hjælp! hun er umættelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. juni 2010

Vidunderligeunger

tak for jeres svar

hun har fået hver eneste gang hun har vist tegn på hun var sulten i dag, om der så kun var gået 30 minutter siden sidst, og selvom brysterne var "tomme" og så har jeg malket ud med manuel udmalker så der kunne komme rigtig gang i prod. Jeg bruger suttebrikker, hvilket ikke simulerer brystet på samme måde som når baby sutter direkte, så jeg er blevet anbefalet at malke ud mindst een gang om dagen... 

Hun fik 3 gange for 2 timer siden, og har sovet siden - det er jo et godt tegn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juni 2010

MaleneG

Zette skriver:

min SP fortalte mig at mælken er 70% gendannet efter 2 timer? så nu er jeg da et stort når du skriver efter en time?????

Det var hvad min SP sagde, så det er kun det jeg kan udtale mig fra Så i har sikkert nok ret .

Anmeld

11. juni 2010

smokin

MaleneG skriver:

Det var hvad min SP sagde, så det er kun det jeg kan udtale mig fra Så i har sikkert nok ret .

Ja jeg ved det ikke, men må erkende at det lyde lidt mere rigtigt at det tager et par timer at gendanne mælk.

Anmeld

11. juni 2010

MaleneG

Zette skriver:

Ja jeg ved det ikke, men må erkende at det lyde lidt mere rigtigt at det tager et par timer at gendanne mælk.

Altså jeg tror også på at det for gennemsnittet tager et par timer at gendanne mælken, nogen er måske lidt hurtigere, og andre igen lidt langsommere

Anmeld

11. juni 2010

smokin

MaleneG skriver:

Altså jeg tror også på at det for gennemsnittet tager et par timer at gendanne mælken, nogen er måske lidt hurtigere, og andre igen lidt langsommere

Ja jeg tror mit største problem er at vide hvornår der er TØMT UD?!

Anmeld

12. juni 2010

MaleneG

Zette skriver:

Ja jeg tror mit største problem er at vide hvornår der er TØMT UD?!

For mit vedkommende så stoler jeg på at brystet er tømt ud, når Melissa siger "tak for mad", og hvis jeg ikke føler det er ordentlig tømt, så plejer jeg bare at bruge samme bryst igen, til næste måltid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.