CKN skriver:
Godt at høre..
Jeg glæder mig også til vi skal til Rhodos om 16 dage, og komme væk fra det hele.
Har været godt presset det sidste stykke tid på job og haft meget at se til i fritiden.
Vi er ikke kommet i gang med behandlingen endnu fordi jeg i denne måned havde brunligt udflåd i en 7-10 dage og to af dagene lidt rødligt udflåd. Jeg snakkede med min gyn om det og vi blev enige om jeg skulle have en tid, hvor vi så kunne se om der havde været ægløsning osv.
Igår var jeg så oppe hos hende og hun kunne fortælle at jeg nok har haft ægløsning og at min livmoderslimhinde var 7,3 mm tyk, så det ville være synd at starte på p-piller hvis nu jeg enten fik min mens selv eller måske blev/er gravid. Hun sagde også at hvis mens ikke var kommet inden vi tager på ferie skal jeg tage en test.
Hvis mens kommer denne gang, så hedder det ellers hjemmearbejde hen over sommeren for så tyder det på at der er ved at være orden i tingene. Og ellers så skal vi ses igen midt august.
Blev helt glad og lettet, og glæder mig nu til ferien og håber igen på at det måske ligesom du håber på, er muligt at lave en økobaby.
Hun var virkelig flink og sagde at jeg altid er velkommen til at skrive til hende på hendes hjemmeside, også selvom hun har ferie. Så det jo dejligt, når man føler kemien er der.
Det er da helt vildt godt... Så jeg kan godt forstå i venter med at gå i behandling.
Det lyder dejligt med Rhodos og så allerede om lidt over 14 uger - det bliver skønt...