strækmærker eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. maj 2010

Tina2

Yrsa skriver:

Hvor er det vildt du har undgået dem...bare det var mig...for er der noget der er grimt, så er det da strækmærker...

Jamen, jeg er også helt fantastisk glad for at ha' undgået dem, men ved jeg bliver ligeså nervøs for om de kommer denne gang.... Min mor har ikke et eneste og har to børn, nu venter jeg jo så den 3. så who knows.....

Men jeg HÅBER de bli'r væk..... Ja, jeg ved godt mange trøster med at sige at det jo er tegn på man har båret sine unger osv, men jeg synes bare ikke det er pænt overhovedet og maveskindet bli'r jo også træls ved at de er der....

Jeg har ikke flad mave som før i tiden, men heller ikke blævremave, og det synes jeg virkelig er helt fantastisk, eftersom jeg har haft den mega vægtøgning under mine graviditeter + haft mega maver..... Men puha, nu skal man jo ikke sige for meget, for så sker det garanteret denne gang!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2010

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...

Jeg fik ikke et eneste. Håber jeg kan være ligeså heldig igen næste gang...

Anmeld

31. maj 2010

Vidunderligeunger

not a single mark... og det er selvom jeg er udstyret med 5 ar (nu seks) de gav sig lige så flot som resten af maven. Her 6 dage efter mit pks, har maven faktisk nået sin gamle facon så godt og vel... men jeg ser sådan på det at: jeg er blevet opereret for nyresvigt, og mit barn lå i UK så jeg skulle have pks - så jeg fortjener at blive fri for de mærker

Anmeld

31. maj 2010

DK

Malonde1985 skriver:

Jeg fik strækmærker på brysterne og ved mit ar fra min blindtarmsoperation.. Ellers ingen

Det samme her! 4 små mærker på en centimeters penge ud fra aret, og så på brysterne. Dem på brysterne er dog sådan små tynde og gennemsigtige så de har egentligt aldrig generet mig!

Anmeld

31. maj 2010

kimfrit

Jeg har et lille et over navlen, der hvor min piercing har siddet. Men ellers ikke andre endnu.

Kram Kimfrit 31+5

Anmeld

31. maj 2010

Millzi

Jeg er i uge 38+4 i dag, og har ikke fået strækmærker... Så håber ik jeg når at få nogen på den korte tid jeg har tilbage  

Anmeld

31. maj 2010

Maddox

Jeg fik rigtig mange under min første graviditet, hele vejen over maven og på siderne.. og de startede med at være helt rød-lilla    men her anden gang, har jeg heldigvis ikke fået et eneste.. Heldigvis er mine nu blevet så lyse, at man ikke lægger så meget mærke til dem længere.

Jeg er stadig ked af mine strækmærker, men når jeg så tænker på, at det har været prisen, for de fantastiske unger jeg har, så betyder det ikke så meget..

Anmeld

31. maj 2010

Svei

Tina2 skriver:

Jamen, jeg er også helt fantastisk glad for at ha' undgået dem, men ved jeg bliver ligeså nervøs for om de kommer denne gang.... Min mor har ikke et eneste og har to børn, nu venter jeg jo så den 3. så who knows.....

Men jeg HÅBER de bli'r væk..... Ja, jeg ved godt mange trøster med at sige at det jo er tegn på man har båret sine unger osv, men jeg synes bare ikke det er pænt overhovedet og maveskindet bli'r jo også træls ved at de er der....

Jeg har ikke flad mave som før i tiden, men heller ikke blævremave, og det synes jeg virkelig er helt fantastisk, eftersom jeg har haft den mega vægtøgning under mine graviditeter + haft mega maver..... Men puha, nu skal man jo ikke sige for meget, for så sker det garanteret denne gang!!!!!

Kunne jeg vælge så var mine børn også eneste tegn på at jeg havde fået dem og det ville også være rigeligt for mig....jeg tror helt sikkert du slipper denne gang også..

Anmeld

31. maj 2010

ChatH

line melias mor skriver:

hej piger jeg fik selv mange strækmærker da jeg var gravid men kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fik strækmærker

Jeg fik slet ingen til trods for tvillingetøser på hendholdsvis 2780 og 2840 ved fødslen.

nu håber jeg de bliver væk denne gang også. er pt. 27+4

Anmeld

2. juni 2010

millesofie

jo man kan nok sig jeg blev stribet da jeg ventede Tinke jeg ligner en langelænder der har kogt for meget

men det kan nu ikke slå mig ud, det høre jo med og tænk hvad jeg har fået ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.