Tusind tak alle sammen, for jeres søde, kloge og opmuntrende ord
Louise: Det er også lidt sådan jeg tænker, at han må jo bevise at han vil vores søn... For det er helt sikkert kun det modsatte han indtil videre har bevist... For selvom bebsen stadig "kun" er i maven, så hører eller ser jeg jo intet til ham, havde da håbet på noget støtte, selvom vi ikke er kærester... Altså, han kan jo ikke engang hilse på mig den ene gang vi har mødt hinanden, så udover det ene "møde", har jeg ikke set ham i næsten 12 uger
Men super idé med at trappe deres samvær op, alt efter hvilken interesse han ender med at vise... Skulle desværre ikke undre mig om han tilsidst opgiver sin søn, fordi jeg ikke bare vil sende ham på weekend det første lange stykke tid...
Fatter simpelthen ikke han kan være så ligeglad med sit barn 
LN_mor, du har helt ret, jeg er os efterhånden der at alt må blive kørt igennem statsamtet, for jeg hverken kan eller vil, samarbejde på vilkår de stiller... Og selv når jeg så strækker mig (langt, synes jeg selv), og siger ja til at mødes med dem begge, dog sammen med min bedste veninde, som desuden skal med til fødslen, jamen så holder han bare med at skrive tilbage... Jamen så KAN jeg sgi ikke gøre mere...
Synes desværre os at det virker til at han ikke vil vores søn, men i mine øjne er det jo bare FULDSTÆNDIGT ufatteligt...
Men ja, tror os at jeg vil give ham besked om at nu er prinsen født og at han er velkommen til at komme alene og se sin søn... Som det indtil videre er gået, vil han nok nægte at komme, og sige at det er mig der ikke samarbejder, fordi jeg ikke vil have hans kæreste med... Men synes virkelig at grænsen er nået for hvad jeg vil finde mig i...
Tror du har helt ret i at hun bare vil skabe sig sin egen familie, med MIN søn... Men sådan leger jeg altså ikke! Synes hun gør det umuligt for mig at samarbejde ordentligt, når jeg ved hvad det er for nogle ting hun går og siger om mig, for så vidt jeg kan forstå, jamen så er det ikke min søns far der går og siger en masse snavs, det er hende... Men at han så lader hende sige alle de ting, det ja... 
Kirle : Sådan er det vel også på patient hotellet? at jeg selv 100% selv bestemmer hvem der må komme på besøg?
Charlotte : Tro mig, jeg bliver os bare rigtigt ked af at hun er sådan, og mener at hun kan tillade sig det
For er egentligt ikke i tvivl om at faren og jeg sagtens ku finde ud af en fornuftig ordning og ku snakke ordentligt sammen, hvis det ikke var fordi at kæresten åbenbart er magtsyg og jaloux... Men jeg kan da godt forstå at hun er jaloux, han har jo allerede én gang forladt hende til fordel for mig, så ku vel gøre det igen, men for dælen, det er jo ikke det det drejer sig om for mig, det drejer sig kun om at jeg vil gøre det bedste for vores søn, men det forstår hun åbenbart ikke... De fleste beskeder, da vi skrev sammen tidligere, drejede sig slet ikke om vores søn, det var kæresten der igen og igen og igen blev nævnt... Jeg prøvede jo igen og igen at sige at det her ikk drejede sig om hende, men fik hele tiden svar a´la at "nu er han kæreste med hende også er hun os en del af det"... 
Hehe, jeg kan da os sagtens forstå at hun er bitter over at hun fik kat og jeg en bebs, (synes faktisk det er lidt morsomt) men at hun virkelig vil destruere og ødelægge så meget for far, mor og søn, det er helt uden for min forståelse...
Tror jeg vil ringe til statsamtet imorgen og forhøre mig om mine rettigheder til at sige nej til hende, men ja til faren... For jeg synes os der må være grænser for hvor meget jeg SKAL finde mig i, fra hendes side... Og synes hun gør det umuligt for mig at samarbejde neutralt, og lukke hende indenfor, når hun opfører sig som hun gør...
Og tak, men jeg ér jo nødt til at opføre mig som den voksne, da jeg jo åbenbart er den eneste der ér voksen... Synes de begge opfører sig meget umodent og uansvarligt... Og ja, jeg kender jo ikke hende, men jeg forstår ikke at HAN kan opføre sig sådan... Altså, det r jo hans søn for faen... Han har jo allerede bevist at kærligheden ikke altid holder, men det her vil altid være hans søn!!
Igen tak til jer alle, selvom jeg ikke kender jer, så betyder det UTROLIGT meget at få vendt tankerne og få hørt andres meninger <3