gave-ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

ka li ja

Mikkelmusen skriver:

kalija den er bare så fed. Jeg havde ikke set krokodillen før, men de andre har jeg set før. Kunne bare ikke huske hvor, så nu er de også på :)

tuuuusind tak :D

det var da så lidt, jeg tror de er skide gode for motorikken at tonse rundt på.men lidt dyre.....:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Lise

Loggidut skriver:

ha ha jeg kan ikke se hvad det er du ønsker dig (?)

Jeg kan heller ikke se noget-- :S

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

nej sorry jeg slettede den igen, jeg smider en ny på om lidt.

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

19. juni 2008

birgittemarie

Nej, hvor er du sød at ønske lille Filuca sådan en (L) Hvis der er nogle, der vil give hende den, så skal de have rabat, så den kun kommer til at koste 250,- + porto - den er herretung, men formoder ikke, den vejer mere end et kilo, så det bliver så 70,- dkk. oveni...
Jeg sender dig lige en kode, som du kan skrive på ønskesedlen, at de skal skrive på bestillingen, så jeg ved, at der skal trækkes rabat :)

Og fin, fin ønskeseddel forresten (L) Rigtig flot lavet med billeder også, god idé!

Knus fra Birgitte

Anmeld

21. juni 2008

linemus

ka li ja skriver:

jeg syntes det lyder som fine fine gaver. vi har også ønsket os en gåvogn, og en hoppe ged, og sådan nogle farvede tingester, ved ikke lige hvad de hedder, men prøver lige at finde et billede et sted. man kan klatre op på dem og vippe osv

Hvad er en hoppe ged? Kender kun en hoppe hest...

"Vi" ønsker os elefanten fra Bobbles.

De er så fede allesammen - gad godt have en hel skov af dem i stuen, men så skal jeg vist have fat i en rig onkel først... (kan man skrive ham på ønskesedlen?)

Et andet ønske på den ellers pænt lange ønskeseddel er dukkerne/bamserne Rubens barn - de små, der hedder Rubens Cosmos. De ønsker sig Twinkle og Cloudy :)

Anmeld

21. juni 2008

linemus

De ønsker sig forresten bla. også:

Brio byggeklodser og Learning Puppy fra Fisher Price:

Måske finder jeg på mere... jeg har et rygte for at lave lange ønskesedler, men har altid lært, at man må ønske sig lige det man har lyst til :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.