Alexis skriver:
Virker det?
Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.
Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.
Nogen der har erfaring?
Hvilke produkter smager bedst?
Håber nogen kan hjælpe.
jeg har ikke lige prøvet nupo, men noget der er ligesådan, det hedder bare noget andet, dvs det er en anden fabrikant. Men jeg brugte det hvor jeg var på ren pulver 14 dage, og gjorde en forskel (kan dog ikke anbefales hvis man ammer/er gravid) man skal også passe meget på, da man efter kort tid kan miste muskelmasse og stadig ha samme mængde fedt, da man forbrænder, emn får man for lidt næring er det musklerne der ryger.
derfor kan ejg bedst anbefale man tager pulveret rent 1-2 uger og går på mix eller starter i mix, mix er at man tager ½ pulver ½ lm mad, feks da jeg var på ren pulver skulle jeg i det produkt jeg fik ha 3 breve pulver om dagen(ved ikke om det er anderledes med nupo) derefter mix som var 2 pulver, og 2 almindelige måltider, men tror det er meget vigtigt man ikke tager ren pulver og så går direkte på alm mad, da kroppen ikke kan styre det.
dme jeg fik, var der en grønsagsuppe, og 3 drikke, vanille, kakao og jordbær, kakao var klart min favorit, dernest jordbær, og vanillen prøvede jeg kun 1 pulver så var det slut, den var alt for vammel og sød til mig
vil du vide mere så kan du bare skrive (er selv på mix lige pt, da jeg stadig har 30 kg endnu, ud af 37 )
håber du finder den rigtige vej for dig