gave-ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

Loggidut

Mikkelmusen skriver:

Hej hvad ønsker i jer til de smås fødselsdag? Vi holder fødselsdag og barnedåb sammen her om en måned ca. og jeg har lavet en lille ønskeliste, men ved sgu heller ikke om det er muligheder nok. Jeg har følgende

ja ok, nu sidder jeg lige på den bærbare...og jo jo nu kan jeg da se dine ønsker!

de ser fede ud!

jeg skal så fortælle dig hvad vi ønsker os til Tif den 16/7 for det er altid sådan at det først er bagefter ungerne har haft fødselsdag at jeg kan komme i tanke om noget fornuftigt...lol...

aj en dukke ønsker hun sig ihvertfald, for hun har kun sådan en lille en nu, som kan grine når man trykker den på maven...og den er et hit!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

ivfmarie

jeg aner ikke hva ungerne skal ha (Freja har jo også føsda i juli)
Jeg drømmer om at alle dem der skal give gave slår sig sammen og gir os monnys.. så skal vi ha sådan en af de der store herregrimme trampoliner til haven - ungerne eeeeeelsker dem. Vores dp har en og de bruger timer deri/på.

Ellers er jeg blank - måske lidt strømper og nye bodyer.

Vi drømmer om nyt hus, med to børneværelser, og så kunne vi jo godt gå hen og få brug for noget drenge/pige-stads til indretningen... men det er jo svært at ønske sig når vi ikke har huset endnu...

Jeg syns dine ønsker er fine - jeg ved jo ikke hvor meget/lidt I plejer at gi/få til fødselsdage.

Marie - går ikk så meget op i fødselsdage...

Anmeld

18. juni 2008

Astrid P

Hov, jeg kom lige i tanker om at vi også ønsker os en weekendseng, den havde jeg vist ikke fået skrevet på...

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

ASTRID, VI HAR KØBT EN I aLDI, FOR 275 KRONER...aj caps, sorry, men den er altså fin, og med madras til bunden....bare så i ved de fåes billige, hvis ikke det behøver være noget dyrt kram.

den virker stabil og fin, dog lidt besværlig at slå op og ned, men øvelse gør vel mester

Anmeld

18. juni 2008

Astrid P

Jahrmen, Loggi... Dem vi har set på koster også der omkring. ca. 300 kroner... Jeg tror såmænd sjældent de er særligt dyre. Og jeg er fløjtende ligeglad med hvor smart den ser ud, bare den funktionel. Vi lånte min svoger og svigerindes da vi var hjemme hos mine forældre i en uge op til brylluppet, og det var altså fantastisk. Laaangt bedre end at hun skulle sove i barnevognen eller hos os i sengen...

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

jeg syntes det lyder som fine fine gaver. vi har også ønsket os en gåvogn, og en hoppe ged, og sådan nogle farvede tingester, ved ikke lige hvad de hedder, men prøver lige at finde et billede et sted. man kan klatre op på dem og vippe osv

Anmeld

18. juni 2008

ka li ja

sådan nogle her.

kan finders på legeskabet.dk

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

ka li ja skriver:

sådan nogle her.

kan finders på legeskabet.dk

det ser fedt ud. tak :)

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

kalija den er bare så fed. Jeg havde ikke set krokodillen før, men de andre har jeg set før. Kunne bare ikke huske hvor, så nu er de også på :)

tuuuusind tak :D

Anmeld

18. juni 2008

Sille

hvad skal den bruges til den kroko der?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.