HJÆLP skal jeg aflive min kat eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.175 visninger
40 svar
0 synes godt om
7. juni 2010

B&J

jeg er i dyb sorg ved ikke om jeg skal aflive min elskede kat.... ved at han gør en masse dumme ting som hoppe i bene på os og op af døre karme tisser rundt omkring og ja han har fået fjernet sine kuglen... og han gør stadig alle de ting som han gjorde i starten vi snakke med en i dag vi kan få ud og se på ham men hun sagde han havde en meget vred adfær og hun viste ikke om hun kunne hjælpe ham alt tyder på jeg skal aflive ham men han er jo min lille kat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2010

Momster89

Er det en inde kat?

Jeg havde nemlig samme problem, men da han så begyndte at komme ud blev han meget mere rolig, og nu er han en rigtig hygge mis

Anmeld

7. juni 2010

B&J

ja han er inde og vi kan ikke få ham ud desværre ellers havde jeg gjordt det..

Anmeld

7. juni 2010

nannanadja

ville nok ikke aflive ham, kan du ikke finde et nyt hjem til ham hvor han kan komme ud?

det er svært for man holder jo af de små væsner

Anmeld

7. juni 2010

Lucipher

Hvor gammel er katten nu? Min har altid været et bæst som angreb hvis man gik forbi og bidder når man kæler med ham, men jeg har næget at give op. Han bliver 5 i år, og har det sidste halve år blevet til en drømme kat. Jeg ved ikke helt hvad der er sket. Men jeg købte noget der hedder feliway som er katte feramoner. Den sættes i en stikkontakt og så holder den ca en måned. Efter der blevet sød og kælen. Det er da førsøget værd.

Hilsen Julie 

Anmeld

7. juni 2010

B&J

Hvor gammel er katten nu? Min har altid været et bæst som angreb hvis man gik forbi og bidder når man kæler med ham, men jeg har næget at give op. Han bliver 5 i år, og har det sidste halve år blevet til en drømme kat. Jeg ved ikke helt hvad der er sket. Men jeg købte noget der hedder feliway som er katte feramoner. Den sættes i en stikkontakt og så holder den ca en måned. Efter der blevet sød og kælen. Det er da førsøget værd.

Hilsen Julie 

vi har prøvet alle de der produkter da jeg har arbejdet i en dyr butik  ja det er pisse hårdt han er jo min lille baby også og han er en god kat også hver dag mindst 3 gange putter han på mig og elsker det... og han er 2år og har ikke brug for af vente til han er 5år da vi ikke kan have gæster da han kan finde på af hoppe på dem også

Anmeld

7. juni 2010

L.J.L

Har haft det samme dillemma med vores gamle kat, Fenris. Han bliver 14 i år.

Han har opført sig irriterende efter vi har fået Lauritz, og har også tisset rundt omkring, det gør han altid når der er forandringer i hjemmet. Og så har vi ikke haft det overskud til at give ham den opmærksomhed som han behøver.

Men jeg ville aldrig kunne få mig selv til at aflive ham...

Kender du ikke nogen der kan overtage den?

Anmeld

7. juni 2010

B&J

linselouise skriver:

Har haft det samme dillemma med vores gamle kat, Fenris. Han bliver 14 i år.

Han har opført sig irriterende efter vi har fået Lauritz, og har også tisset rundt omkring, det gør han altid når der er forandringer i hjemmet. Og så har vi ikke haft det overskud til at give ham den opmærksomhed som han behøver.

Men jeg ville aldrig kunne få mig selv til at aflive ham...

Kender du ikke nogen der kan overtage den?

nej desværre kender ingen ville ønske jeg gjorde for han er jo en dejlig kat.. og er så god ved vores søn han får lige en snuser og de putter nogle gange sammen så ham gør han ikke noget bare os andre... og hvis der kommer nogle...

Anmeld

7. juni 2010

L.J.L

bider han og kradser og sådan noget?

Anmeld

7. juni 2010

B&J

linselouise skriver:

bider han og kradser og sådan noget?

ja han bider i vores ben fordi han tror det er en leg vi vil lege og hopper op og ned af dørne og springer i benet på os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.