Risen skriver:
Ja er den ikke også?! - Jordmoderen sagde også idag at pigen næsten ligger fast nu og hun kun liiiige kunne rokke med hovedet.. Så det er ved at være tid snart
Så spændende.. Er helt sikker på jeg ikke bliver "lige så lækker igen", men at min krop altid vil være forandret nu og det må jeg jo bare prøve at acceptere.. Som du selv siger er det nok noget andet når den lille er kommet til verdenen.. Men jeg skal/må få en tynd krop igen og gøre det jeg selv kan for at den bliver flot igen.. strækmærker ? Ja intet at gøre..
Men til gengæld har man det lækreste guld foran sig
..
Hvordan går det ellers med dig smukke?- Sys ik der har været nogle opdateringer på det sidste? - eller har jeg været sløv?..

Jeg håber du har glemt alt om strækmærker når Clara er kommet...
Det bliver da lidt spændende, det kan jo næsten blive når som helst, men mon ikke det bliver før mere end siden - det tror jeg, men håber nu i får hver jeres fødselsdag
Hmm, nej der er vidst ikke så meget at opdatere om, vi er jo på økometodden, så det er jo for det meste gætterier. Jeg tror jeg lige har haft ægløsning, så der er blevet arbejdet i soveværelset, og så må vi se....
Det hele er blevet lidt mærkeligt, for jeg har store forventinger fordi jeg lige har være gravid, og jeg håber at hvis det ikke er lykkedes med mit øko-æg at vi så kan nå en omgang med IVF inden deres sommerferie, men samtidig orker jeg slet ikke hormoner, scanninger med mere - var ude for at få taget blodprøve ang. HCG i dag (den var på 4 for en uge side, så den er forhåbentligt i 0 nu) og bliver helt modløs hver gang jeg skal der ud - er TRÆT af sygehus. Nå det blev langt selvom der ikke var noget at opdatere om

Anmeld