strækmærker eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: fik du strækmærker da du var gravid

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

7.072 visninger
41 svar
0 synes godt om
29. maj 2010

line melias mor

hej piger jeg fik selv mange strækmærker da jeg var gravid men kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fik strækmærker

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2010

Diana...

Jeg fik lidt stræk mærker men jeg fik dem først en uge efter jeg havde født   og så troet man lige man slap for dem ha ha   Men de heldigvis ikke så tydelige mere.

Anmeld

29. maj 2010

Malene84

line melias mor skriver:

hej piger jeg fik selv mange strækmærker da jeg var gravid men kunne godt tænke mig at vide hvor mange af jer der fik strækmærker

hey

Jeg gik i mange uger uden... men nok naivt at vente tvillinger og tro man slipper. hehe. Nu har jeg tabt alle de 22 kilo jeg tog på, og min mave ligner lort. Men tror med lidt held og lidt opstramning, at de forsvinder lidt. Mine er heldigvis helt hvide, og har på intet tidspunkt haft farve - så er nok lidt heldig

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

Diana... skriver:

Jeg fik lidt stræk mærker men jeg fik dem først en uge efter jeg havde født   og så troet man lige man slap for dem ha ha   Men de heldigvis ikke så tydelige mere.

haha ej hvor nedtur men ja de jo slet ikke så slemme mere syntes jeg.

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

Malene84 skriver:

hey

Jeg gik i mange uger uden... men nok naivt at vente tvillinger og tro man slipper. hehe. Nu har jeg tabt alle de 22 kilo jeg tog på, og min mave ligner lort. Men tror med lidt held og lidt opstramning, at de forsvinder lidt. Mine er heldigvis helt hvide, og har på intet tidspunkt haft farve - så er nok lidt heldig

jeg så et billed af din mave og tænkte hvorfor dælen har hun ingen strækmærker det da snyd og hun har oven i købet født tvillinger så man kunne i hvertfald ikke se det på det billed hvor du ligger med sutskoene ovenpå dig

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

line melias mor skriver:

haha ej hvor nedtur men ja de jo slet ikke så slemme mere syntes jeg.

Ja meget, men skidt pyt de bliver mere utydelig så det jo fint 

Anmeld

29. maj 2010

Malonde1985

Jeg fik strækmærker på brysterne og ved mit ar fra min blindtarmsoperation.. Ellers ingen

Anmeld

29. maj 2010

line melias mor

Diana... skriver:

Ja meget, men skidt pyt de bliver mere utydelig så det jo fint 

ja og man fik jo noget fantastisk i bytte

Anmeld

29. maj 2010

Diana...

line melias mor skriver:

ja og man fik jo noget fantastisk i bytte

Ja det gjode vi nemlig skønne børn 

Anmeld

29. maj 2010

Sisley

Jeg har strækmærker (eller kærlighedsmærker som jeg kalder dem) på hele maven til op over navlen og ligner et hængebugsvin - men ok, det er under 3 uger siden jeg har født og maveskindet er da begyndt at trække sig sammen. Med lidt held og vægttab skal jeg nok blive pæn igen. Strækmærkerne bliver forhåbentlig hvide med tiden og så kan jeg sagtens leve med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.