Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tb skriver: det har jeg heller ikke fundet ud af endnu
det har jeg heller ikke fundet ud af endnu
Ihh øv griner håber der en anden der så svare så vi kan få vores gaver
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana... skriver: Ihh øv griner håber der en anden der så svare så vi kan få vores gaver
tror vist nok de ligger under den der stjerne i venstre side.. der lå min sologed i hvert fald
tb skriver: tror vist nok de ligger under den der stjerne i venstre side.. der lå min sologed i hvert fald
Ja det gjorde de sørme TAK .
Det med gaver, har jeg heller ikke lige fundet ud af...
MoarJ skriver: Det med gaver, har jeg heller ikke lige fundet ud af...
Tryk på den tredje nedereste i venstre side så kan i se jeres gaver
Mamman skriver: Tryk på den tredje nedereste i venstre side så kan i se jeres gaver
Også kan i trække dem ud på "banen"
jeg hedder forresten oervarodd derinde hvis der er nogen der vil være min nabo
Tak skal du have... Hvis jeg skal have jer som naboer, skal jeg da slette nogen af de tilfældige jeg bare har derinde...
Mamman skriver: Også kan i trække dem ud på "banen" jeg hedder forresten oervarodd derinde hvis der er nogen der vil være min nabo
har inviteret dig
Jeg har lige købt en kaninstald, men havde ingen kaniner, men det har jeg så nu, hvordan for jegmin kanin ind i stalden, altså hvor er den henne,og hvor mange skal man bruge?
MaleneS skriver: Jeg har lige købt en kaninstald, men havde ingen kaniner, men det har jeg så nu, hvordan for jegmin kanin ind i stalden, altså hvor er den henne,og hvor mange skal man bruge?
nu har jeg købt 2 kaniner, men kan stadig ikke nogetnår jeg trykker på min kaninstald.. den tæller heller ikkened som min hønsestald?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128