gave-ønsker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juni 2008

Rasmine

VOV. Ser sgu fint ud. Men ja, størrelse på tøj og sko var nok en go' idé. Den der wheelybug er jo lidt dyr, men mon ikke bedsterne ville ofre sig og give sådan én alligevel? ;) Ved sgu ik lige hvad Rasmus ønsker, udover nye Billi Bi støvler, str. 38, sorte! ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juni 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

aj hvad fanden...jeg kan virkelig ikke se det...min puter lukker dælme bare af for hvad den vil!

skide lort...pis møg, røv og nøgler. >(>(>(>(>(

undskyyld, men i går var det et link jeg gerne ville tjekke...det kan sgu da ikke passe...

hver anden gang kan jeg ikke komme online...aj jeg spasser bare ud nu, og jeg koger over.... >(>(:@:@:@:(:(:(

øv øv øv.....

bare lige et flip.

nej Hunni, jeg er ikke blind, men kan virkelig ikke se det!:$

Den ligger også på igroups :)

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

og nu langt om længe kom der et lille ikon med et rødt kryds i...så nu kan jeg fornemme det er et billede der skulle være der ???

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] VOV. Ser sgu fint ud. Men ja, størrelse på tøj og sko var nok en go' idé. Den der wheelybug er jo lidt dyr, men mon ikke bedsterne ville ofre sig og give sådan én alligevel? ;) Ved sgu ik lige hvad Rasmus ønsker, udover nye Billi Bi støvler, str. 38, sorte! ;)[/citat] Ja den er lidt pebret, derfor har jeg ikke selv købt den ;) Men nu er det jo både dåb og fødselsdag, så man ku håbe på noget lidt større. Og ja de plejer da også at snakke sammen, nogle af dem så de finder nok på noget sammen hvis det er for dyrt. hehe str. 38, stor dreng :P

Anmeld

18. juni 2008

Rasmine

Loggidut skriver:

og nu langt om længe kom der et lille ikon med et rødt kryds i...så nu kan jeg fornemme det er et billede der skulle være der ???

Sloggi, er det fordi du har fået ny puter?
Kan Henrik ikke svare på hvad det er?

Anmeld

18. juni 2008

Astrid P

Mikkelmusen skriver:

De køber alligevel ikke det jeg skriver på af tøj, så det gider jeg ikke. De køber kun det de selv ka li :)
Ja den med fodtøjet skal jeg nok rette, så hun ikke får vinterstøvler og sandaler der er for små.

Kan man få forskellige gynger? Eller hvad mener du?

Har lige rettet mit eget indlæg omme på forrige side og lagt vores liste ind... Men ja - babygynge eller alm. gynge eller sansegynge eller sådan en rund en af et dæk... Der er maaaaange muligheder!

Anmeld

18. juni 2008

Loggidut

nej det er efter jeg formaterede...lige pludselig kunne jeg jo ikke se billeder...og så måtte jeg jo formatere, og det har jeg gjort to gange siden...ark...og igroups, denn kan jeg heller ikke komme ind på...tror sgu jeg opgiver!

hunni...jeg er sikker på det er fede gaver du ønsker dig! lol

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

Astrid P skriver:

Mikkelmusen skriver:

De køber alligevel ikke det jeg skriver på af tøj, så det gider jeg ikke. De køber kun det de selv ka li :)
Ja den med fodtøjet skal jeg nok rette, så hun ikke får vinterstøvler og sandaler der er for små.

Kan man få forskellige gynger? Eller hvad mener du?

Har lige rettet mit eget indlæg omme på forrige side og lagt vores liste ind... Men ja - babygynge eller alm. gynge eller sansegynge eller sådan en rund en af et dæk... Der er maaaaange muligheder!

på den måde, tak tak :)

ja jeg skal lige ha tjekket den igen.

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

Loggidut skriver:

nej det er efter jeg formaterede...lige pludselig kunne jeg jo ikke se billeder...og så måtte jeg jo formatere, og det har jeg gjort to gange siden...ark...og igroups, denn kan jeg heller ikke komme ind på...tror sgu jeg opgiver!

hunni...jeg er sikker på det er fede gaver du ønsker dig! lol

Rody hoppedyr http://dansk-barntex.dk/shop/default.asp?ProductID =06444

Bamse fra fleetwood http://www.fleetwood.dk/Bamser.html

ting og tøj med navn http://www.petitepeople.com/dan/frontpage/

gynge

fodtøj

fotoalbums til billeder

wheely bug http://www.carla-co.com/product/wheelybug.asp

tøj

gavekort til div. butikker

ghettoblaster

madras

spejl (gerne sikkerhedsspejl)

Anmeld

18. juni 2008

Mikkelmusen

men loggi, du kan få den når du logger på msn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.