Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.267 visninger
37 svar
0 synes godt om
1. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Hvilke produkter smager bedst?

Håber nogen kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2010

ønskebørn74

Alexis skriver:

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Håber nogen kan hjælpe.

Jeg er på nupo og det funker... Kan kun li shaksene og bedst Jordbær el. cafe latte...

Knus Lene

Anmeld

1. juni 2010

Kløver

Alexis skriver:

Virker det?

Nogen der har erfaring?

Håber nogen kan hjælpe.

jeg har ikke lige prøvet nupo, men noget der er ligesådan, det hedder bare noget andet, dvs det er en anden fabrikant. Men jeg brugte det hvor jeg var på ren pulver 14 dage, og gjorde en forskel (kan dog ikke anbefales hvis man ammer/er gravid) man skal også passe meget på, da man efter kort tid kan miste muskelmasse og stadig ha samme mængde fedt, da man forbrænder, emn får man for lidt næring er det musklerne der ryger.

derfor kan ejg bedst anbefale man tager pulveret rent 1-2 uger og går på mix eller starter i mix, mix er at man tager ½ pulver ½ lm mad, feks da jeg var på ren pulver skulle jeg i det produkt jeg fik ha 3 breve pulver om dagen(ved ikke om det er anderledes med nupo) derefter mix som var 2 pulver, og 2 almindelige måltider, men tror det er meget vigtigt man ikke tager ren pulver og så går direkte på alm mad, da kroppen ikke kan styre det.

dme jeg fik, var der en grønsagsuppe, og 3 drikke, vanille, kakao og jordbær, kakao var klart min favorit, dernest jordbær, og vanillen prøvede jeg kun 1 pulver så var det slut, den var alt for vammel og sød til mig

vil du vide mere så kan du bare skrive (er selv på mix lige pt, da jeg stadig har 30 kg endnu, ud af 37 )

håber du finder den rigtige vej for dig

Anmeld

1. juni 2010

ønskebarn74 skriver:

Jeg er på nupo og det funker... Kan kun li shaksene og bedst Jordbær el. cafe latte...

Knus Lene

Åh så må jeg prøve det. Vil se om jeg ikke kan leve halvt af Nupo da jeg har taget på efter p pille stop - ja det lyder underligt, men ikke i min gyns. ører da jeg sagde det. Vil gerne tabe mig 7-10 kg. og tænker at det er en god måde at komme igang med vægttab suppleret med masser af grønt og motion ved siden af.

Kører du den hårde kur, eller erstater du bare nogle måltider?

Tror umiddelbart også jeg er mest til choko, og evt supperne.. Man kan ikke købe en pakke med forskellige varianter vel?

Anmeld

1. juni 2010

jeg har ikke lige prøvet nupo, men noget der er ligesådan, det hedder bare noget andet, dvs det er en anden fabrikant. Men jeg brugte det hvor jeg var på ren pulver 14 dage, og gjorde en forskel (kan dog ikke anbefales hvis man ammer/er gravid) man skal også passe meget på, da man efter kort tid kan miste muskelmasse og stadig ha samme mængde fedt, da man forbrænder, emn får man for lidt næring er det musklerne der ryger.

derfor kan ejg bedst anbefale man tager pulveret rent 1-2 uger og går på mix eller starter i mix, mix er at man tager ½ pulver ½ lm mad, feks da jeg var på ren pulver skulle jeg i det produkt jeg fik ha 3 breve pulver om dagen(ved ikke om det er anderledes med nupo) derefter mix som var 2 pulver, og 2 almindelige måltider, men tror det er meget vigtigt man ikke tager ren pulver og så går direkte på alm mad, da kroppen ikke kan styre det.

dme jeg fik, var der en grønsagsuppe, og 3 drikke, vanille, kakao og jordbær, kakao var klart min favorit, dernest jordbær, og vanillen prøvede jeg kun 1 pulver så var det slut, den var alt for vammel og sød til mig

vil du vide mere så kan du bare skrive (er selv på mix lige pt, da jeg stadig har 30 kg endnu, ud af 37 )

Ja jeg vil helt sikkert passe meget på, og ikke gøre noget ekstremt og dumt. Jeg løbetræner også, så det skal der tages stort hensyn til.

Hvilke produkt er det du har? Lyder da til du har en del på lager Og tak, jeg håber også jeg finder den rette løsning for mig

Anmeld

1. juni 2010

Maja84 skriver:

Er det FiguActiv du bruger? Kan se de har noget i store bøtter nemlig.

Anmeld

1. juni 2010

1. juni 2010

1. juni 2010

1. juni 2010

roenlund

Smag og behag vil jeg gerne sige... før du køber dig fattig i et eller andet produkt ville jeg se om jeg kunne finde nogen der brugte det og få lov at smage... jeg har prøvet NUPO men hverken smag eller konsistens var mig, jeg fik det så dårligt når jeg skulle såise det og så er det bare MEGA svært ikke bare at finde på et eller andet rigtig mad.

Jeg gik over til fiberpiller i en overgang og det hjalp mig meget med at spise noget mindre og stadig være mæt.

Jeg håber du finder en løsning der passer til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.