. Håber det gav mening.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.