malke ud så far kan passe mere end 2 timer af gangen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2010

Vidunderligeunger

nutche skriver:

ja ku godt forestille mig at det ikke er sjovt. har haft Rasmus til at ligge på gulvet mens jeg fik gyn. undersøgelse og har haft 5 årig med til undersøgelse for smerter i bryster...men ved godt at nogen helst vil ha dem passet imens. og det har jeg også respekt for. jeg har bare aldrig gjort det. så tro endelig ikke at jeg "ser ned" eller på anden måde nedgør dig for dit valg. det gør jeg på ingen måde.

jamen det tror jeg skam heller ikke jeg synes bare delv det lyder lidt "giv mig frihed agtigt" at man ikke vil have dem med.. men det er bare nogle få situationer så jeg forsvarer vidst bare til mine egne fordomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Du kan også fryse det ned  - på køl må det stå i maks. et døgn.

tre døgn sagde de på sygehuset?

Anmeld

30. maj 2010

Malene84

BlyViol skriver:

ja det må stå 3 døgn

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

ja det må stå 3 døgn

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

Ja jeg har lige endnu et spørgsmål

jeg ammer jo nu, med suttebrikker (da mine brystvorter er flade). Men hvis jeg nu en dag f.eks skal noget, hvor det ville være rart ikke at have bettepigen med (læge e.l.) må man så godt malke ud, og putte det i sutteflaske så farmand kan passe hende et par timer ekstra?? 

Eller vil hun så synes det er for nemt med sutteflasken, og ikke tage bryst længere??

Ville rigtig gerne at farmand kunne tage bare engang i mellem, så man kan komme ud og opleve lidt igen  

Laura tog fint både flaske og bryst og gør det stadig med sine 7 mdr. Det eneste problem er, når der går for længe mellem sutteflaskerne, så har vi af og til lidt udfordringer med at få hende til at tage flasken.

Så start du bare pumperne, så du kan få lidt frhed mellem måltiderne

K.h. Linda

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Laura tog fint både flaske og bryst og gør det stadig med sine 7 mdr. Det eneste problem er, når der går for længe mellem sutteflaskerne, så har vi af og til lidt udfordringer med at få hende til at tage flasken.

Så start du bare pumperne, så du kan få lidt frhed mellem måltiderne

K.h. Linda

hehe, nåh ja, det kunne jo være et supp. til nætterne...

Anmeld

30. maj 2010

XXSS

BlyViol skriver:

Ok kan være det er blevet lavet om siden så  Mener kun jeg måtte have det stående 1 døgn på køl.

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Tanja78 skriver:

Ok kan være det er blevet lavet om siden så  Mener kun jeg måtte have det stående 1 døgn på køl.

det er videnskaben der udvikler sig  

Anmeld

30. maj 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

ja det er skide smart faktisk.. 3 døgn i køleren, og 6 mdr i fryseren.. så kunne man malke ud til et halvt år  

Min SP sagde så kun 1 døgn i køleskab og ellers 6 mdr. i fryser. Jeg har prøvet at have mælken stående i køleskab i 2,5 dag, da jeg glemte det, og det lugtede faktisk heller ikke ret godt, da jeg tog det ud

Anmeld

30. maj 2010

Vidunderligeunger

Baagøe skriver:

Min SP sagde så kun 1 døgn i køleskab og ellers 6 mdr. i fryser. Jeg har prøvet at have mælken stående i køleskab i 2,5 dag, da jeg glemte det, og det lugtede faktisk heller ikke ret godt, da jeg tog det ud

nå?! ej men så er det jo bare at smide det i fryseren, og så putte det i vandbad - det tør jo ret hurtigt op kan man sige..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.