Samtale idag - og chance for en ØKO-baby :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Jamen jeg er også rigtig glad, men som altid starter der 1000 spørgsmål i hovedet på mig...

Det håber jeg også - nu skal det altså være...så kan jeg gå og være høj af lykke hele sommeren. 

KNUS

Det har du i hvert fald fortjent! Og de 1000 spørgsmål tror jeg bare er uundgåelige lisså snart man har sat projekt baby igang - de kommer når du ikke kan blive gravid, når du er gravid, når du skal føde og når du har født... Tror det er sundt nok, men også rimelig frustrerende. Man skal for sin egen mentale sundheds skyld nok passe på med alt for mange dommedagstanker, men almindelig nysgerrighed og usikkerhed tror jeg er fint.

Håber du får en skøn sommer! Glæder mig til update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Nøøøj hvor kunne det være fedt med Økobaby - eller en hvilken som helst slags - jeg krydser ihvertfald som jeg plejer!!!

Knus herfra

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Det har du i hvert fald fortjent! Og de 1000 spørgsmål tror jeg bare er uundgåelige lisså snart man har sat projekt baby igang - de kommer når du ikke kan blive gravid, når du er gravid, når du skal føde og når du har født... Tror det er sundt nok, men også rimelig frustrerende. Man skal for sin egen mentale sundheds skyld nok passe på med alt for mange dommedagstanker, men almindelig nysgerrighed og usikkerhed tror jeg er fint.

Håber du får en skøn sommer! Glæder mig til update

Så klog du er Mette

Du har helt ret. Jeg tror jeg vil prøve at glemme alle spørgsmålene og have en masse sex og håbe på det bedste - eller i det mindste en mens inden d. 26. juni så vi kan komme i IVF.

Knus

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Rosa skriver:

Nøøøj hvor kunne det være fedt med Økobaby - eller en hvilken som helst slags - jeg krydser ihvertfald som jeg plejer!!!

Knus herfra

Og det er dejligt, som det plejer

Håber alt går godt med lækre Jonathan, til trods for kolik...

Anmeld

4. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mia Maia skriver:

Og det er dejligt, som det plejer

Håber alt går godt med lækre Jonathan, til trods for kolik...

Hehe, har netop sendt ham ud i verden i barnevognen med Momse - det krævede lige et par bitre tårer for hun skal også passe ham et par timer i aften mens vi skal ud og spise (og drikke og ryge!) - men jeg er bare ikke en ordentlig mor når han skreg ti timer i går til kl 21 og allerede har grædt/klynket/skreget siden kl 7 i morges...Men hvad pokker - man har jo aldrig hørt om 18års-kolik... vel?

Anmeld

4. juni 2010

MM1987

Rosa skriver:

Hehe, har netop sendt ham ud i verden i barnevognen med Momse - det krævede lige et par bitre tårer for hun skal også passe ham et par timer i aften mens vi skal ud og spise (og drikke og ryge!) - men jeg er bare ikke en ordentlig mor når han skreg ti timer i går til kl 21 og allerede har grædt/klynket/skreget siden kl 7 i morges...Men hvad pokker - man har jo aldrig hørt om 18års-kolik... vel?

Puha - det er noget af en ambivalent følelse - på den ene side trænger man til en lille pause og på den anden side savner man dem så snart de er ude af syne. 

Det lyder godt nok hårdt...men også rigtig dejligt og velfortjent med i aften.

Det har man bestemt ikke, selvom jeg kunne forestille mig det føles som 18 år - det er en hård tid, men for hver dag er der en dag mindre til det er overstået - det ville bare være rart at vide præcis hvornår det var slut

Det er jo godt svensken og dig er stærke og stærke sammen - i skal nok komme igennem det

Anmeld

4. juni 2010

Vidunderligeunger

dejligt! at høre du er glad det tror jeg påvirker projekt øko-baby

Held og lykke med det glæder mig til update !

Anmeld

4. juni 2010

AnneP

jeg krudser fingre (og alt andet der kan krydses) for dig!

Håber alt går til held og der kommer en lille bebs!

Anmeld

4. juni 2010

Kruse90

ihh hvor jeg håber for jer

Krydser alt hvad jeg kan.

Anmeld

4. juni 2010

K&S

Mia Maia skriver:

Så har vi været til samtale på fertilitetsklinikken i dag.

Jeg skulle have svar på en HCG blodprøve i dag, men noget kunne tyde på den er blevet væk (brugte også kun 1 time og 40 minutter på at få den taget ). Så jeg fik taget en ny, som der kommer svar på mandag og forhåbentligt er den i 0.

Jeg fik lov til at fortsætte med kort IVF Og jeg må starte allerede nu her hvis jeg får mens inden 26. juni. 

Hun scannede mig så lige for at se om de æg/cyster jeg modnede mens jeg var gravid var væk og det var de - men tilgengæld var der et æh på 13-14 mm - så der er chance for en ØKO-baby

Så håber det modner sig hele vejen til ægløsning (eller hvordan er det nu når man er PCO???) -og så ved jeg godt hvad vi skal lave de næste par uger

En lille opdatering fra en glad Mia Maia.

Hej hej

Jeg læste lige dit indlæg og håber alt det bedste for jer

men jeg er lidt blank - hvad er en øko-baby? Er det baby lavet på naturlig vis eller?

Katja (som ikke helt er med)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.