HJÆLP skal jeg aflive min kat eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

Becks

B&J skriver:

jeg er i dyb sorg ved ikke om jeg skal aflive min elskede kat.... ved at han gør en masse dumme ting som hoppe i bene på os og op af døre karme tisser rundt omkring og ja han har fået fjernet sine kuglen... og han gør stadig alle de ting som han gjorde i starten vi snakke med en i dag vi kan få ud og se på ham men hun sagde han havde en meget vred adfær og hun viste ikke om hun kunne hjælpe ham alt tyder på jeg skal aflive ham men han er jo min lille kat...

Nu vil jeg ikke sætte en skræk i livet på dig, men få ham lige til en dyrlæge og blive tjekket for top til tå..

Min far og papmor fik en killing fra et kuld, han var en sød kat til og starte med.. Så begyndte han at tisse ALLE vegne (han var indekat) han får kappet kuglerne, og de flytter i rækkehus så han kan blive udekat.. De næste par år, bliver han ved med at tisse alle vegne og angribe dem på benene når de gik fordi.. Han kommer til en dyrlæge, hvor det viser sig, at han har en medfødt hjertefejl, så det er simpelthen pga smerter, han har været sådan i alle årene..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

B&J

Tutter skriver:

Nu vil jeg ikke sætte en skræk i livet på dig, men få ham lige til en dyrlæge og blive tjekket for top til tå..

Min far og papmor fik en killing fra et kuld, han var en sød kat til og starte med.. Så begyndte han at tisse ALLE vegne (han var indekat) han får kappet kuglerne, og de flytter i rækkehus så han kan blive udekat.. De næste par år, bliver han ved med at tisse alle vegne og angribe dem på benene når de gik fordi.. Han kommer til en dyrlæge, hvor det viser sig, at han har en medfødt hjertefejl, så det er simpelthen pga smerter, han har været sådan i alle årene..

ja det kunne jeg jo prøve først for tænk nu hvis han blev en anden kat... det ville være ja så dejlig...

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Tutter skriver:

ja det kunne jeg jo prøve først for tænk nu hvis han blev en anden kat... det ville være ja så dejlig...

Anmeld

7. juni 2010

B&J

JUBII min kæreste har lige snakket med en dame fra dyrlægen og hun vil gerne gratis komme ud og kigge på ham og se om der er noget der kan gøres eller ikke er totalt glad det kunne være sååå dejligt hvis hun kunne finde en løsning...

Anmeld

7. juni 2010

Nadia&Daniel

Vi har præcis de samme problemer med vores hunkat (som er 2 år). Min forlovede fik hende 3 uger før han mødte mig, før det var hun hos en pige (kælling), som behandlede hende dårligt, lukkede hende inde om natte og tog nogle gange hjemmefra i 4-5 dage uden at give hende mad. Hun begyndte for noget tid siden at tisse ved siden af kattebakken (og jeg er vant til udekatte - så jeg fik mine flip over dette). Plus hun er meget voldsom når hun leger og vil have opmærksomhed. Men aflivning kan IKKE komme på tale siger min forlovede.

Vi var så heldige at jeg ringede til vores faste dyrlæge - og blev henvist til en katte-psykolog (pisse dyr opringning tænkte jeg) - men det viste sig at være en studerende til katte-psykolog, og vi blev hendes 10. sag inden hun skal til eksamen, så vi fik et GRATIS besøg  Det viser sig, at vores lille Trunte er født stresset, og kan ikke lide lukket kattebakker - så vi har taget låget af, siden da har hun kun tisset ved siden af 2 gange (før i tiden var det 3 gange om dagen), men de sidste 14 dage har hun kun brugt kattebakken

Ang. leg - er vi nu blevet forbudt at lave voldsom med hende, og ikke bruge hånden til lege.

Hun lavede et terapi-program til os og Trunte.. Vist du har en mail-adresse, kan jeg sende det til dig, så kan du se hvad hun har skrevet af gode råd til os..

Anmeld

7. juni 2010

Nadia&Daniel

B&J skriver:

JUBII min kæreste har lige snakket med en dame fra dyrlægen og hun vil gerne gratis komme ud og kigge på ham og se om der er noget der kan gøres eller ikke er totalt glad det kunne være sååå dejligt hvis hun kunne finde en løsning...

Benyt jer af det - vi gjorde det

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Benyt jer af det - vi gjorde det

jep gør vi også for jeg vil bare beholde min elskede kat...

Anmeld

7. juni 2010

Nadia&Daniel

Vi vil heller ikke kun undværer vores lille Trunte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Nadia&Daniel skriver:

Vi vil heller ikke kun undværer vores lille Trunte

åhh hvor er den dejlig

Anmeld

7. juni 2010

Nadia&Daniel

Hun er nemlig en super dejlig kat - det eneste vi skal have styrer på nu, er hendes adfærd ang. leg - men Rom blev ikke bygget på en dag, så vi tager en dag af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.