Problemer med xkæreste og hans kæreste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2010

3xM

Jeg er så i den omvendte situation.

da jeg var ca 17 uger henne valgte faderen at fortælle mig om en anden kvinde han havde været sammen med én ud af vist mange...(dette fik jeg at vide lige efter vi havde været intime sammen og han havde ikke engang brugt beskyttelse med hende så heldigt jeg ikke skulle smittes med noget...)

da jeg blev konstateret gravid blev jeg bedt om valget mellem ham og barn. men gav efter for ham da han bad om godt vejr efter ca en uge...

og da jeg er 19 uger henne og finder min nuværende kæreste så skejer BF ud og vil have samvær, indflydelse på barnedåb, vil have samværs plan inden baby er født og har grænset til psykisk terror.

Jeg er mere indstillet på at det er min kæreste der agere som far, det er ham der økonomisk hjælper til m udstyr, der massere maven, der lægger øret på maven, der mærker sparkene mv.  det er ham der er med til skanning den kommende fødsel og tager 14 dg barsel med os.  Det er også min kæreste som jeg snakker barnedåb med og tager fælles beslutninger som den familie BF valgte fra på et tidspunkt...

jeg gør ikke noget over for BF han må selv rette hendvendelse til evt stats amt, af den vej vil han også få at vide at Milas er kommet og jeg er ligeglad med om der kunne gå måneder før han ser ham første gang... og jeg vil heller ikke på noget tidspunkt være selv med ham efter han har sagt han til enhver tid kan få mig til at være min kæreste utro fordi han kender mig så godt, adrrrr føøøøj min kommunikation vil m ham lægge et meget lille sted. Jeg er for fyldt med væmmelse ved sådan en mand...

(han blev i forbindelse med sin søns retssag anklaget for voldtægt...)

jeg forventer ikke et perfekt samvær med ham nogensinde.

/ Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juni 2010

Bebsen

Maria : Vores historier minder nu meget om hinanden, selvom de da er forskellige...

Jeg var også så "heldig" at min BF lige skulle have et sidste put ved mig, aftenen inden han dumpede mig og flyttede hjem til x´en igen... FøJ, jeg var dælme os ræd for at han havde smittet mig og bebsen med noget, da jeg næsten ku regne ud han også havde været sammen med hende, inden han sluttede forholdet med mig... Min BF ville også lige i starten efter han var smuttet have indflydelse på om vores søn skal døbes, hvilket jeg ikke vil have han skal, og BFs egne ord var også at han da stadig ville være 100% far, selvom vi ikke var kærester... Tror bare lige så stille hans nye kæreste fik magten, og han, ja, han er åbenbart bare nosseløs!!

Synes det lyder SKØNT du har en dejlig kæreste til at støtte dig i din graviditet Jeg har selv fravalgt alle tilbud, da jeg ikke synes jeg var klar til nyt forhold, og bare ville koncentrere mig om min søn... Men har faktisk undret mig en del over der er så mange mænd der ikke lade sig skræmme af at man er gravid med en anden mands barn... Men det er da skønt at blive bekræftet i at jeg stadig er dejlig, med 20kg ekstra og en stor mavse Men savner da godt nok til tider en mand i mit hjem og i min nærhed...

Jeg vil nu stadig give BF besked når vores søn er født, men derfra gør jeg heller ikke andet, udover at kræve børnepenge+ underholdsbidrag, fødselsbidrag osv... Synes det efterhånden må være op til ham at vise interesse for sin søn... Specielt efter jeg har fået vendt tingene herinde, er jeg mere besluttet på at det nu må være op til BF at blive noget for sin søn... Jeg kan jo ikke tvinge ham..

Milas er et super sødt navn, jeg havde egentligt tænkt mig at min dreng sku hedde Silas   Men er blevet lidt usikker på det da jeg synes det pludselig er utroligt mange der også vælger det navn.... Måske jeg sku stjæle Milas (navnet altså, hihi)

Anmeld

10. juni 2010

3xM

Ha ha ha det var da utroligt, jeg er simpelthen blevet så glad for baby.dk så man ikke sidder selv med alle sine bekymringer mv.

kan sagtens forstå fravalget af en anden mand -men hvis den rigtige stod der så er jeg sikker på enhver ville sige ja han kommer på et tidspunkt ....

Milas er super lækkert og bror hedder Marcus og jeg selv Maria så syntes det er svært m drenge navne til drenge m M....

knus

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Ja, det her er bare en SUPER side, har siden jeg fandt den brugt mange timer på at surfe rundt og læse nye og gamle indlæg - og skønt at få vendt tingene med andre!!

Du har helt ret, var det den rette der stod foran min dør, så ville jeg nok ikke afvise ham Men så længe jeg er i tvivl, så bliver de bare sendt videre, hihi

Ja, kan godt forstå du har valgt Milas når du selv også starter med M, og broren os gør

Jeg ville egentligt gerne have haft et navn på 3 bogstaver, mit navn er på 3, BF´s navn er på 3 og min elskede brors navn er på 3... Men synes godt nok det er svært med et drengenavn på 3 bogstaver... Det ville være noget nemmere med et pige navn, der kunne jeg finde de første 10 jeg ku lide, hih

Anmeld

10. juni 2010

Margorie

Samvær kommer til at forgå hjemme ved dig, man tager ikke et så lille barn væk fra mor, han kan max få lov at gå en tur med ham i barnevogn når han er under 6 mdr. Og du kan sagtens tillade dig at sige at den nye kæreste ikke er velkommen i dit hjem- selv om jeg hælder mest til at i bliver venner for barnets skyld.
Og du kan altså også godt sige at hun ikke skal troppe op på barsels gangen men at han er velkommen
Sikke en rederlighed at stå i. Håber i finder ud af det..
Min veninde går igennem lidt af det samme, og farens nye kæreste er gået så vidt som til at kalde sig mor til deres lille pige på fb :O Ikke spor fedt!! Stort knus til dig

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Tusind tak for knusset, Marge

Og tak for rådene Synes ikke jeg foreløbig, og slet ikke lige eftr fødslen vil kunne overskue at blive svinet til af kæresten og skulle forsvare mig selv( Kunne jo godt bare svine tilbage, men det får jeg jo bare ikke noget ud af)...  Jeg ville skam helst også være venner, venner er måske så meget sagt, men ihvertfald være på god fod, for det drejer sig jo hverken om mig, faderen eller kæresten, men om min lille uskyldige søn... Men jeg synes kæresten gør det umuligt for mig at være "venner"  når hun truer med at tage min søn fra mig, og i det hele taget går og siger en masse grimme ting om mig... Jeg siger jo ikke en masse snavs om hende, både fordi jeg jo ikke kender hende, men mest fordi at vi jo på sigt er nødt til at kunne samarbejde, eller ihvertfald ku være i stue sammen... Men jeg vil simpelthen ikke finde mig i at hun truer med at sørge for at få rettighederne over mit barn... Jeg er godt klar over at det aldrig vil ske, men det gør ondt alligevel...

Hun er forresten os godt aktiv på FB, men jeg har nu valgt bare at lade være med at kigge hvad det er hun skriver og gør, men jeg hører det jo fra veninder alligevel

til dig, og din veninde!

Anmeld

10. juni 2010

<3

Bebsen skriver:

Tusind tak alle sammen, for jeres søde, kloge og opmuntrende ord

Louise: Det er også lidt sådan jeg tænker, at han må jo bevise at han vil vores søn... For det er helt sikkert kun det modsatte han indtil videre har bevist... For selvom bebsen stadig "kun" er i maven, så hører eller ser jeg jo intet til ham, havde da håbet på noget støtte, selvom vi ikke er kærester...  Altså, han kan jo ikke engang hilse på mig den ene gang vi har mødt hinanden, så udover det ene "møde", har jeg ikke set ham i næsten 12 uger Men super idé med at trappe deres samvær op, alt efter hvilken interesse han ender med at vise...  Skulle desværre ikke undre mig om han tilsidst opgiver sin søn, fordi jeg ikke bare vil sende ham på weekend det første lange stykke tid...   Fatter simpelthen ikke han kan være så ligeglad med sit barn

LN_mor, du har helt ret, jeg er os efterhånden der at alt må blive kørt igennem statsamtet, for jeg hverken kan eller vil, samarbejde på vilkår de stiller... Og selv når jeg så strækker mig (langt, synes jeg selv), og siger ja til at mødes med dem begge, dog sammen med min bedste veninde, som desuden skal med til fødslen, jamen så holder han bare med at skrive tilbage... Jamen så KAN jeg sgi ikke gøre mere...

Synes desværre os at det virker til at han ikke vil vores søn, men i mine øjne er det jo bare FULDSTÆNDIGT ufatteligt... 

Men ja, tror os at jeg vil give ham besked om at nu er prinsen født og at han er velkommen til at komme alene og se sin søn... Som det indtil videre er gået, vil han nok nægte at komme, og sige at det er mig der ikke samarbejder, fordi jeg ikke vil have hans kæreste med... Men synes virkelig at grænsen er nået for hvad jeg vil finde mig i...

Tror du har helt ret i at hun bare vil skabe sig sin egen familie, med MIN søn... Men sådan leger jeg altså ikke! Synes hun gør det umuligt for mig at samarbejde ordentligt, når jeg ved hvad det er for nogle ting hun går og siger om mig, for så vidt jeg kan forstå, jamen så er det ikke min søns far der går og siger en masse snavs, det er hende... Men at han så lader hende sige alle de ting, det ja...

Kirle : Sådan er det vel også på patient hotellet? at jeg selv 100% selv bestemmer hvem der må komme på besøg?

Charlotte : Tro mig, jeg bliver os bare rigtigt ked af at hun er sådan, og mener at hun kan tillade sig det For er egentligt ikke i tvivl om at faren og jeg sagtens ku finde ud af en fornuftig ordning og ku snakke ordentligt sammen, hvis det ikke var fordi at kæresten åbenbart er magtsyg og jaloux... Men jeg kan da godt forstå at hun er jaloux, han har jo allerede én gang forladt hende til fordel for mig, så ku vel gøre det igen, men for dælen, det er jo ikke det det drejer sig om for mig, det drejer sig kun om at jeg vil gøre det bedste for vores søn, men det forstår hun åbenbart ikke... De fleste beskeder, da vi skrev sammen tidligere, drejede sig slet ikke om vores søn, det var kæresten der igen og igen og igen blev nævnt... Jeg prøvede jo igen og igen at sige at det her ikk drejede sig om hende, men fik hele tiden svar a´la at "nu er han kæreste med hende også er hun os en del af det"...

Hehe, jeg kan da os sagtens forstå at hun er bitter over at hun fik kat og jeg en bebs, (synes faktisk det er lidt morsomt) men at hun virkelig vil destruere og ødelægge så  meget for far, mor og søn, det er helt uden for min forståelse...

Tror jeg vil ringe til statsamtet imorgen og forhøre mig om mine rettigheder til at sige nej til hende, men ja til faren... For jeg synes os der må være grænser for hvor meget jeg SKAL finde mig i, fra hendes side... Og synes hun gør det umuligt for mig at samarbejde neutralt, og lukke hende indenfor, når hun opfører sig som hun gør...

Og tak, men jeg ér jo nødt til at opføre mig som den voksne, da jeg jo åbenbart er den eneste der ér voksen... Synes de begge opfører sig meget umodent og uansvarligt... Og ja, jeg kender jo ikke hende, men jeg forstår ikke at HAN kan opføre sig sådan... Altså, det r jo hans søn for faen... Han har jo allerede bevist at kærligheden ikke altid holder, men det her vil altid være hans søn!!

Igen tak til jer alle, selvom jeg ikke kender jer, så betyder det UTROLIGT meget at få vendt tankerne og få hørt andres meninger <3

Har ikke selv været på det men det tror jeg. Du siger bare til personalet hvem der ikke er velkommen så holder de øje med det

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Okay, tak for det, Kirle

Anmeld

10. juni 2010

Anja&jesper

Hejsa..

Du skal ikke tænke så meget over det med at de ville sørge for at du ikke fik lov til at beholde din søn, nu er det sådan at systemet holder med moren og hvis du har en sygdom, men ikke har nogle symptomer så er der intet problem der.

Jeg har selv prøvet at have en x der var lige sådan, men desværre blev vores barn ikke til noget

Du skal tænke på dig og din søn, det er jer der er de vigtigste i det her og ikke din x eller hans dame.. Ved godt man bliver såret og sur når der er en der går rundt og sviner en til,  men tror bare du skal tænke at hun ikke har andet at give sig til og det ikke er dig der har gjort noget forkert i det her.

Tror også det ville være en god ide at skrive en sms når du har født, så har han muligheden, hvis han så ikke kommer og ser sin søn så er det jo hans tab, det er ikke dit og din søns tab.

Håber det kommer til at gå godt for dig og din søn og at der ikke bliver for mange problemer med din X og hans dame.

Stort

Anmeld

10. juni 2010

Bebsen

Tusind tak, Anja, det er søde og kloge ord du har skrevet

Er ked af at høre du har haft en bebs der ikke blev til noget, det har jeg også prøvet, det er sindssygt hårdt   Har derfor os haft lidt ekstra nerver med i denne graviditet, men er nu så langt henne jeg VED det nok skal gå godt

Systemet, kommunen, har heldigvis fuld tiltro til mig som mor, så jeg ved godt at min x og hans kæreste ikke kan tage min søn fra mig, men bare det at hun truer med det... UHH

til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.