HJÆLP skal jeg aflive min kat eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2010

B&J

pusling30 skriver:

Det er det første barn du har fået eller?

For katten kan sagtens ændre adfærd, pga at forandringerne der er ved at der kommer et barn, det gjorde min Abyssiner, og jeg måtte til sidst af med ham.. fandt dog en sød kvinde og nu har han det bare så godt!

Barnet lugter anderledes og i er anderledes end i plejer at være og det kan katten mærke. Hvornår startede problemerne med katten??

Mvh Anja

han gjorde det også inden vi fik daniel og ja han er den første på det punkt er alt det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

pusling30

B&J skriver:

han gjorde det også inden vi fik daniel og ja han er den første på det punkt er alt det samme

hmm har i prøvet at have bestøverflaske med vand stående og når han lægger an til at ville angribe jer eller andre, så lige give ham et sprøjt vand, og også hvis han sætter sig og skal til at tisse andre steder end kattebakken??

Anmeld

7. juni 2010

Mathilde

B&J skriver:

klog det er ikke ordet griner... han åbner døre og hvis vi har døppet hans næse ned i det og sagt fy så bag efter giver han os lige en pote og siger ha jeg kan også og hvis vi siger nej må du ikke til ham så svare han igen ved af mive på sådan en sjov måde hihihi...

Okay! Ja så tror jeg altså at det er hans hjerne der skal udfordres og stimuleres. Det er mit bedste bud. Så i må igang med at træne med jeres kloge kat

Anmeld

7. juni 2010

B&J

pusling30 skriver:

hmm har i prøvet at have bestøverflaske med vand stående og når han lægger an til at ville angribe jer eller andre, så lige give ham et sprøjt vand, og også hvis han sætter sig og skal til at tisse andre steder end kattebakken??

hihihi jeg skulle vist ha skrevet det hele til af starte med hvad vi har prøvet hihihi for vi har en spray i tuen og køkknet... for hvis han hopper i benet på os der men han er så skide lige glad med den af han har prøvet af blive sjask våd griner han kan nemlig lig vand og vi har prøvet en vand pistol da den gør det lidt hårre men nej han er lige glad ja det er vist lidt af en kamp som ikke kan gøres noget ved...

Anmeld

7. juni 2010

pusling30

B&J skriver:

hihihi jeg skulle vist ha skrevet det hele til af starte med hvad vi har prøvet hihihi for vi har en spray i tuen og køkknet... for hvis han hopper i benet på os der men han er så skide lige glad med den af han har prøvet af blive sjask våd griner han kan nemlig lig vand og vi har prøvet en vand pistol da den gør det lidt hårre men nej han er lige glad ja det er vist lidt af en kamp som ikke kan gøres noget ved...

Han er da en kat der er udfordringer i !! haha.. Sikke da en herre i har i ham.. hmm ved så ikke lige hvad i så kan prøve.. Stakkels jer..

Mvh Anja

Anmeld

7. juni 2010

B&J

pusling30 skriver:

Han er da en kat der er udfordringer i !! haha.. Sikke da en herre i har i ham.. hmm ved så ikke lige hvad i så kan prøve.. Stakkels jer..

Mvh Anja

ja han er en HAN kat griner.... og stærk så bar fanden for han er ingen fedt alt er muskler...

se ham lige

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juni 2010

pusling30

B&J skriver:

ja han er en HAN kat griner.... og stærk så bar fanden for han er ingen fedt alt er muskler...

se ham lige

Hold da op hvor er han en lækker HAN kat, han ser ud til at være lige så stor som min, min har så bare lidt mere fedt hist og her...

Anja

Anmeld

7. juni 2010

B&J

pusling30 skriver:

Hold da op hvor er han en lækker HAN kat, han ser ud til at være lige så stor som min, min har så bare lidt mere fedt hist og her...

Anja

nemlig er stå stolt af ham og hans pels osv det er bare så flot han er aldrig syg eller dårlig mave eller noget og åhhh bare alle de dumme ting... mit hjerte er helt knust

Anmeld

7. juni 2010

pusling30

B&J skriver:

nemlig er stå stolt af ham og hans pels osv det er bare så flot han er aldrig syg eller dårlig mave eller noget og åhhh bare alle de dumme ting... mit hjerte er helt knust

Jeg forstår dig så udemærket godt, han er også en flot kat, jeg håber at det hele snart vender så du får en dejlig kat, fremfor en bisse

Mvh Anja

Anmeld

7. juni 2010

kimfrit

B&J skriver:

jeg er i dyb sorg ved ikke om jeg skal aflive min elskede kat.... ved at han gør en masse dumme ting som hoppe i bene på os og op af døre karme tisser rundt omkring og ja han har fået fjernet sine kuglen... og han gør stadig alle de ting som han gjorde i starten vi snakke med en i dag vi kan få ud og se på ham men hun sagde han havde en meget vred adfær og hun viste ikke om hun kunne hjælpe ham alt tyder på jeg skal aflive ham men han er jo min lille kat...

Hej, for nogle år siden han jeg også en meget arrig kat, den bed og rev alle!

Til sidste valgte vi at skille os af med den, vi fik den dyrelæge tjekket inde den skulle videre, og det vidste sig den havde nogle problemer med dens øre, som gjorde ondt, men var nemt at behandler, kan ikke lige huske hvad han kalde det

Efter endt behandling, blev hun en rigtig sød kat, og rev og bed slet ikke mere. Så det var jo bare helt vild dejligt. Vi valgte derfor også at beholde hende. Måske du kunne få din kat gennem tjekket, måske der e rnoget det genere den?

Håber du finder ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.