Samtale idag - og chance for en ØKO-baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Lou

Hej søde

Hvor er det bare super skønt at høre, så er det jo fare at kigge fremad igen mod forhåbenligt lyse tider, men en lille bebs i maven!!! Det må jo være vildt fedt lige pludselig måske at have mulighed for at lave sin egen ØKO baby, når man faktisk har afskrevet det.. så det . Men kan godt forstå du er påpasselig med glædesrusen, men man skal da glæde sig når man får sådan nogle dejlige nyheder på sådan en skøn skøn dag. Det må betyde held

Lou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Ja, jeg tror heller ikke der er noget i vejen for at vi kommer i gang, hun sagde også at hun regnede med at det var helt i bund idag, og overgav mig til fertilitetsklinikken... Så lettede virkelig meget, at vide at den sag er helt lukket, ikke flere blodprøver eller andet i forbindelse med det...

Hvordan går det hos jer?

Jeg venter på svar på egne blodprøver. Der er lussingesyge i min søns vuggestue og jeg er en af de få der formentlig ikke har haft det. Og det er en skidt kombi med at være gravid. Det bedste vil være hvis prøven (de skulle have haft svar på i dag) på mandag siger at jeg har haft det inden for de sidste 3 år.

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

K&S skriver:

Hej hej

Jeg læste lige dit indlæg og håber alt det bedste for jer

men jeg er lidt blank - hvad er en øko-baby? Er det baby lavet på naturlig vis eller?

Katja (som ikke helt er med)

Du har gættet helt rigtigt, tror måske det er Tjuhl der har opfundet ordet

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Jeg venter på svar på egne blodprøver. Der er lussingesyge i min søns vuggestue og jeg er en af de få der formentlig ikke har haft det. Og det er en skidt kombi med at være gravid. Det bedste vil være hvis prøven (de skulle have haft svar på i dag) på mandag siger at jeg har haft det inden for de sidste 3 år.

Jeg håber på det bedste. Det er noget værre noget med det, og det er svært at sikre sig imod når man har et barn i institution.

Anmeld

4. juni 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Jeg håber på det bedste. Det er noget værre noget med det, og det er svært at sikre sig imod når man har et barn i institution.

Ja jeg har af samme grund holdt ham hjemme her i denne uge indtil lægen kunne sige om det var sikkert at sende ham afsted igen eller ej - det er bare fast arbejde at være full time babysitter!

Anmeld

4. juni 2010

-Milla-

Mia Maia skriver:

Så har vi været til samtale på fertilitetsklinikken i dag.

Jeg skulle have svar på en HCG blodprøve i dag, men noget kunne tyde på den er blevet væk (brugte også kun 1 time og 40 minutter på at få den taget ). Så jeg fik taget en ny, som der kommer svar på mandag og forhåbentligt er den i 0.

Jeg fik lov til at fortsætte med kort IVF Og jeg må starte allerede nu her hvis jeg får mens inden 26. juni. 

Hun scannede mig så lige for at se om de æg/cyster jeg modnede mens jeg var gravid var væk og det var de - men tilgengæld var der et æh på 13-14 mm - så der er chance for en ØKO-baby

Så håber det modner sig hele vejen til ægløsning (eller hvordan er det nu når man er PCO???) -og så ved jeg godt hvad vi skal lave de næste par uger

En lille opdatering fra en glad Mia Maia.

Hej søde.

Håber I har haft en rigtig dejlig ferie.  Og dejligt at kunne læse du har fået samlet nyt mod, og fedt med de gode nyheder.

for en økobaby til jer denne gang.

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

CKN skriver:

Hej søde.

Håber I har haft en rigtig dejlig ferie.  Og dejligt at kunne læse du har fået samlet nyt mod, og fedt med de gode nyheder.

for en økobaby til jer denne gang.

Vi har haft en fantastisk ferie, det var så dejligt at komme væk fra det hele.

Ja, det var bare rigtig dejligt, så føles det pludselig ikke så slemt at komme hjem igen.

Hvordan går det hos jer, har i taget hul på behandlingen?

Hvor har i bestilt ferie til?

Anmeld

4. juni 2010

klmf

Mia Maia skriver:

Så har vi været til samtale på fertilitetsklinikken i dag.

Jeg skulle have svar på en HCG blodprøve i dag, men noget kunne tyde på den er blevet væk (brugte også kun 1 time og 40 minutter på at få den taget ). Så jeg fik taget en ny, som der kommer svar på mandag og forhåbentligt er den i 0.

Jeg fik lov til at fortsætte med kort IVF Og jeg må starte allerede nu her hvis jeg får mens inden 26. juni. 

Hun scannede mig så lige for at se om de æg/cyster jeg modnede mens jeg var gravid var væk og det var de - men tilgengæld var der et æh på 13-14 mm - så der er chance for en ØKO-baby

Så håber det modner sig hele vejen til ægløsning (eller hvordan er det nu når man er PCO???) -og så ved jeg godt hvad vi skal lave de næste par uger

En lille opdatering fra en glad Mia Maia.

Altså, jeg forstod ikke så meget af det, er slet ikke inde i jeres strabadser med behandling - men jeg kunne dog tyde, at vi skal krydse fingre for en lille øko-baby!! TUUUUUUUUUUSIND gange held og lykke, jeg håber det lykkedes

Anmeld

4. juni 2010

-Milla-

Mia Maia skriver:

Vi har haft en fantastisk ferie, det var så dejligt at komme væk fra det hele.

Ja, det var bare rigtig dejligt, så føles det pludselig ikke så slemt at komme hjem igen.

Hvordan går det hos jer, har i taget hul på behandlingen?

Hvor har i bestilt ferie til?

Godt at høre..

Jeg glæder mig også til vi skal til Rhodos om 16 dage, og komme væk fra det hele.

Har været godt presset det sidste stykke tid på job og haft meget at se til i fritiden.

Vi er ikke kommet i gang med behandlingen endnu fordi jeg i denne måned havde brunligt udflåd i en 7-10 dage og to af dagene lidt rødligt udflåd. Jeg snakkede med min gyn om det og vi blev enige om jeg skulle have en tid, hvor vi så kunne se om der havde været ægløsning osv.

Igår var jeg så oppe hos hende og hun kunne fortælle at jeg nok har haft ægløsning og at min livmoderslimhinde var 7,3 mm tyk, så det ville være synd at starte på p-piller hvis nu jeg enten fik min mens selv eller måske blev/er gravid. Hun sagde også at hvis mens ikke var kommet inden vi tager på ferie skal jeg tage en test.

Hvis mens kommer denne gang, så hedder det ellers hjemmearbejde hen over sommeren for så tyder det på at der er ved at være orden i tingene. Og ellers så skal vi ses igen midt august.

Blev helt glad og lettet, og glæder mig nu til ferien og håber igen på at det måske ligesom du håber på, er muligt at lave en økobaby. Hun var virkelig flink og sagde at jeg altid er velkommen til at skrive til hende på hendes hjemmeside, også selvom hun har ferie. Så det jo dejligt, når man føler kemien er der.

Anmeld

5. juni 2010

Riksen

Nej, hvor er det dejligt at høre! Ih, hvor kunne det være fantastisk med en øko-bebs. Jeg krydser i hvert fald fingre for at det går godt!

Kram fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.