Hvalen Valborg !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Risen

Mia Maia skriver:

Den er helt sikkert sunket - du ligner en der er klar til at føde

Jeg synes stadig din mave er smuk - og piiiiiift til strandbilledet. 

Jeg er sikker på du bliver mindst lige så lækker igen, men jeg tror det er lige meget for alle vil kigge på smukke Clara istedet

Ej jeg kan godt forstå dig - det kan jeg virkelig, jeg frygter det også, og kan blive helt ked af det ved tanken om at jeg synes det er sjovt at trække i bikini (selvom jeg godt ved at alle siger at det tænker jeg ikke over). Men alle de følelser kommer jo først efter fødslen, så kan kun forestille mig at det må være hårdt, at føle sig, stor, klodset og usexet - især når man ellers er et lille nips. Mange af de ting er jo væk når du har født, og så er det måske kun strækmærkerne der er tilbage - og så håber jeg ikke det virker som overvældende. Håber det gav mening.

Knus

Ja er den ikke også?! - Jordmoderen sagde også idag at pigen næsten ligger fast nu og hun kun liiiige kunne rokke med hovedet.. Så det er ved at være tid snart Så spændende.. Er helt sikker på jeg ikke bliver  "lige så lækker igen", men at min krop altid vil være forandret nu og det må jeg jo bare prøve at acceptere.. Som du selv siger er det nok noget andet når den lille er kommet til verdenen.. Men jeg skal/må få en tynd krop igen og gøre det jeg selv kan for at den bliver flot igen.. strækmærker ? Ja intet at gøre..  Men til gengæld har man det lækreste guld foran sig .. 

Hvordan går det ellers med dig smukke?- Sys ik der har været nogle opdateringer på det sidste? - eller har jeg været sløv?.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Hun sagde bare at hun måske skulle sættes igang hvis hun gik for længe over tid fordi hoved ikke stod fast. Det sagde hun lige inden jeg skulle ind og så kunne jeg ikke lade vær med at spørge JM om det havde nogle betydning at min knægt ikke stod fast og så sagde hun at det ikke betød noget for han stod næsten fast og hun kunne kun rokke hans hoved lidt.

Nå okay.. Det bliver spændende at se om du eller hun føder først så  

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Nå okay.. Det bliver spændende at se om du eller hun føder først så  

Ja hehe. Det snakkede vi også lidt om men hun havde vist pletblødt i dag så hun håbede selvfølgelig at det var et tegn på at det var snart

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Ja hehe. Det snakkede vi også lidt om men hun havde vist pletblødt i dag så hun håbede selvfølgelig at det var et tegn på at det var snart

Nå okay.. Håber jeg bestemt for hende.. Det må være røv at gå over tid.. 

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Nå okay.. Håber jeg bestemt for hende.. Det må være røv at gå over tid.. 

Ja. Det gav hun også udtryk for at det var hehe .. uvisheden er bare det værste 

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Ja. Det gav hun også udtryk for at det var hehe .. uvisheden er bare det værste 

Ja ! Hvis man bare kunne regne med den dumme termindato så ville alt være godt.. Men nej kroppen styrer helt selv desværre.. 

Anmeld

11. juni 2010

Anne85

Risen skriver:

Tusinde tak .. Nej ved godt det er det hele værd i sidste ende, men har bare rigtig svært ved at vænne mig til at der er sket så store forandringer med kroppen.. Får aldrig en lille smækker ungpige krop igen og det er selvfølgelig både positivt og negativt, men jeg kan først forholde mig til det positive når jeg får min prinsesse.. Lige nu vil jeg bare have lov til at vær sur irriteret og indebrændt over de strækmærker.. 

Hi hi... Og du skal bare ha lov til at brokke dig alt det du vil jeg er også rigtig led og ked af min krop... Maven, strækmærkerne osv kan jeg overleve for jeg har vænnet mig til mor skavankere efter første graviditet. Men jeg hader mine æblekinder, dobbelthage, fede lår, store overarme og mine bryster der nu igen er så tunge at der skal en seriøs bh til at hive dem op. Jeg lukker mine øjne når jeg går forbi et spejl og hader når folk tar billeder af mig. Og jeg hader at vægten siger 20+ MEN jeg ved fra sidst at jeg kan tabe mig igen ìg glæder mig over, at der nu kun ernorme uger til vægten kan begynde at gå nedad igen

Anmeld

11. juni 2010

MM1987

Risen skriver:

Ja er den ikke også?! - Jordmoderen sagde også idag at pigen næsten ligger fast nu og hun kun liiiige kunne rokke med hovedet.. Så det er ved at være tid snart Så spændende.. Er helt sikker på jeg ikke bliver  "lige så lækker igen", men at min krop altid vil være forandret nu og det må jeg jo bare prøve at acceptere.. Som du selv siger er det nok noget andet når den lille er kommet til verdenen.. Men jeg skal/må få en tynd krop igen og gøre det jeg selv kan for at den bliver flot igen.. strækmærker ? Ja intet at gøre..  Men til gengæld har man det lækreste guld foran sig .. 

Hvordan går det ellers med dig smukke?- Sys ik der har været nogle opdateringer på det sidste? - eller har jeg været sløv?.. 

Jeg håber du har glemt alt om strækmærker når Clara er kommet...

Det bliver da lidt spændende, det kan jo næsten blive når som helst, men mon ikke det bliver før mere end siden - det tror jeg, men håber nu i får hver jeres fødselsdag

Hmm, nej der er vidst ikke så meget at opdatere om, vi er jo på økometodden, så det er jo for det meste gætterier. Jeg tror jeg lige har haft ægløsning, så der er blevet arbejdet i soveværelset, og så må vi se....

Det hele er blevet lidt mærkeligt, for jeg har store forventinger fordi jeg lige har være gravid, og jeg håber at hvis det ikke er lykkedes med mit øko-æg at vi så kan nå en omgang med IVF inden deres sommerferie, men samtidig orker jeg slet ikke hormoner, scanninger med mere - var ude for at få taget blodprøve ang. HCG i dag (den var på 4 for en uge side, så den er forhåbentligt i 0 nu) og bliver helt modløs hver gang jeg skal der ud - er TRÆT af sygehus. Nå det blev langt selvom der ikke var noget at opdatere om

Anmeld

11. juni 2010

Low

Risen skriver:

Ja ! Hvis man bare kunne regne med den dumme termindato så ville alt være godt.. Men nej kroppen styrer helt selv desværre.. 

Forresten...

Skal vi møde kl 9 på fredag? Eller er det kl 10?

Det er bare Sara der skriver at det ikke er sikkert at hun kommer fordi hendes SP kommer kl 9.30 på fredag og hun skrev også at Malene havde sagt at hun nok ikke kom på fredag... så nu er jeg helt forvirret..

Anmeld

11. juni 2010

Risen

Low skriver:

Forresten...

Skal vi møde kl 9 på fredag? Eller er det kl 10?

Det er bare Sara der skriver at det ikke er sikkert at hun kommer fordi hendes SP kommer kl 9.30 på fredag og hun skrev også at Malene havde sagt at hun nok ikke kom på fredag... så nu er jeg helt forvirret..

Neej kl 10.. .. mærkeligt hun ikke kommer?! . Gad vide om der er sket noget?.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.