Samtale idag - og chance for en ØKO-baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.138 visninger
31 svar
0 synes godt om
4. juni 2010

MM1987

Så har vi været til samtale på fertilitetsklinikken i dag.

Jeg skulle have svar på en HCG blodprøve i dag, men noget kunne tyde på den er blevet væk (brugte også kun 1 time og 40 minutter på at få den taget ). Så jeg fik taget en ny, som der kommer svar på mandag og forhåbentligt er den i 0.

Jeg fik lov til at fortsætte med kort IVF Og jeg må starte allerede nu her hvis jeg får mens inden 26. juni. 

Hun scannede mig så lige for at se om de æg/cyster jeg modnede mens jeg var gravid var væk og det var de - men tilgengæld var der et æh på 13-14 mm - så der er chance for en ØKO-baby

Så håber det modner sig hele vejen til ægløsning (eller hvordan er det nu når man er PCO???) -og så ved jeg godt hvad vi skal lave de næste par uger

En lille opdatering fra en glad Mia Maia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

oo

det er jo godt nyt hele vejen rundt (ja okay, minus blodprøven, men altså )!! jeg krydser for en økobaby...det er jo ikke ret meget den mangler for at gå i ÆL, så jeg håber den snyder PCO'en og sender et økoæg afsted

Anmeld

4. juni 2010

businesstigger

Fint med en update.

Øv at de ikke ku give dig svar på hCG prøven. Håber den er i 0 på mandag.

Håber du får et fint modnet æg og en øko-baby i maven eller at din mens kommer i tide til den korte IVF

Anmeld

4. juni 2010

Risen

Krydser for dig smukke ! Økobaby nu tak !

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Tak for alle håbene på en ØKO-baby - det kunne være SÅ vildt...men prøver ikke at glæde mig for tidligt, men når der endelig er gode nyheder, så må jeg holde fast...

Nu fik jeg så alligevel svar på blodprøven, den var nok bare lidt sent om at komme frem og HCG var 5 i onsdags...så det er jo ingenting.

Hun mente at den jeg så fik taget idag måtte være under 2 og så er det 100% slut - de ville i hvert fald slippe på gyneækologisk akut amb. og det er bare rigtig RART...

Nu skal vi bare have fundet en dag hvor vi skal ud og spise, og finde en fælles film (Jan gider ikke SATC 2)...det er jo luksus problemer

Anmeld

4. juni 2010

businesstigger

Jeg blev sluppet da mit var på 5 - der fik vi grønt lys for at prøve igen. Så du må da også få grønt lys senest mandag!

Håber I finder en god film at se!

Anmeld

4. juni 2010

Mira0911

Ih hvor er det godt at høre... Jeg krydser alt hvad jeg kan...

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Jeg blev sluppet da mit var på 5 - der fik vi grønt lys for at prøve igen. Så du må da også få grønt lys senest mandag!

Håber I finder en god film at se!

Ja, jeg tror heller ikke der er noget i vejen for at vi kommer i gang, hun sagde også at hun regnede med at det var helt i bund idag, og overgav mig til fertilitetsklinikken... Så lettede virkelig meget, at vide at den sag er helt lukket, ikke flere blodprøver eller andet i forbindelse med det...

Hvordan går det hos jer?

Anmeld

4. juni 2010

Mettemus

Dejligt indlæg på en dejlig dag! Held og lykke, håber der er en tidlig forårsbebuder på vej til jer

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Dejligt indlæg på en dejlig dag! Held og lykke, håber der er en tidlig forårsbebuder på vej til jer

Jamen jeg er også rigtig glad, men som altid starter der 1000 spørgsmål i hovedet på mig...

Det håber jeg også - nu skal det altså være...så kan jeg gå og være høj af lykke hele sommeren. 

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.