Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. juni 2010

nilletøz

Hejsa...

Måtte da lige se hvad det var for et spil i alle snakkede om...

Så nu er jeg også der inde, og er ved at finde ud af hvordan det virker, og endelig finder man et spil på dansk....

Hvis der er nogen der har løst til at være min nabo hedder jeg nilletøz - ligesom på Baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

Kan man ikke sælge det korn man har høstet?

Anmeld

13. juni 2010

Hansen97

MoarJ skriver:

Herinde som spiller spillet Farmerama?

Jeg er blevet helt bidt af det... I starten synes jeg det var så besværligt, at det faktisk var kedeligt.. Når man finder ud af hvordan det hele hænger samme osv, er det skam meget hyggeligt...

Man kan kun have 12 naboer derinde.. Først fra Level 17 tror jeg det er, kan man besøge hinandens gårde, så man skal arbejde lidt for at komme til level 17.. Det kan godt tage sin tid..

Der er nogen små hyggelige udfordringere...

Hvis der er nogen herinde som spiller det, hvad synes I så om det?

Her er et link...

Farmerama

Jeg er også lige begyndt og er i level 3.. syntes det er sjovt.. men har ingen naboer endnu...

Anmeld

13. juni 2010

Prinsessens'Mor<3

112233 skriver:

Jeg er også lige begyndt og er i level 3.. syntes det er sjovt.. men har ingen naboer endnu...

Hvordan er du kommet til level 3?
Jeg kan kun høste og så men det går
så langsom, er der andre måder og få
erfarings point på?

Anmeld

13. juni 2010

Risen

MoarJ skriver:

Jeg er blevet helt bidt af det... I starten synes jeg det var så besværligt, at det faktisk var kedeligt.. Når man finder ud af hvordan det hele hænger samme osv, er det skam meget hyggeligt...

Man kan kun have 12 naboer derinde.. Først fra Level 17 tror jeg det er, kan man besøge hinandens gårde, så man skal arbejde lidt for at komme til level 17.. Det kan godt tage sin tid..

Her er et link...

Farmerama

ih hvor sjovt.. har lige meldt mig til.. tak for tippet.. godt tidsfordriv.. hehe

Anmeld

13. juni 2010

tb

MoarJ skriver:

Her er et link...

Farmerama

hej

jeg er begyndt at spille det efter jeg så denne tråd.. og øv altså, men hvor er jeg blevet bidt af det  jeg har ingen naboer endnu, da jeg ikke kender nogle endnu.. måske du kunne tilføje mig?? mit brugernavn er tinabech..

Anmeld

13. juni 2010

tb

Risen skriver:

ih hvor sjovt.. har lige meldt mig til.. tak for tippet.. godt tidsfordriv.. hehe

skal vi være naboer så??  jeg hedder tinabech derinde..

Anmeld

13. juni 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman
tb skriver:

hej

jeg er begyndt at spille det efter jeg så denne tråd.. og øv altså, men hvor er jeg blevet bidt af det  jeg har ingen naboer endnu, da jeg ikke kender nogle endnu.. måske du kunne tilføje mig?? mit brugernavn er tinabech..

Har tilføjet dig.

Jeg har spillet det siden i onsdags, og er også  helt bidt af det

Anmeld

13. juni 2010

tb

nilletøz skriver:

Hejsa...

Måtte da lige se hvad det var for et spil i alle snakkede om...

Så nu er jeg også der inde, og er ved at finde ud af hvordan det virker, og endelig finder man et spil på dansk....

Hvis der er nogen der har løst til at være min nabo hedder jeg nilletøz - ligesom på Baby.dk

prøver at se om jeg kan finde ud af at tilføje dig  jeg er os lige begyndt at spille det.. jeg hedder tinabech..

Anmeld

13. juni 2010

tb

Mamman skriver:

Har tilføjet dig.

Jeg har spillet det siden i onsdags, og er også  helt bidt af det

tak så må jeg jo ind og tjekke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.