SommerBlomst skriver:
Heeej
Vil bare hører om du er kommet igang med Nupo-kuren?
Jeg har, idag, lige selv tænkt at starte med det, og jeg har bestil en "start/prøve" pakke på nupos hjemme side, man får vidst nok 9 ting, for 119 kr... så jeg er lidt spændt på det... jeg har en del kilo jeg gerne vil af med, men tænker det også kun som "kick-start", man kan jo ikke leve af pulver for evigt ;-)
vil gerne følge med her, det kunne være lidt sjovt at hører hinandens resultater, hvis der bliver noget ;-) og folk har lyst til at dele?? :-) (måske en motivations-faktor for andre?)
Hej du, nej jeg er desværre ikke kommet igang. Mest fordi jeg synes det var lidt dyrt at springe ud i, og jeg ikke havde så mange penge på daværende tidspunkt.
Jeg har dog tænkt på en variation der hedder, at spise Nupo en evt. to gange om dagen, og så resten i alm. mad. Jeg skal bare have rigtig mad indenbords. Det skyldes både min madglæde, men også at jeg løber nogle gange om ugen, og så er streng diæt slet ikke sagen.
Dog er jeg ret glad for, at købe en Nupo shake, når jeg er på farten og trænger til en hurtig forfriskning, som både smager godt og mætter. Jeg er gladest for den med kaffesmag.
Vidste ikke der var en startpakke man kunne købe, det må jeg lige se på.
Kunne være fedt at "følges" med nogen (dig)
Jeg vil gerne tabe mig mellem 5-10 kg. alt efter hvor meget jeg tager på i muskller. Hvor meget skal du tabe dig?
Knus.