Hej Alle.
Er ny på dette forum, og uhh, kender I det, ved slet ikke hvor jeg skal starte..
Nåh, men jeg prøver... Jeg er gravid i uge 31(+3), og alene, faren, min xkæreste, valgte at smutte tilbage til hans x da jeg var halvvejs i graviditeten... Han gjorde det på en rigtigt grim måde, med løgne, manipulation - påstod at han ikke var tilbage hos hende, men at jeg var skør, hormonforstyrret, paranoid...
Nå, men, uanset hvad, så er det hans søn jeg venter, og jeg vil gerne have det bedste ud af det, for vores barns skyld...
Jeg har flere gange siden han smuttede kontaktet ham for at høre hvordan og hvorledes vi skal gøre det her, hvor meget han vil være der for vores søn, om han vil klippe navlestrengen, hvad han i det hele taget forventer... Så har vi skrevet lidt sammen, via sms, hvor det så også flere gange har været hans kæreste der har svaret på mine sms´er( i hans navn og fra hans mobil) - hvortil jeg har sagt at hvis jeg ville snakke med hende, skulle jeg nok trykke hendes nr ind og ikke hans...
Ved desuden fra kærestens bror, der er en af mine bedste venner, at hun går og siger en masse grimme ting om mig, at jeg er psykisk syg, har taget narko under min graviditet, og at hun nok skal sørge for at hende og kæresten får rettighederne over min søn!! (det skal lige siges at jeg faktisk har en psykiatrisk diagnose, men i flere år har været symptom og medicin og behandlings fri)
Men, han nægter at snakke med mig face to face, medmindre kæresten er der... Det har vi så diskuteret lidt frem og tilbage, da jeg ikke synes det er ting der vedkommer hende, - hun skal jo ikke bestemme min søns navn, om han skal døbes osv osv(men han siger at nu er han kæreste med hende også er hun også en del af det - har sagt at han selvf gerne må høre kærestens mening, tage den til sig osv, men at det behøver JEG ikke) tilsidst gik jeg dog med til at mødes med ham og hende, men sagde at jeg ville have min bedste veninde(som han også kender) med også. Og siden da har jeg intet hørt fra ham!?! 
Han har ikke spurgt til sin søn, eller selv givet lyd fra sig eller andet, siden knap en uge efter han smuttede, hvor han vidste jeg skulle scannes, og der skrev han for at høre hvad køn det blev - jeg bad ham komme hjem til mig så jeg ku vise billeder og forklare og fortælle, hvilket han så også gjorde. Og fik lov til at låne scannings billederne og afleverede dagen efter vores søn i postkassen...
Står nu i den situation jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ift når jeg føder... Skal jeg give ham besked, hvad skal jeg egentligt gøre... Har bestemt mig for at jeg op til fødslen ikke gider kontakte ham mere, jeg har andet at bruge min energi på, og vil gerne nyde min graviditet... Min jordemoder siger at jeg ikke skal tænke på faren, at min søn er glad bare jeg er der... JM sagde faktisk at hvis det passede mig bedst, ku jeg vente en uge med at fortælle ham det - jeg skal ikke tage hensyn til ham, men til mig selv og min søn... Men vil jo bare så gerne gøre det bedste, for mig selv, faren, men mest vores søn...
(Mødte desuden ham og hans kæreste for en uges tid siden, da jeg var ude og handle, og de havde bestemt ikke lyst til at sige hej til mig... Men så fik han da lige set min store fine mave...)
Hvad synes I? Hvad havde I gjort? Der er selvf meget mere i denne historie, men skulle jeg skrive alt, blev jeg jo ikke færdig idag...
Knusser fra bebsen og hendes skønne bebs