Er der nogen.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juni 2010

tb

molle85 skriver:

hvordan gør jeg det?

Der var os sådan en firkant hvor der stod i hvordan jeg skal gøre tingene men den er jeg kommet til at lukke ned, hvordan får jeg den op igen?'

i venstre side er der sådan nogle små symboler.. det er den øverste du skal have fat i..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Diana...

Altså hvordan tjener jeg penge i det her spil? 

Anmeld

14. juni 2010

tb

Diana... skriver:

Altså hvordan tjener jeg penge i det her spil? 

tager til byen og sælger det du har produceret  sørg for at kigge efter hvad de andre sælger til, så du ikke sætter prisen for højt.. du skal ind på den der hedder 'markedet'.. jeg solgte 50 enheder af gangen og så til en pris lignende den laveste der er derinde.. så sælger du hurtigt..  

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

tb skriver:

tager til byen og sælger det du har produceret  sørg for at kigge efter hvad de andre sælger til, så du ikke sætter prisen for højt.. du skal ind på den der hedder 'markedet'.. jeg solgte 50 enheder af gangen og så til en pris lignende den laveste der er derinde.. så sælger du hurtigt..  

Ihh smart det må jeg lige prøve  Hvad level er du i? 

Anmeld

14. juni 2010

lene

Molle85 har inviteret dig

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

tb skriver:

Hvad med gaver jeg har fået 2 beskeder om at jeg har fået gaver men hvordan får jeg dem så? 

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

lene skriver:

Molle85 har inviteret dig

Jeg har inviteret dig. 

Anmeld

14. juni 2010

tb

Diana... skriver:

Ihh smart det må jeg lige prøve  Hvad level er du i? 

9.. så det går da stille og roligt fremad

Anmeld

14. juni 2010

tb

Diana... skriver:

Hvad med gaver jeg har fået 2 beskeder om at jeg har fået gaver men hvordan får jeg dem så? 

det har jeg heller ikke fundet ud af endnu

Anmeld

14. juni 2010

Diana...

tb skriver:

9.. så det går da stille og roligt fremad

Jeg skal op i level 3 for at kunne komme på market øv øv men nu knokler jeg for at komme der op hi hi  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.