Hvor lang tid efter fødslen kunne i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.160 visninger
31 svar
0 synes godt om
3. juni 2010

Bare mig..

Ja, det er nu 17 dage siden jeg fødte, og jeg er stadig en SMULE øm forneden nogen gange.. Men faktisk i klitoris.. (underligt nok, for jeg er ikke sprækket eller fået rævner der under fødslen)
Jeg bløder også en smule. - Eller det er det der brunlige udflået der kommer, men vi vil selvfølgelig bruge beskyttelse nu her, så på det punkt, er det ikke noget problem for nogen af os.

Men hvor lang tid gik der inden i havde sex efter fødslen, og gjorde det ondt? Jeg er en smule overbeskyttende for det dernede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2010

Valle81

~~M.Nielsen~~ skriver:

Ja, det er nu 17 dage siden jeg fødte, og jeg er stadig en SMULE øm forneden nogen gange.. Men faktisk i klitoris.. (underligt nok, for jeg er ikke sprækket eller fået rævner der under fødslen)
Jeg bløder også en smule. - Eller det er det der brunlige udflået der kommer, men vi vil selvfølgelig bruge beskyttelse nu her, så på det punkt, er det ikke noget problem for nogen af os.

Men hvor lang tid gik der inden i havde sex efter fødslen, og gjorde det ondt? Jeg er en smule overbeskyttende for det dernede nu

Hejsa:0)

Vi havde sex præcis 14 dage efter:0) Jeg havde fået et lille sting i mellemkødet:0)

Det gjorde slet ikke ondt:0)

Chrstina

Anmeld

3. juni 2010

siw84

vi havde sex (meget stille og roligt) 3 uger efter.. men vil sige at nu er det 3 ½ mdr siden jeg fødte og er stadig en smule øm når vi har sex... men kan godt følge dig i at man er mere beskyttende med det dernede efter man har født..

knus siw

Anmeld

3. juni 2010

Bare mig..

Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Vi havde sex præcis 14 dage efter:0) Jeg havde fået et lille sting i mellemkødet:0)

Det gjorde slet ikke ondt:0)

Chrstina

Jeg har også fået et lille sting omkring skeden. (ved ikke hvor præcist, for det ville jeg ikke vide.. - Jeg er meget sart med nåle og sygninger af den art)

Men godt at hører det ikke gjorde ondt..

Anmeld

3. juni 2010

Bare mig..

siw84 skriver:

vi havde sex (meget stille og roligt) 3 uger efter.. men vil sige at nu er det 3 ½ mdr siden jeg fødte og er stadig en smule øm når vi har sex... men kan godt følge dig i at man er mere beskyttende med det dernede efter man har født..

knus siw

Jeg er vildt bange for, at det kommer til at gøre så ondt, at det ikke går væk med det samme igen... Men lysten til at gøre det, er der alligevel..

Anmeld

3. juni 2010

XXSS

~~M.Nielsen~~ skriver:

Det gjorde ikke som sådan ondt - kan faktisk ikke huske hvor lang tid der gik - men der gik et stykke tid, nok mere end en måned (fik kejsersnit), jeg synes nærmere at det sved dernede, måske på grund af tørhed og jeg fødte ikke via den kanal.. Så jeg tror det er meget forskelligt, men det skal selvfølgelig helst ikke gøre ondt  Håber jeres lille baby har det godt nu 17 dage gammel

Anmeld

3. juni 2010

Mathilde

Her gik der 8 uger og jeg syntes det gjorde ondt...især da han skulle trænge ind Jeg var også øm omkring klitoris. Jeg tror det er fordi det har været strukket så meget ud. Huden skal lige komme sig igen

Jeg synes da bare du skal vente til du har lyst og føler dig godt tilpas med tanken. Det er vigtigt!

Anmeld

3. juni 2010

Bare mig..

Tanja78 skriver:

Det gjorde ikke som sådan ondt - kan faktisk ikke huske hvor lang tid der gik - men der gik et stykke tid, nok mere end en måned (fik kejsersnit), jeg synes nærmere at det sved dernede, måske på grund af tørhed og jeg fødte ikke via den kanal.. Så jeg tror det er meget forskelligt, men det skal selvfølgelig helst ikke gøre ondt  Håber jeres lille baby har det godt nu 17 dage gammel

Får man også ondt dernede når man får kejsersnit?  det vidste jeg ikke...

Men tak for svar, det er nok meget individuelt, men måske det alligevel var omkring samme tidspunkt

Jo tak, hun har det fint.. En dejlig lille nem en!

Anmeld

3. juni 2010

Bare mig..

Mathilde skriver:

Her gik der 8 uger og jeg syntes det gjorde ondt...især da han skulle trænge ind Jeg var også øm omkring klitoris. Jeg tror det er fordi det har været strukket så meget ud. Huden skal lige komme sig igen

Jeg synes da bare du skal vente til du har lyst og føler dig godt tilpas med tanken. Det er vigtigt!

nok være det der er galt, når det gør ondt i klitoris, for nogen gange kan jeg sgu nærmest blive helt i tvivl om, om hun måske kom ud der i stedet for skeden..

Jeg har lyst, men er vildt bange for at det kommer til at gøre røvondt.. (undskyld sproget, men regner ikke med der er børn her når der står sex og samliv.. )

Anmeld

3. juni 2010

Mor til L&S

her gik der 8 uger, men fik også lavet et indgreb forneden efter fødslen. Det gjorde ikke ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.