malke ud så far kan passe mere end 2 timer af gangen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

skal ha en brystpumpe også fordi de gør jævla ondt efter kun 2 timer hvor de ikke er blevet tømt...  

apropos sut - hvornår må de få det? og hvorfor giver man det egentlig? Alberte græder aldrig, så ville ikke vide hvornår hun skulle ha brug for den, men hun kan selvfølgelig nå at ændre adfærd hihi

Jeg har en bryst pumpe du må købe.... Jeg har stort set ikke brugt den! Jeg skal til ringkøbing i morgen, hvis det er..... Det er en rigtig god håndpumpe jeg har købt i babysam, hvor der er flaske, sut og det hele med til....

Du kan få den for 250 kr!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

nå?! ej men så er det jo bare at smide det i fryseren, og så putte det i vandbad - det tør jo ret hurtigt op kan man sige..

Jeps. Jeg vil nu anbefale at lade det tø langsomt op i køleskabet, hvis det er muligt

Vi var indlagt de første 14 dage på OUH, og der sagde de også 1 døgn på køl. Det er vist noget med at de næringsstoffer der findes i mælken ellers bliver ødelagt. Det er også derfor, det er bedst, hvis man tør det langsomt op på køl

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Jeg har en bryst pumpe du må købe.... Jeg har stort set ikke brugt den! Jeg skal til ringkøbing i morgen, hvis det er..... Det er en rigtig god håndpumpe jeg har købt i babysam, hvor der er flaske, sut og det hele med til....

Du kan få den for 250 kr!

det var da rigtig sødt af dig  

hva mærke er det?? - så vil jeg nemlig lige læse om den..

Men er i hvert fald interesseret, hva tid er du i byen?

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Jeps. Jeg vil nu anbefale at lade det tø langsomt op i køleskabet, hvis det er muligt

Vi var indlagt de første 14 dage på OUH, og der sagde de også 1 døgn på køl. Det er vist noget med at de næringsstoffer der findes i mælken ellers bliver ødelagt. Det er også derfor, det er bedst, hvis man tør det langsomt op på køl

ja okay det kan jeg godt se... puha alle de uskrevne regler

Anmeld

30. maj 2010

XXSS

Baagøe skriver:

Min SP sagde så kun 1 døgn i køleskab og ellers 6 mdr. i fryser. Jeg har prøvet at have mælken stående i køleskab i 2,5 dag, da jeg glemte det, og det lugtede faktisk heller ikke ret godt, da jeg tog det ud

Hmm synes også det virker underligt for da Olivia var spæd var i januar 09 - så ikke så lang tid siden og der sagde de altså også kun et døgn for ja, der er jo hellere ikke tilsat noget i modermælken, som gør det holdbart ligesom alm. mælk... men som sagt, det kan jo godt være ændret

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Hmm synes også det virker underligt for da Olivia var spæd var i januar 09 - så ikke så lang tid siden og der sagde de altså også kun et døgn for ja, der er jo hellere ikke tilsat noget i modermælken, som gør det holdbart ligesom alm. mælk... men som sagt, det kan jo godt være ændret

det er jo bare med at fryse det som baagøe skrev og så tø det op i køleren

Anmeld

30. maj 2010

XXSS

BlyViol skriver:

det er videnskaben der udvikler sig  

og dog  modermælken har nok ikke ændret sig siden sidste år hehe!

Anmeld

30. maj 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

det var da rigtig sødt af dig  

hva mærke er det?? - så vil jeg nemlig lige læse om den..

Men er i hvert fald interesseret, hva tid er du i byen?

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=536401

Og nej, du får den for 200 kr. Jeg har brugt den 4 gange tror jeg, for så røg vi jo på sygehuset og der havde de brystpumper deroppe.....

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

http://www.babysam.dk/Pages/Product.aspx?productid=536401

Og nej, du får den for 200 kr. Jeg har brugt den 4 gange tror jeg, for så røg vi jo på sygehuset og der havde de brystpumper deroppe.....

vil gerne gi 250 hvis det er... 

men tusind tak!! hva tid er du her.?

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

Tanja78 skriver:

Det kan jo også være, at vi kvinder har forskellig holdbarhed hvad angår mælk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.