hjælp! hun er umættelig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.402 visninger
35 svar
0 synes godt om
10. juni 2010

Vidunderligeunger

Hvad skal jeg gøre??

Hun har tømt mine bryster 2 gange siden kl. 18, og jeg har selv malket ud så der absolut ikke var mere mælk ca. 60 ml, men  det er ikke nok?? når hun får sutten duer den kun i 2 minutter, indtil hun finder ud af der ikke kommer mælk ud af den...

hun er 16 dage gammel... Nogle gode forslag???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

B&J

nu giver jeg ikke bryst men det kunne vores lille bandit også finde på og jeg fik bare afvide de bare skulle spise så vil de selv finde ud af når det er nok ellers gylper de ved ikke om det er rigtigt men det sagde de nu på sygehuset til mig... og det gjorde min lille mand også gylpede han også var det slut.... og han ville heller ikke have sutten og vil stadig ikke for der kommer ikke noget ud af en...

men har hun fået 60ml i alt eller forstod den desværre ikke

Anmeld

10. juni 2010

Lise

Måske hun prøver at sætte produktionen op. Am løs  Det tager lige en-to døgn, og så er der mere mælk..

Anmeld

10. juni 2010

Vidunderligeunger

B&J skriver:

nu giver jeg ikke bryst men det kunne vores lille bandit også finde på og jeg fik bare afvide de bare skulle spise så vil de selv finde ud af når det er nok ellers gylper de ved ikke om det er rigtigt men det sagde de nu på sygehuset til mig... og det gjorde min lille mand også gylpede han også var det slut.... og han ville heller ikke have sutten og vil stadig ikke for der kommer ikke noget ud af en...

men har hun fået 60ml i alt eller forstod den desværre ikke

jamen jeg har jo ikke mere?? de er tomme... og hun er stadig sulten, eller hvad hun er... 

Anmeld

10. juni 2010

Maria.

Jeg ville bare ligge hende til alligevel.. Jeg tror også hun prøver at sætte produktionen op!

Anmeld

10. juni 2010

B&J

jamen jeg har jo ikke mere?? de er tomme... og hun er stadig sulten, eller hvad hun er... 

umm ja spørgsmål er jo ¨så om hun er sulten men hvis hun begynder af  sutte lyde og søge jamen så er hun... og jaa så kan være du skal til af give hende modermælkserstatning oven i hvis du ikke kan gøre hende mæt...

men som sagt ammer jeg ikke men det kommer jo også an på om du har mere de næste par dage så gør det jo ikke noget som de andre skriver am løs og du får produktionen op

Anmeld

10. juni 2010

Lise

Græder og brokker hun sig? eller vil hun bare spise og sutte hele tiden? Hvis det er det sidste, så skal du bare lade hende..  

Anmeld

10. juni 2010

MaleneG

Du må ikke begynde at give mme hvis du vil forsat vil amme, du skal ikke være bange for der ikke er "nok" der bliver hele tiden produceret mælk, også imens man ammer, det tager ca. en time at genopfylde brystet helt, så kom du bare igang med at amme, og også gerne om natten, så du kan få produktionen øget.

Anmeld

10. juni 2010

B&J

MaleneG skriver:

Du må ikke begynde at give mme hvis du vil forsat vil amme, du skal ikke være bange for der ikke er "nok" der bliver hele tiden produceret mælk, også imens man ammer, det tager ca. en time at genopfylde brystet helt, så kom du bare igang med at amme, og også gerne om natten, så du kan få produktionen øget.

må man slet ikke give hende lidt hvis nu pigen virkelig var sulten og der ikke var mere i brystet det syntes jeg nu min jordmor sagde men ellers kunne det være hun skulle snakke med hendes jordmor... hvis hendes prodiktion ikke øges

Anmeld

10. juni 2010

LISBETH:-)

Jeg har samme problem. Hun tømmer også mine bryster.

Jeg havde besøg af sp igår som rådende mig til at lægge hende til brystet hver gang hun virker sulten, hvis så hun ikke bliver mæt og begge bryster er tømt skal jeg suplere op med MME. Det har jeg gjort i dag og det har fungeret rigtig godt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.