Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

roenlund skriver:

Smag og behag vil jeg gerne sige... før du køber dig fattig i et eller andet produkt ville jeg se om jeg kunne finde nogen der brugte det og få lov at smage... jeg har prøvet NUPO men hverken smag eller konsistens var mig, jeg fik det så dårligt når jeg skulle såise det og så er det bare MEGA svært ikke bare at finde på et eller andet rigtig mad.

Jeg gik over til fiberpiller i en overgang og det hjalp mig meget med at spise noget mindre og stadig være mæt.

Jeg håber du finder en løsning der passer til dig

Tak for svaret. Fiberpiller kender jeg ikke?

Jeg vil også prøve at købe nupo i brikform først for at se om det overhoved er noget der kan glide ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

roenlund

Alexis skriver:

Tak for svaret. Fiberpiller kender jeg ikke?

Jeg vil også prøve at købe nupo i brikform først for at se om det overhoved er noget der kan glide ned.

Jeg mener at jeg købte dem i matas, princippet er bare at der er masser af fibre i og man tager en del og så er man ikke så sulten... men jeg ville mene at hvis man f.eks. drikker vand før man spiser giver det måske det samme...

Anmeld

1. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

roenlund skriver:

Jeg mener at jeg købte dem i matas, princippet er bare at der er masser af fibre i og man tager en del og så er man ikke så sulten... men jeg ville mene at hvis man f.eks. drikker vand før man spiser giver det måske det samme...

Ok, tjekker det lige når nu jeg alligevel tager forbi Matas senere

Tror også jeg vil benytte mig af vand før maden... et godt trick som jeg har forsømt lidt.

Anmeld

1. juni 2010

Maja_4000

Jeg har prøvet nupo, og jeg synes det virker.. Slevfølgelig tager man det hele på igen, hvis man bare fortsætter med at spise som altid bagefter (:

Jeg kunne slet ikke få den med chokoladesmag ned - Var faktisk ved at kaste op :b
Så jeg brugte kun suppen .. Den med kylling .. Den synes jeg smager godt (: 

Anmeld

1. juni 2010

AnneBJ

Jeg har også brugt NUPO netop som kickstarter til vægttab!

Jeg har altid haft enormt svært ved at spise morgenmad, så der drak jeg en nupo shake. Det var en rigtig rar fornemmelse at få noget ned, uden at skulle tvinge sig selv gennem noget mad, man ikke følte man kunne spise Jeg brugte det kun morgen, med mindre min kæreste ikke var hjemme og jeg skulle spise aftensmad selv. Jeg sørgede for at få masser af mælk, frugt og grønt også, og jeg mærkede ikke til at jeg tog det, bortset fra let hovedpine hvis jeg drak mindre end 1-1½ liter vand dagligt.

Jeg vil sige go for it! Husk din sunde fornuft, og de gode madvaner, som de fleste af os dybest set kender (tror jeg) og så kan det ikke gå helt galt.

I øvrigt er min favorit kakao. Jeg kan slet ikke få noget af det andet ned, ej heller suppe, bars og hvad de ellers har lavet. En iskold kakaoshake er mere mig

Pøj pøj med det!

Anmeld

1. juni 2010

Pia.

Puha ja... jeg har prøvet det og det er så bare slet slet ikke mig... AD... det er næsten ikke til at sluge... og jeg syntes den der pulver smag bliver ved at være der - jeg klarede ikke en gang en hel dag.. Så var det slut...

Men prøv måske er det noget for dig, og måske er du helt vild med den måde, problemet er jo bare at når du så er færdig med Nupo kuren så går man gerne tilbage til den gamle kost og tager det hele på igen ... jeg startede i stedet for hos DDV og det er for mig vejen frem... Jeg havde tabt 10 kilo selv og det gik så fint med kost og det hele, ramte en krise og tog 3 kilo på - der efter valgte jeg DDV - og det er så lækkert mad er imponeret over hvor lækkert mad jeg "må" spise og stadig have det godt og ikke føle den vilde sult... Og det med at veje sin mad er slet ikke så slemt som jeg troede, nu er der nærmest gået sport i om jeg kan ramme ca. 300 g. grønt på øjemål

Knus Pia - som skal til vejning igen i morgen - MEGET SPÆNDT...

Anmeld

1. juni 2010

Agnete

Alexis skriver:

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Hvilke produkter smager bedst?

Håber nogen kan hjælpe.

Jeg har en gang prøvet Nupo, og det virkede(for 3 år siden). Jeg levede af den med kakao i nogle uger. Lavet på iskoldt vand. Hvis man lader den stå 2 minutter efter den er rystet, smager det ikke helt så pulver-agtig. Men der ER pulver-mad. Og smager desværre ikke som mathilde cacao  Jeg har en lille kasse Cafe Latte i skabet... Måske jeg skulle prøve igen

Håber du finder noget, der virker for dig...

Kh Agente

Anmeld

2. juni 2010

Mutti2B

Alexis skriver:

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Håber nogen kan hjælpe.

Jeg blev lige inspireret af din tråd og har været i Føtex i dag hvor der er tilbud på 2 pk Nupo for 190kr. Men føj føj føj da, hvor smager den med cafe latte grimt. Well well, man må jo lide for skønheden . Heldigvis vil jeg kun drikke det som et supplement for ellers ville jeg gå død i det. Så nu x'er jeg fingre for at tabe mig et par kilo inden jeg skal til Afrika og vise mig i bikinien

Held og lykke med Nupo-kuren 

Anmeld

15. august 2010

luckas-mor

Alexis skriver:

Virker det?

Nogen der har erfaring?

Håber nogen kan hjælpe.

jeg er lige startet på nupo og har fået det varmt anbefalet min kusines mor tabte 15 kg på omkring 8 uger ved hjælp a det

Anmeld

15. august 2010

Stumpen

luckas-mor skriver:

jeg er lige startet på nupo og har fået det varmt anbefalet min kusines mor tabte 15 kg på omkring 8 uger ved hjælp a det

Drak/spiste hun udelukkende nupo eller kombinerende hun det med alm. mad?

Jeg drak nupo til morgenmad for mange år siden og kan anbefale at man skaker det i en "meljævner-bøtte" med "møllel" i, det tager ALLE klumper, der måtte være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.