Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Nu blander jeg mig igen..sorry! 5-10 kg!!!! Nej det er da aaalt for meget smukke

Du skal se billede af mig hvor jeg vejer 10 kg mindre. Det virker voldsommere på papiret end det er. Jeg skal bare ned i bunden af min bmi, hvor jeg ligger øverst i bmi lige nu.

Mit mål er egentlig ikke et tal, men mere at komme ned i en nederdel jeg kunne være i da jeg havde det bedst fysisk

Ved ik om jeg er skør...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. august 2010

dorthemus skriver:

Nu blander jeg mig igen..sorry! 5-10 kg!!!! Nej det er da aaalt for meget smukke

Du skal se billede af mig hvor jeg vejer 10 kg mindre. Det virker voldsommere på papiret end det er. Jeg skal bare ned i bunden af min bmi, hvor jeg ligger øverst i bmi lige nu.

Mit mål er egentlig ikke et tal, men mere at komme ned i en nederdel jeg kunne være i da jeg havde det bedst fysisk

Ved ik om jeg er skør...

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Ved ik om jeg er skør...

Du er lidt skør  Du er jo lillebitte kvinde!

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Hehe, deal! Hvilken slags skal det være? Så kan jeg tage kage med når vi ses?

Åhh altså søde, det skal du ikke tænke på. Jeg er heldigvis ikke så følsom lige i den sammenhæng. Men ville da ønske det var en mama delle, hehe.

Ja jeg det sådan ok under omstændighederne. Det er ikke sjovt, men det er bare sådan det er. Har ikke grædt denne gang (endnu) har ikke rigtigt orket....

Du er sød.

Ville helst sige CHOKOLADEKAGE, men så får prinsessen skidepine...og det er IKKE mig HAHAHAAAA

Bare dét at du vil lave kage er nok for mig...du er søøød

Hvornår skal du insemineres igen?

Anmeld

22. august 2010

dorthemus skriver:

Du er lidt skør  Du er jo lillebitte kvinde!

Nahhh, mest i højden

Ej jeg vil egentlig også bare føle mig sund og stærk. Så må det med tallet blive som det gør.

Men ja, måske  er jeg skør, men den der delle som er vokset, ahhhh den skal altså ikke blomstre videre. Hehe

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Nahhh, mest i højden

Ej jeg vil egentlig også bare føle mig sund og stærk. Så må det med tallet blive som det gør.

Men ja, måske  er jeg skør, men den der delle som er vokset, ahhhh den skal altså ikke blomstre videre. Hehe

Når du blir gravid blir den GRANDE

Anmeld

22. august 2010

dorthemus skriver:

Ville helst sige CHOKOLADEKAGE, men så får prinsessen skidepine...og det er IKKE mig HAHAHAAAA

Bare dét at du vil lave kage er nok for mig...du er søøød

Hvornår skal du insemineres igen?

Uh jamen så er det jo bare fantasien som sætter grænser.

Skriver lige et brev om det andet

Anmeld

22. august 2010

dorthemus skriver:

Når du blir gravid blir den GRANDE

Jamen så er der jo også et formål med den jo!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.