Hvor lang tid efter fødslen kunne i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. juni 2010

Bare mig..

Mathilde skriver:

Hehe jeg havde det nærmere som om Celina kom ud af bagdelen

Måske kan du lave en aftale med din kæreste om, at det er ok hvis du siger stop udervejs, hvis det ikke er rart? Det kan være det giver en tryghed. Så kan du jo altid "ordne" ham på en anden måde så han ikke brænder inde med noget

Ja, det har jeg også tænkt mig at sige til ham, og det er helt sikkert også iorden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2010

Bare mig..

lisbethita skriver:

Hejsa :-) Der gik 5 uger for os. Jeg havde også meget ondt i klitoris i den første tid, men det gik væk. Jeg var MEGET nervøs for om det gjorde ondt, men det gik faktisk rigtigt godt og MEGET laaaangsomt..ha ha! 2. og 3. gang var det som om, at det var som før. Men det var også en hel uge senere. Det var fantastisk at få det intime tilbage ;-)

Håber I to har det rigtigt godt. Vi må da snart se nogle billeder :-) 

KNUS

Ja, her kommer det i hvertfald også til at gå langsomt, det er jeg næsten sikekr på

Vi glæder os også til at få det intime tilbage, for det mangler sgu lidt... Jeg kunne ikke fordrage sex da jeg var gravid, og sommetider måtte jeg bare gøre det for hans skyld, men nu er lysten vendt fluks tilbage, og jeg glæder mig til at få det igang igen.. -Hvilket kæresten er overlykkelig for haha

Ja, men jeg mangler et stik til min mobil for at overfører billederne, men min kæreste har lige været en uge på skole på sjælland, så jeg regner med at jeg lige kan smide et par stykker herind i løbet af weekenden, når vi lige får taget nogen af hende... - Og vi har det SUPER godt!

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Tanja78 skriver:

Jeg var jo udvidet en smule inden jeg fik kejsersnittet ved ikke om det var det - og så kan slimhinderne virker lidt tørre åbenbart, det var bare en underlig fornemmelse og jeg synes at det nærmest sved, ligesom når man har et sår.. Tror ikke man kan sammeligne, det at have født og få kejsersnit (altså smerten)...

Dejligt at høre, at det er en nem prinsesse

Arh okay på den måde.. Jeg har ingen ide om hvilken smerte og hvor man har den efter et kejsersnit..

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

december86 skriver:

her gik er mellem 12 og 15 uger..

jeg blev syget meget, så havde regnet med det ville gøre ondt..

men ondt gjorde det bestemt ikke..

Hold da op det var længe.. Kan da godt forstå det var dejligt efter så lang tid... Men selvfølgelig også forståeligt, hvis du gik meget i stykker..

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

CarinaSD skriver:

Der gik 3 dage .. Vi gjorde det dog kun i badet de første 7 uger ..

Shit det var hurtigt... Hatten af for det da.. det ville jeg slet ikke turde.. Jeg var i bad tre dage efter fødslen, for jeg turde ikke bade før... - Spørg mig ikke hvorfor

Anmeld

4. juni 2010

B&J

~~M.Nielsen~~ skriver:

Jamen her er der nu gået 4 uger ca, da vi ikke havde det en uge eller to inden fødslen... Så jeg er nu ved at sprænge lidt.. hihi..

nemlig hihihih vi havde det ikke 2mdr til jeg skulle føde da mine hofter var vildt ømme hihihi så uhh jeg var ved af springe på manden mandenhihihi men vildt dejligt første gang efter fødsel men også vildt underligt... fordi man han jo lige fået en baby ud næsten og ens følelser er lidt høje der hihihihi

Anmeld

4. juni 2010

Mor til L&S

~~M.Nielsen~~ skriver:

Uha, tror ikke vi kan vente så lang tid.. Man er jo (vi er i hvertfald) som nyforelskede selv om vi har været sammen i 5 og et halv år nu, efter fødslen.. - Den oplevelse..

Men det var da træls for dig, at der skulle et helt indgreb til efterfølgende

I behøver heller ikke at vente så længe.. prøv Jer frem.. så kan i jo altid stoppe hvis du synes det gør ondt.. tror bare det er mere tanken..

Anmeld

6. juni 2010

Pige2009

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, men jeg tænker lidt om hvis man bruger kondom, om der så kommer bakterier ind?  Jeg kan ikke huske hvad der er blevet sagt om det...

Det kan der altid også ved brug af kondom og især så kort tid efter fødslen er man meget udsat. Træls, men sådan er det desværre.

Anmeld

6. juni 2010

Bare mig..

Baagøe skriver:

Det kan der altid også ved brug af kondom og især så kort tid efter fødslen er man meget udsat. Træls, men sådan er det desværre.

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Nå, vi må nok vente til jeg ikke "bløder" mere..

Anmeld

6. juni 2010

Pige2009

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtigt.. Nå, vi må nok vente til jeg ikke "bløder" mere..

Det gjorde vi så og det var ventetiden værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.