strækmærker eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juni 2010

Silvermist1

Jeg har født to piger, men er 100% sluppet for strækmærker, begge gange... Min mave ser ud, som den gjorde inden jeg blev gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2010

Anitta J

ej hvor er i altså bare heldige mange af jer.. jeg ligner bare en kæmpe stor ulykke hvis jeg er slank som inden jeg fædte har jeg bare rigtig meget hud der hænger, og går ud over bukse kanten selvomm jeg ik er tyk. så har for det meste bare spist mig tyk, så var min mave jo glattet ud, men også det har taget overhånd nu

Anmeld

2. juni 2010

Svei

camian skriver:

ej hvor er i altså bare heldige mange af jer.. jeg ligner bare en kæmpe stor ulykke hvis jeg er slank som inden jeg fædte har jeg bare rigtig meget hud der hænger, og går ud over bukse kanten selvomm jeg ik er tyk. så har for det meste bare spist mig tyk, så var min mave jo glattet ud, men også det har taget overhånd nu

Sådan var min mave også...rigtig træls at nogen rammes og andre ikke...men altså, du kan jo få lavet din mave, hvis du synes det påvirker dig meget. For det er ebstemt ikke sjovt at have ekstra slaskehud på maven..

Anmeld

2. juni 2010

MoarTil4

line melias mor skriver:

hej piger jeg fik selv mange strækmærker da jeg var gravid men kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fik strækmærker

jeg fik strækmærker på maven ved min første graviditet - de er efterhånden blevet mere utydelig - heldigvis. Har ikke fået nye ved de efterfølgende graviditeter.

Anmeld

2. juni 2010

Anitta J

Sådan var min mave også...rigtig træls at nogen rammes og andre ikke...men altså, du kan jo få lavet din mave, hvis du synes det påvirker dig meget. For det er ebstemt ikke sjovt at have ekstra slaskehud på maven..

men det kræver jo jeg har en god slat penge, og det har jeg bestemt ik som enlig forsørger på kontanthjælp men det påvirker mig rigtig meget. ser næsten aldrig på mig selv, kun med slukket lys, og kan ik længere have kjoler på, for så kan  man se min mave igennem.

Anmeld

2. juni 2010

Svei

camian skriver:

men det kræver jo jeg har en god slat penge, og det har jeg bestemt ik som enlig forsørger på kontanthjælp

Hvis du er medlem af danmark eller kan blive det, så betaler de det meste...ellers havde jeg heller ikke haft råd som enlig mor med tre børn på su.

Anmeld

2. juni 2010

L-Mortil3

Jeg fik meget lidt synes jeg selv Sådan så maven ud 2 mdr efter, synes ikke strækmærkerne er dominerende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juni 2010

line melias mor

camian skriver:

men det kræver jo jeg har en god slat penge, og det har jeg bestemt ik som enlig forsørger på kontanthjælp men det påvirker mig rigtig meget. ser næsten aldrig på mig selv, kun med slukket lys, og kan ik længere have kjoler på, for så kan  man se min mave igennem.

jeg har sådan en dragt du tager på. den gør maven forholdsvis flad jeg har været rigtig glad for den når jeg har stramme toppe på.  det ligesom en bodystock den er genial

Anmeld

2. juni 2010

3xM

uhhh jeg fik mange da jeg ventede marcus, var en en lille pige på under 45 kg. så bryster, lår, hofter, over arme de blegnede dog en del m tiden ( 6 år efter så godt som usynlige) men kan skimte dem igen nu ved nr 2

Anmeld

2. juni 2010

Anitta J

Yrsa skriver:

Hvis du er medlem af danmark eller kan blive det, så betaler de det meste...ellers havde jeg heller ikke haft råd som enlig mor med tre børn på su.

jeg tror desværre ik jge kan blive medem af danmark da jeg har kroniske sygdomme som atsma og eksem, samt allergi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.