Hvor lang tid efter fødslen kunne i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2010

Pige2009

Jeg tror, der gik omkring 3 uger her, og jeg var meget nervøs, selvom jeg havde lyst, og det gjorde kun en smule ondt, da han trængte ind, men de efterfølgende gange var der intet

Det er nok meget individuelt, og hvis du stadig er øm og har udflåd, ville jeg vente, da du dermed også er meget mere modtagelig for bakterier, som kan udvikle sig til en infektion.

K.h. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

B&J

jeg var også vildt nervøs for jeg havde jo lige fået en baby ud osv..  men der gik 3uger var stoppet med af bløde og ja stille og roligt og ja super SUPER sex og gjorde slet ikke ond overhoevede og det var noget af det bedste længe hihihi da der ca var gået 3mdr siden jeg fik noget sidst...

Anmeld

3. juni 2010

Mathilde

~~M.Nielsen~~ skriver:

nok være det der er galt, når det gør ondt i klitoris, for nogen gange kan jeg sgu nærmest blive helt i tvivl om, om hun måske kom ud der i stedet for skeden..

Jeg har lyst, men er vildt bange for at det kommer til at gøre røvondt.. (undskyld sproget, men regner ikke med der er børn her når der står sex og samliv.. )

Hehe jeg havde det nærmere som om Celina kom ud af bagdelen

Måske kan du lave en aftale med din kæreste om, at det er ok hvis du siger stop udervejs, hvis det ikke er rart? Det kan være det giver en tryghed. Så kan du jo altid "ordne" ham på en anden måde så han ikke brænder inde med noget

Anmeld

3. juni 2010

lisbethita

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er nu 17 dage siden jeg fødte, og jeg er stadig en SMULE øm forneden nogen gange.. Men faktisk i klitoris.. (underligt nok, for jeg er ikke sprækket eller fået rævner der under fødslen)
Jeg bløder også en smule. - Eller det er det der brunlige udflået der kommer, men vi vil selvfølgelig bruge beskyttelse nu her, så på det punkt, er det ikke noget problem for nogen af os.

Men hvor lang tid gik der inden i havde sex efter fødslen, og gjorde det ondt? Jeg er en smule overbeskyttende for det dernede nu

Hejsa :-) Der gik 5 uger for os. Jeg havde også meget ondt i klitoris i den første tid, men det gik væk. Jeg var MEGET nervøs for om det gjorde ondt, men det gik faktisk rigtigt godt og MEGET laaaangsomt..ha ha! 2. og 3. gang var det som om, at det var som før. Men det var også en hel uge senere. Det var fantastisk at få det intime tilbage ;-)

Håber I to har det rigtigt godt. Vi må da snart se nogle billeder :-) 

KNUS

Anmeld

3. juni 2010

XXSS

~~M.Nielsen~~ skriver:

Får man også ondt dernede når man får kejsersnit?  det vidste jeg ikke...

Men tak for svar, det er nok meget individuelt, men måske det alligevel var omkring samme tidspunkt

Jo tak, hun har det fint.. En dejlig lille nem en!

Jeg var jo udvidet en smule inden jeg fik kejsersnittet ved ikke om det var det - og så kan slimhinderne virker lidt tørre åbenbart, det var bare en underlig fornemmelse og jeg synes at det nærmest sved, ligesom når man har et sår.. Tror ikke man kan sammeligne, det at have født og få kejsersnit (altså smerten)...

Dejligt at høre, at det er en nem prinsesse

Anmeld

3. juni 2010

Ann-

her gik er mellem 12 og 15 uger..

jeg blev syget meget, så havde regnet med det ville gøre ondt..

men ondt gjorde det bestemt ikke..

Anmeld

3. juni 2010

CarinaSB

Der gik 3 dage .. Vi gjorde det dog kun i badet de første 7 uger ..

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Rollo skriver:

her gik der 8 uger, men fik også lavet et indgreb forneden efter fødslen. Det gjorde ikke ondt

Uha, tror ikke vi kan vente så lang tid.. Man er jo (vi er i hvertfald) som nyforelskede selv om vi har været sammen i 5 og et halv år nu, efter fødslen.. - Den oplevelse..

Men det var da træls for dig, at der skulle et helt indgreb til efterfølgende

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

Baagøe skriver:

Jeg tror, der gik omkring 3 uger her, og jeg var meget nervøs, selvom jeg havde lyst, og det gjorde kun en smule ondt, da han trængte ind, men de efterfølgende gange var der intet

Det er nok meget individuelt, og hvis du stadig er øm og har udflåd, ville jeg vente, da du dermed også er meget mere modtagelig for bakterier, som kan udvikle sig til en infektion.

K.h. Linda

Ja, men jeg tænker lidt om hvis man bruger kondom, om der så kommer bakterier ind?  Jeg kan ikke huske hvad der er blevet sagt om det...

Anmeld

4. juni 2010

Bare mig..

B&J skriver:

jeg var også vildt nervøs for jeg havde jo lige fået en baby ud osv..  men der gik 3uger var stoppet med af bløde og ja stille og roligt og ja super SUPER sex og gjorde slet ikke ond overhoevede og det var noget af det bedste længe hihihi da der ca var gået 3mdr siden jeg fik noget sidst...

Jamen her er der nu gået 4 uger ca, da vi ikke havde det en uge eller to inden fødslen... Så jeg er nu ved at sprænge lidt.. hihi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.