Nupo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. august 2010

luckas-mor

Stumpen skriver:

Drak/spiste hun udelukkende nupo eller kombinerende hun det med alm. mad?

Jeg drak nupo til morgenmad for mange år siden og kan anbefale at man skaker det i en "meljævner-bøtte" med "møllel" i, det tager ALLE klumper, der måtte være...

hun drak det 3 gange dagligt og spiste så aftensmad, og det samme vil jeg gøre kan slet ikk undvære min aftensmad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Hvilke produkter smager bedst?

Håber nogen kan hjælpe.

Søde Sara..du er sgu´da så smuk og skøn at se på. Du skal da ikke tabe dig!!!

Anmeld

22. august 2010

Frk.Munk

Alexis skriver:

Virker det?

Har overvejet at bruge det til at sætte vægttab igang, og så selvf. fokusere ved sunde madvaner ved siden af.

Kunne godt finde på at ligge ud med ren pulver i nogle dage - eller ihvertfald halvdelen af måltiderne.

Nogen der har erfaring?

Hvilke produkter smager bedst?

Håber nogen kan hjælpe.

Heeej

Vil bare hører om du er kommet igang med Nupo-kuren?

Jeg har, idag, lige selv tænkt at starte med det, og jeg har bestil en "start/prøve" pakke på nupos hjemme side, man får vidst nok 9 ting, for 119 kr... så jeg er lidt spændt på det... jeg har en del kilo jeg gerne vil af med, men tænker det også kun som "kick-start", man kan jo ikke leve af pulver for evigt ;-)

vil gerne følge med her, det kunne være lidt sjovt at hører hinandens resultater, hvis der bliver noget ;-) og folk har lyst til at dele?? :-)  (måske en motivations-faktor for andre?)

Anmeld

22. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

dorthemus skriver:

Søde Sara..du er sgu´da så smuk og skøn at se på. Du skal da ikke tabe dig!!!

Tak søde mama Dorthe, men jeg skal liiige tabe mig de kg. jeg tog på efter p pille stop. Har det ikke godt med min krop lige nu. 

Eller, tabe mig og tabe mig, jeg skal ihvertsfald i form. Hvis jeg bare taber lidt og tager på i muskler, så er jeg gladest.

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Tak søde mama Dorthe, men jeg skal liiige tabe mig de kg. jeg tog på efter p pille stop. Har det ikke godt med min krop lige nu. 

Eller, tabe mig og tabe mig, jeg skal ihvertsfald i form. Hvis jeg bare taber lidt og tager på i muskler, så er jeg gladest.

Åhh ja burde også gøre lidt for at komme min nye U-klædelige mor-delle på maven til livs....har bare hverken tiden, overskudet og sgu heller ikke rigtig lysten til at gøre noget ved den....har mere lyst til kage...mmmm kage!!

Anmeld

22. august 2010

SommerBlomst skriver:

Heeej

Vil bare hører om du er kommet igang med Nupo-kuren?

Jeg har, idag, lige selv tænkt at starte med det, og jeg har bestil en "start/prøve" pakke på nupos hjemme side, man får vidst nok 9 ting, for 119 kr... så jeg er lidt spændt på det... jeg har en del kilo jeg gerne vil af med, men tænker det også kun som "kick-start", man kan jo ikke leve af pulver for evigt ;-)

vil gerne følge med her, det kunne være lidt sjovt at hører hinandens resultater, hvis der bliver noget ;-) og folk har lyst til at dele?? :-)  (måske en motivations-faktor for andre?)

Hej du, nej jeg er desværre ikke kommet igang. Mest fordi jeg synes det var lidt dyrt at springe ud i, og jeg ikke havde så mange penge på daværende tidspunkt.

Jeg har dog tænkt på en variation der hedder, at spise Nupo en evt. to gange om dagen, og så resten i alm. mad. Jeg skal bare have rigtig mad indenbords. Det skyldes både min madglæde, men også at jeg løber nogle gange om ugen, og så er streng diæt slet ikke sagen.

Dog er jeg ret glad for, at købe en Nupo shake, når jeg er på farten og trænger til en hurtig forfriskning, som både smager godt og mætter. Jeg er gladest for den med kaffesmag.

Vidste ikke der var en startpakke man kunne købe, det må jeg lige se på.

Kunne være fedt at "følges" med nogen (dig)

Jeg vil gerne tabe mig mellem 5-10 kg. alt efter hvor meget jeg tager på i muskller. Hvor meget skal du tabe dig?

Knus.

Anmeld

22. august 2010

dorthemus skriver:

Åhh ja burde også gøre lidt for at komme min nye U-klædelige mor-delle på maven til livs....har bare hverken tiden, overskudet og sgu heller ikke rigtig lysten til at gøre noget ved den....har mere lyst til kage...mmmm kage!!

Åh smukke, i det mindste er din en mor delle. Min er bare en delle

Tror bare det var hormonerne som fik det til at gå amok.

Nu kan jeg endelig komme ned i en nederdel som før har føltes løs, men så blev for stram til at være behagelig, og nu kan jeg gå i den igen, uden at føle mig total presset ned i den. Har ikke tabt mig særlig meget, men kan mærke det lidt - uden nupo... Så måske et kg. eller noget.

Jeg elsker også kage... men især at bage den

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Åh smukke, i det mindste er din en mor delle. Min er bare en delle

Tror bare det var hormonerne som fik det til at gå amok.

Nu kan jeg endelig komme ned i en nederdel som før har føltes løs, men så blev for stram til at være behagelig, og nu kan jeg gå i den igen, uden at føle mig total presset ned i den. Har ikke tabt mig særlig meget, men kan mærke det lidt - uden nupo... Så måske et kg. eller noget.

Jeg elsker også kage... men især at bage den

Du bager...jeg spiser..deal??

Undskyld tænkte mig ikke om  Er du okay efter du testede??

Anmeld

22. august 2010

dorthemus

Alexis skriver:

Hej du, nej jeg er desværre ikke kommet igang. Mest fordi jeg synes det var lidt dyrt at springe ud i, og jeg ikke havde så mange penge på daværende tidspunkt.

Jeg har dog tænkt på en variation der hedder, at spise Nupo en evt. to gange om dagen, og så resten i alm. mad. Jeg skal bare have rigtig mad indenbords. Det skyldes både min madglæde, men også at jeg løber nogle gange om ugen, og så er streng diæt slet ikke sagen.

Dog er jeg ret glad for, at købe en Nupo shake, når jeg er på farten og trænger til en hurtig forfriskning, som både smager godt og mætter. Jeg er gladest for den med kaffesmag.

Vidste ikke der var en startpakke man kunne købe, det må jeg lige se på.

Kunne være fedt at "følges" med nogen (dig)

Jeg vil gerne tabe mig mellem 5-10 kg. alt efter hvor meget jeg tager på i muskller. Hvor meget skal du tabe dig?

Knus.

Nu blander jeg mig igen..sorry! 5-10 kg!!!! Nej det er da aaalt for meget smukke

Anmeld

22. august 2010

dorthemus skriver:

Du bager...jeg spiser..deal??

Undskyld tænkte mig ikke om  Er du okay efter du testede??

Hehe, deal! Hvilken slags skal det være? Så kan jeg tage kage med når vi ses?

Åhh altså søde, det skal du ikke tænke på. Jeg er heldigvis ikke så følsom lige i den sammenhæng. Men ville da ønske det var en mama delle, hehe.

Ja jeg det sådan ok under omstændighederne. Det er ikke sjovt, men det er bare sådan det er. Har ikke grædt denne gang (endnu) har ikke rigtigt orket....

Du er sød.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.